Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chełm: DOSTAWA IMPLANTÓW KRĘGOSŁUPOWYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, do kontaktów: Grażyna Bartnik Urszula Sobocińska-Koszuta, ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, fax 082 5623247, e-mail: przetarg@tlen.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ebip.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA IMPLANTÓW KRĘGOSŁUPOWYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, Oddział Urazowo-Ortopedyczny, ul. Szpitalna 53. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących implantów kręgosłupowych: 1. STABILIZACJA DYNAMICZNA MIĘDZYWYROSTKOWA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM Ilość kompletów - 61 2. STABILIZACJA SZYJNA MIĘDZYTRZONOWA PRZEDNIA (ACIF) Ilość kompletów - 60 3. STABILIZACJA ZE SPONDYLODEZĄ MIĘDZYTRZONOWĄ (PLIF) W ODCINKU LĘDŹWIOWYM Ilość kompletów - 25 4. STABILIZACJA PIERSIOWO-LĘDŹWIOWA Z ZASTOSOWANIEM ŚRUB WYCIĄGOWYCH KRÓTKOODCINKOWA Ilość kompletów - 30 5. STABILIZACJA Z MOŻLIWOŚCIĄ REDUKCJI KRĘGOZMYKU ZE SPONDYLODEZĄ MIĘDZYTRZONOWĄ (PLIF) W ODCINKU LĘDŹWIOWYM Ilość kompletów - 40 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) ulotki w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje i instrukcje 2) deklarację zgodności i certyfikat CE 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 5 zadań 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zadanie 1 - 2 130 zł zadanie 2 - 1 680 zł zadanie 3 - 1 620 zł zadanie 4 - 1 650 zł zadanie 5 - 1 800 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IV 1 ppkt 1-3 ] 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w punkcie IV ppkt 4] 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia] 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); [ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia] Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła \spełnia-nie spełnia\ w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 4)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających (referencji), że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.02.2007, godzina 11:00, Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, pok. 113.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: STABILIZACJA DYNAMICZNA MIĘDZYWYROSTKOWA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM. 1) Krótki opis: System zapewniający dynamiczne połączenie elementów kostnych kolumny tylnej kręgosłupa lędźwiowego do stosowania w przypadkach Low back pain syndrom. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 61 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: STABILIZACJA SZYJNA MIĘDZYTRZONOWA PRZEDNIA (ACIF). 1) Krótki opis: Klatki do stabilizacji międzytrzonowej szyjnej po usunięciu dysku metodą Smith-Robinson wykonane z PEEK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 60 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: STABILIZACJA ZE SPONDYLODEZĄ MIĘDZYTRZONOWĄ (PLIF) W ODCINKU LĘDŹWIOWYM. 1) Krótki opis: Zestaw implantów do leczenia niestabilności odcinka lędźwiowego kręgosłupa, umożliwiający jego stabilizację oraz wykonanie spondylodezy międzytrzonowej (PLIF). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 25 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: STABILIZACJA PIERSIOWO-LĘDŹWIOWA Z ZASTOSOWANIEM ŚRUB WYCIĄGOWYCH KRÓTKOODCINKOWA. 1) Krótki opis: Niestabilność piersiowo-lędźwiowa jednopoziomowa z możliwością stabilizacji śrubowo-hakowej z dostępu tylnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 30 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: STABILIZACJA Z MOŻLIWOŚCIĄ REDUKCJI KRĘGOZMYKU ZE SPONDYLODEZĄ MIĘDZYTRZONOWĄ (PLIF) W ODCINKU LĘDŹWIOWYM. 1) Krótki opis: System do jedno- i wielosegmentowej stabilizacji odcinka piersiowo-lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa. Możliwość zastosowania systemu m.in. przy niestabilnościach, nowotworach, kręgozmykach, chorobach zwyrodnieniowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 40 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- usługa szkolenia: "Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim
- "Zakup samochodu typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Dorohusku"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - środowiskowej dla zadania pn. "Nadbudowa wraz z rozbudową istniejącej kwatery składowiska odpadów"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
- "Dostawy implantów i materiałów zużywalnych dla potrzeb Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





