Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Rybnik: Wykonanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Rybnika
Numer ogłoszenia: 87510 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Rybnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg publicznych.Prace związane z oznakowaniem będą prowadzone na terenie miasta Rybnika i obejmują wykonanie oznakowania: - cienkowarstwowego - tj. wykonanie oznakowania poziomego dróg publicznych na terenie miasta Rybnik poprzez malowanie farbą dopuszczoną do stosowania w drogownictwie, - grubowarstwowego - tj. wykonanie oznakowania przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów, linii zatrzymania, progów akustycznych linii ciągłych i przerywanych itp. o strukturze nieregularnej lub regularnej z funkcją akustyczną, a także montaż prefabrykowanych taśm lub symboli graficznych - punktowych elementów odblaskowych. Szczegółowy zakres prac precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: i) co najmniej dwie umowy, każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie oznakowania grubowarstwowego na drogach o wartości robót wykonanych w ramach tego zakresu minimum 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) brutto każda, oraz -ii) co najmniej dwie umowy obejmujące swym zakresem wykonanie oznakowania cienkowarstwowego na drogach o wartości robót wykonanych w ramach tego zakresu minimum 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje: -co najmniej jedną maszyną do oznakowania grubowarstwowego w technologii chemoutwardzalnej do wykonania pożądanej struktury nieregularnej i regularnej, -co najmniej jedną śrutownicą lub jednym urządzeniem do bezinwazyjnej likwidacji oznakowania (hydroblasting), -co najmniej jedną malowarką samobieżną z elektronicznym sterowaniem znakowania z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa oraz wyposażoną w pneumatyczny system do wykonania odblasku, -co najmniej jedną malowarką do wykonywania drobnych elementów ze sterowaniem ręcznym, wyposażoną w grawitacyjny lub pneumatyczny system do wykonania odblasku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadającą 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji robót związanych z oznakowaniem poziomym, - co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o Art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy. - Lista (wykaz) podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. - Forma i treść dokumentów wymienionych w pkt III.4.1 musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej opisanych przypadkach:Lp. Przyczyna/okoliczności Skutek - zmiana w umowie/aneks W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, które uniemożliwią wykonanie zleconego odcinka robót w terminie, na pisemny wniosek Wykonawcy złożony przed upływem terminu realizacji określonego w protokole przekazania odcinka robót, można przedłużyć termin wykonania zleconego odcinka robót, o tyle dni ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym: Zad. 1 - Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2 - Świadczenie usług kurierskich (...)
- Zakup systemu do ochrony serwera pocztowego w ramach projektu: "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Prace remontowo-budowlane i remont wentylacji w pracowniach gastronomicznych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku
- "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości - Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w dzielnicy Rybnicka Kuźnia" - realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zapewnienie wsparcia technicznego oraz serwisu 2 szt. urządzeń ISYLON (DELL/EMC)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie stałych organizacji ruchu w trybie przyspieszonym
- Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 742 odc. Nieznanowice - Przygradów od km 67+973 do km 69+248 dł. 1275 mb
- Remont nawierzchni DW 745 w msc. Masłów Pierwszy od km 3+110 do km 3+595 odcinek I o długości 485 m i w msc. Mąchocice Kapitulne od km 6+460 do km 7+116 odcinek II o długości 656 m
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2906E na terenie gminy Brójce i gminy Rzgów
- Przebudowa DW 162 odc. Krosino - Świdwin
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.