To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-26
Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 8740 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262112 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : a) zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli, pochodzących z bieżącej produkcji wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. b) przedmiot zamówienia dotyczy m.in.: szaf, szafek, regałów, biurek, kontenerów, aneksów kuchennych, siedzisk. Rodzaj zamawianych mebli, ilość oraz szczegółowy opis techniczny zawarte są w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ dostępnych na stronie www.lubuska.policja.gov.pl Meble muszą spełniać wymagania BPH oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01 grudnia 1998r. (Dz.U. Nr 148, poz.973) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Oferowane siedziska muszą spełniać Europejskie Normy: EN ISO 12947/2 - odporność na ścieranie 40.000 cykli Martindale, EN ISO 12945/1 - odporność tapicerki na piling 5, EN 1021/1-2 Trudnozapalność tapicerki - odporność tkaniny na tlący się papieros i płomień zapałki. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia min. 36 m-cy gwarancji od dnia ustawienia mebli, przy czym udzielona gwarancja nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy. Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne jakie musi spełniać zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia zostały opisane w SIWZ i jej załącznikach (SIWZ dostępna na stronie www.lubuska.policja.gov.pl - od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zostanie uzgodniony przez Zamawiającego po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. Szczegóły dotyczące płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - zał. nr 6 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.; do maksymalnego wykorzystania środków finansowych lub ilości; Okres realizacji zamówienia: dostawa-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, montaż po uzgodnieniu z Zamawiającym. Miejsce dostaw: Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko do : - Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 343555.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy MAJSTER s.c. Stanisław Zych, Joanna Zych, ul. Głębinowa 3a, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 112550.00
- Oferta z najniższą ceną: 101045.00 oferta z najwyższą ceną: 190735.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa wyposazenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy MAJSTER s.c. Stanisław Zych, Joanna Zych, ul. Głębinowa 3a, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 105255.00
- Oferta z najniższą ceną: 105255.00 oferta z najwyższą ceną: 233227.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa wyposazenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Salon Meblowy STYL Arkadiusz Basiński, Renata Gawroniak Sp.j., ul. Dąbrowskiego 21, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 125750.00
- Oferta z najniższą ceną: 125750.00 oferta z najwyższą ceną: 125750.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont ul. Kasprzaka
- Usługi doradcze obejmujące benchmarking i optymalizację pracy Szpitala.
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ Z WYMIANĄ PIECA CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W BUDYNKU SR W GORZOWIE WLKP., UL. CHOPINA 52, BLOK NR 10
- Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych odpadów, środków poprawiających uprawę roślin.
- Ocena stanu zachowania gatunków i zbiorowisk roślinnych rezerwatów przyrody "Torfowisko Osowiec"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem audytu i inwentaryzacji oświetlenia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Budowa Centrum Kulturalno-Społecznego w miejscowości Kopytów
- "Budowa przedszkola w Borzęcinie Dużym - dostawa i montaż mebli, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego i RTV".
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem do jednostek UMB, podziałem na 2 części
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.