eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie i dostarczenie materiałów promujących.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Rzeszów: Wykonanie i dostarczenie materiałów promujących.
Numer ogłoszenia: 88089 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie materiałów promujących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kalendarz książkowy z indywidualną okładką oraz wklejkami: 1) Nakład: 1000 sztuk, 2) Format: A5 lub zbliżony ± 10 %, 3) Papier: biały, 80 g/m2, perforacja narożników, 4) Objętość: 361 str. w tym: 314 str. kalendarza, 23 str. notesu teleadresowego, 24 strony (12 kartek) wklejek z nadrukiem w pełnym kolorze z obydwóch stron (zdjęcia, grafiki i teksty) umieszczonych równomiernie w części kalendarzowej, 5) Kalendarium: układ - na 1 stronie od poniedziałku do piątku każdy dzień oddzielnie i sobota z niedzielą razem, kolor - bordowo-popielaty, 6) Okładka: piankowa miękka z okleiną autorską foliowaną barwną kalendrowaną (struktura płótna), posiada wpalenia, 7) Grzbiet szyty i klejony, 8) Zapakowane w paczki maksymalnie po 100 szt. 9) Przygotowanie płyt do druku wklejek i okładki do kalendarza książkowego - system Ctp. 2. Kalendarz na biurko leżący / planer / biuwar: 1) nakład: 1000 sztuk, 2) format: A2 lub zbliżony ± 10 %, 3) objętość: 52 karty, 4) papier: biały, 90 g/m2, 5) wnętrze autorskie w pełnym kolorze (zdjęcia, grafiki i teksty), 6) sklejenie na dłuższym boku. 3. Pendrive / przenośna pamięć USB 2.0 z naklejkami wypukłymi: 1) ilość: 275 sztuk, 2) pojemność: 1 GB, 3) obudowa: z plastiku, ze skuwką i zaczepem do smyczy umieszczonym na obudowie pamięci (nie na skuwce), 4) z obydwóch stron naklejki wypukłe epoksydowe (3d) odporne na działanie promieni UV, detergentów, temperatur niskich i wysokich; minimalna wielkość naklejki: szerokość 14 mm wysokość 30 mm z nadrukiem zdjęć w pełnym kolorze, 5) budowa przenośnej pamięci USB 2.0 zapewnia nie odrywanie się naklejki (chodzi o podwyższone brzegi), 6) budowa zapewnia naklejenie dwóch naklejek pokrywających maksymalną powierzchnię z obydwóch stron przedmiotu, 7) materiały promocyjne i informacyjne ZPORR w wersji elektronicznej umieszczone zostaną przez pracowników Urzędu. 4. Torba konferencyjna na ramię: 1) ilość: 275 sztuk, 2) pojemność: 15 l lub zbliżona ± 10 %, 3) z kilkoma przegrodami, z klapą, z uchwytem i regulowanym paskiem wyściełanym, 4) materiał: poliester, 5) nadruk zdjęcia i/lub grafik na klapie, w pełnym kolorze, 6) grubość poliestru - 600 D, 7) technika nadruku: umożliwiająca zadrukowanie jak największej ilości miejsca na klapie, zapewniająca nie niszczenie się nadruku min. przez okres roku, w przypadku nadruku zdjęcia zapewniająca zachowanie jego ostrości, barw, proporcji. Zdjęcia inwestycji współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach ZPORR, grafiki, teksty dotyczące promocji EFRR w ramach wskazanego programu dostarczone zostaną przez Zamawiającego. 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu w celu akceptacji projekty: 1) okładki kalendarza, o którym mowa w § 2 ust. 1, 2) wklejek kalendarza, o którym mowa w § 2 ust. 1, 3) kalendarza, o którym mowa w § 2 ust. 2, 4) naklejek 3d, 5) nadruku na torbę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażone wykonaniem usług minimum 5 zamówień zindywidualizowanych kalendarzy książkowych, o łącznej wartości brutto minimum 10 000 zł odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zindywidualizowany kalendarz książkowy oznacza taki kalendarz, który został wykonany na podstawie projektu opracowanego w oparciu o zlecenie Zamawiającego zawierające koncepcję graficzną kalendarza).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie minimum 5 zamówień zindywidualizowanych kalendarzy książkowych), o łącznej wartości brutto minimum 10 000 zł (zgodnie z warunkiem określonym w § 3 pkt 2), sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.