eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 262112 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : a) zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli, pochodzących z bieżącej produkcji wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. b) przedmiot zamówienia dotyczy m.in.: szaf, szafek, regałów, biurek, kontenerów, aneksów kuchennych, siedzisk. Rodzaj zamawianych mebli, ilość oraz szczegółowy opis techniczny zawarte są w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ dostępnych na stronie www.lubuska.policja.gov.pl Meble muszą spełniać wymagania BPH oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01 grudnia 1998r. (Dz.U. Nr 148, poz.973) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Oferowane siedziska muszą spełniać Europejskie Normy: EN ISO 12947/2 - odporność na ścieranie 40.000 cykli Martindale, EN ISO 12945/1 - odporność tapicerki na piling 5, EN 1021/1-2 Trudnozapalność tapicerki - odporność tkaniny na tlący się papieros i płomień zapałki. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia min. 36 m-cy gwarancji od dnia ustawienia mebli, przy czym udzielona gwarancja nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy. Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia- wymagania techniczne jakie musi spełniać zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia zostały opisane w SIWZ i jej załącznikach (SIWZ dostępna na stronie www.lubuska.policja.gov.pl - od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zostanie uzgodniony przez Zamawiającego po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. Szczegóły dotyczące płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - zał. nr 6 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.; do maksymalnego wykorzystania środków finansowych lub ilości; Okres realizacji zamówienia: dostawa-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, montaż po uzgodnieniu z Zamawiającym. Miejsce dostaw: Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko do : - Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek musi być spełniony przez każdego z członków Konsorcjum osobno. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 (jednorazowej - wynikającej z jednej umowy) dostawy odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością min. 100.000,00 PLN brutto w odniesieniu dla każdej części zamówienia oddzielnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może być wspólnie spełniony przez członków Konsorcjum. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może być wspólnie spełniony przez członków Konsorcjum. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków - druk ZP -17 Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 (Druki dodatkowe załączane do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XII SIWZ (dostępna na stronie internetowej Zamawiającego) 4) Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/ Spółka Cywilna) warunki wymienione w pkt 21 ppkt 1) lit a) i d) niniejszego ogłoszenia - muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum osobno/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej, natomiast warunki wymienione w pkt 21 ppkt 1) lit b),c) niniejszego ogłoszenia członkowie Konsorcjum/Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wykaz wykonanych dostaw (oddzielny dla każdej części przedmiotu zamówienia); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. 2) Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć o oferty: a) oświadczenie wykonawcy, że oferowane siedziska spełniają normy, o których mowa w pkt. III SIWZ (wzór zał. nr 7 do SIWZ). Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kopie atestów, których dotyczy Oświadczenie - dotyczy wyłącznie części III przedmiotu zamówienia. b) oświadczenie wykonawcy, że oferowane meble drewniane spełniają wymagania (parametry) techniczne stawiane przez Zamawiającego - zał. nr 8 do SIWZ - dotyczy części I i części II przedmiotu zamówienia. 3) Oferta wykonawcy musi zawierać: a) Formularz Ofertowy; b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo lub upoważnienie określające zakres czynności do których jest umocowany c) oświadczenie o podwykonawcach d) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy e) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. f) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty oraz zawiera pkt XII SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych blok B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych blok B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafy, szafki, regały.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biurka, kontenery, stoły, aneksy kuchenne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siedziska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.