eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Brzesko: DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
Numer ogłoszenia: 87246 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku , ul. Tadeusza Kościuszki 33, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 14 663 01 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku. 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku rękawic medycznych w okresie od czerwiec 2015 r. do czerwiec 2017 r. Poszczególne ilości przedmiotu zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od potrzeb pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb. 2.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie lub faxem z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. 3.Dostawa rękawic medycznych następować będzie 1 raz w miesiącu. 4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt. 5.Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii. Rękawice diagnostyczna nitrylowa bezpudrowa, z rantem, pasujące na obie dłonie, teksturowane końcówki palców. Opakowanie a 100 sztuk. Rozmiar XS, S, M, L, XL. Opakowanie zróżnicowane kolorystycznie w zależności od rozmiaru. Na opakowaniu jednostkowym wymagana: data produkcji, data ważności. Długość rękawicy min. 240 mm, grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,10 mm, dłoni min. 0,06 mm, mankietu min. 0,05 mm. AQL 1,5. Siła zrywania przed starzeniem min 7,0 N. Spełnienie wymagań (długość, grubość, poziom AQL, siła zrywania) potwierdzić protokołami badań producenta z kraju pochodzenia, nie starszymi niż z 2014 roku. Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III. Przebadane na izopropanol 70-procentowy z czasem przenikania min. 30 minut (załączyć wyniki przez rapory). Dopuszczono do kontaktu z żywnością (załączyć certyfikat jednostki niezależnej). Zgodnie z EN455-1,2,3,4, EN374-3 oraz ASTM F 1671. Op.1800 Rękawice chirurgiczne z naturalnego lateksu, bezpudrowe, sterylizowane radiacyjne, mikroteksturowe, pokryte poliuretanem, w rozmiarze 6,0 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Długość min.295 mm, grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,22 mm, poziom protein mniejsze bądź równe 30 ug/g. AQL 1,0. Spełnienie wymagań (długość, grubość, poziom protein i AQL) potwierdzić protokołami badań producenta z kraju pochodzenia nie starszymi niż w 2014 roku. Pakowane w opakowania folia-folia. Na opakowaniu jednostkowym wymagana data produkcji, data ważności. Zgodne z normą EN455-1,2,3,4. Para 320 Rękawice diagnostyczne, winylowe, bezpudrowe, z rantem, w rozmiarach S, M, L, XL. Opakowanie a 100 sztuk. Na opakowaniu jednostkowym wymagana data produkcji, data ważności. Pasujące na obie dłonie, grubość pojedynczej ścianki palca min. 0,11 mm, długość min. 245 mm, AQL 1,5. Wymagane parametry (grubość, długość, poziom AQL) potwierdzić protokołami badań producenta z kraju pochodzenia nie starszymi niż 2014 r. Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III. Dopuszczone do kontaktu z żywnością (załączyć deklarację producenta). Zgodne z normą EN-455-1,2,3,4 EN374-3, ASTM F 1671.Op.2400 Rękawice foliowe w rozmiarach S, M, L. op. a 100 sztuk.Op.120.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z ustawą zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1. Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie; 3. Załącznik Nr 3 - Formularz kosztorysu cenowego; 4. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 5. Zaparafowany przez osoby upoważnione wzór umowy; 6. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 (Ustawy prawo zamówień publicznych), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 7. Certyfikat jednostki niezależnej dopuszczenia do kontaktu z żywnością (dotyczy poz. 1). 8. Protokoły badań producenta z kraju pochodzenia potwierdzające wymagane parametry (poz. 1,2,3)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiany mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia oraz innych zmian nie powodujących zmian zawartej umowy co do treści złożonej oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppzolbrzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo - Leczniczy 32 - 800 Brzesko, ul. Kościuszki 33, Sekretariat ( Recepcja) pok. nr 3 ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo - Leczniczy 32 - 800 Brzesko, ul. Kościuszki 33, Sekretariat ( Recepcja) pok. nr 3 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.