eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrespolDostawa kart inteligentnych, oprogramowania oraz czytników kart inteligentnych dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych - II zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2012-01-10

Andrespol: Dostawa kart inteligentnych, oprogramowania oraz czytników kart inteligentnych dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych - II zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 8739 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 42 6772545, faks 42 6772546.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kart inteligentnych, oprogramowania oraz czytników kart inteligentnych dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych - II zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych spersonalizowanych graficznie kart inteligentnych, niespersonalizowanych kart, tzw. czystych kart, licencji na oprogramowanie wraz z usługą wsparcia technicznego dla potrzeb uwierzytelniania i zarządzania kartami inteligentnymi oraz czytników kart inteligentnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sputnik Software Sp. z o.o. - Lider, ul.Górecka 30, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Salutaris Sp. z o.o. - Członek, ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193924,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240395,97

  • Oferta z najniższą ceną: 240395,97 / Oferta z najwyższą ceną: 240395,97

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Konieczność rozszerzenia dotychczasowej dostawy jest skutkiem przeprowadzonej weryfikacji po udzieleniu zamówienia podstawowego, konieczności objęcia systemem bezpieczeństwa LP m. in. pracowników Regionów Inspekcyjnych LP i ZOL-i, jak również potrzeb wynikających ze zmian kadrowych. Ze względu na pilną potrzebę i konieczność wdrożenia w pełnym zakresie systemu bezpieczeństwa Lasów Państwowych, obejmującego wszystkie niezbędne komponenty tego systemu tj. karty wraz z oprogramowaniem i czytniki kart oraz biorąc pod uwagę fakt, że zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach i nieproporcjonalnie duże trudności w użytkowaniu i dozorze, zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy dostaw - konsorcjum firm: Sputnik Software Sp. z o.o. ul. Górecka.30, 60-201 Poznań, Salutaris Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice. Zamówienie podstawowe - znak spr.: ZP-2710-5-31/10 z dn. 23.12.2010 r. - zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Udzielone w dniu 30.06.2011 I zamówienie uzupełniające, stanowiło 10,98% wartości zamówienia podstawowego, natomiast wartość przedmiotowego zamówienia odpowiada 6,2% zamówienia podstawowego. Łącznie ww. zamówienia uzupełniające nie przekraczają ustawowych 20% wartości zamówienia podstawowego. Niniejsze zamówienie polega na rozszerzeniu dostawy, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (opublikowane w biuletynie UE 2010/S 213-326789 z dnia 2010/11/03) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym, spełnione zostały przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.