Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Kraków: a. Całodobowa ochrona budynku biurowego wraz z utrzymaniem czystości wokół budynku
b. Całodobowa ochrona instalacji do produkcji bioetanolu (linii technologicznej)
Numer ogłoszenia: 86952 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie , ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422-94-90, faks 12 422-30-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: a. Całodobowa ochrona budynku biurowego wraz z utrzymaniem czystości wokół budynku b. Całodobowa ochrona instalacji do produkcji bioetanolu (linii technologicznej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 pzp. przedmiot zamówienia: ochrona mienia realizowana jest w formie bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałej ochronie obiektu/-ów przez jednego lub kilku pracowników ochrony zgodnie z zawartą umową mającej na celu działania zapobiegające przestępstwu i wykroczeniu przeciwko mieniu a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Zamawiający powierza Zleceniobiorcy ochronę mienia, do którego posiada tytuł prawny. Zleceniobiorca zobowiązany jest świadczyć usługi ochrony mienia z należytą starannością i z uwzględnieniem zaleceń Zamawiającego. Zleceniobiorca zobowiązany jest: Skierować pracowników ochrony do pilnowania obiektu w dniach i godzinach określonych w umowie, kontrolować prawidłowość pełnienia ochrony przez pracownika ochrony w czasie służby, wymienić pracownika ochrony na uzasadniony pisemny wniosek Zamawiającego, informować niezwłocznie pisemnie o wszelkich dostrzeżonych usterkach w zabezpieczeniu mienia (wpisać do książki realizacji umowy). W przypadku zdarzeń losowych działać zgodnie z instrukcją alarmową i przeciwpożarową Zamawiającego i niezwłocznie powiadomić go o tym zdarzeniu. Zabezpieczenie obiektu przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie: Obiekt powierzony Zleceniobiorcy do ochrony przez Zamawiającego jest należycie zabezpieczony przed możliwością zaboru mienia i niebezpieczeństwa pożaru (zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi, ogólnie przyjętymi zasadami przechowywania walorów pieniężnych, precjozów, dzieł sztuki oraz szczególnie wartościowych urządzeń, w tym zwłaszcza sieci informatycznych) a w szczególności posiada: system kontrolno-monitorujący klatkę schodową, system alarmowy informujący o awarii kotłowni, systemy alarmowe pomieszczeń biurowych (parter II i III piętro). Budynek jest należycie oświetlony wewnątrz i na zewnątrz, wszystkie drzwi zewnętrzne i bramy są wyposażone w przynajmniej dwa zamki wielozapadkowe. Pomieszczenie kasowe znajdujące się w chronionym obiekcie jest zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (Rozporządzenie MSWiA- Dziennik Ustaw z 1998 r. Nr 129, poz.858 z zm.). Sprawny sprzęt przeciwpożarowy znajduje się w widocznym, łatwo dostępnym miejscu. W widocznym miejscu są umieszczone alarmowe numery telefonów (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe itp.) oraz wykaz telefonów osób, które należy powiadomić w razie zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych. Zleceniobiorca zobowiązany jest: prowadzić rejestr wydawania i przyjmowania kluczy w budynku przy ul. Kanoniczej 12, prowadzić rejestr osób przebywających na terenie budynku przy ul. Kanoniczej 12 po godzinach pracy Zamawiającego oraz najemców pomieszczeń, domagać się od osób wchodzących do budynku określenia celu wejścia. Przestrzegać zakazu wyłączania kamery dozorującej w budynku przy ul. Kanoniczej 12 (winna być czynna 24 godz. na dobę). Dokonywać obchodu budynku ze szczególnym zwróceniem uwagi na okna i włączony sprzęt elektryczny. W zakres usługi utrzymania czystości na zewnątrz budynku, od strony ulic: Kanoniczej, Grodzkiej i Placu Św. Marii Magdaleny wchodzą czynności codziennie: sprzątanie i zamiatanie wokół posesji, w tym wejścia do budynku oraz usuwanie nieczystości po zwierzętach, sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, odśnieżanie schodów zewnętrznych i wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu), a w razie wystąpienia dużych opadów sukcesywne ich usuwanie rano i wieczorem, usuwanie oblodzeń z wejścia do budynku i wokół posesji, w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu). Zleceniobiorca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. Zleceniobiorca musi posiadać ważną polisę ubezpieczeniową OC i NW. Warunki dozoru obiektu w Rachwałowicach Zleceniobiorca zobowiązany jest: dokładnie zapoznać się z chronionym obiektem wraz z terenem, zapewnić, we własnym zakresie, pracownikowi ochrony pomieszczenie, w którym będzie pełnić służbę w Rachwałowicach. Dopuszcza się wynajęcie przyczepy lub innego obiektu niezwiązanego trwale z gruntem, w którym zapewnione będą należyte warunki dla pracownika dozorującego obiekt, o ile Zleceniobiorca nie posiada na wyposażeniu tego typu urządzeń, pojazdów lub przyczep itp., nie opuszczać chronionego miejsca bez zgody przełożonych lub wiedzy właściciela chronionego obiektu lub osoby upoważnionej do wydania tego rodzaju zezwolenia, zwracać uwagę na bezpieczeństwo życia i zdrowia ludzi w przypadku zaistnienia tego typu zdarzenia na chronionym obiekcie, reagować na zaistniałe wykroczenia, w tym za wtargnięcie osób nieuprawnionych do chronionego obiektu. Pracownik ochrony powinien znać: aktualne miejsce rozmieszczenia gaśnic p.poż., wyposażenie apteczki pierwszej pomocy, która powinna znajdować się w pomieszczeniu pracownika dozoru, znać wszystkie telefony alarmowe Policji, Pogotowia, Straży Pożarnej i innych służb technicznych, meldować swoim przełożonym o wszystkich spostrzeżeniach z przebiegu służby zarówno pozytywnych jak i negatywnych, a w sytuacjach tego wymagających sugerować wzmocnienie dozorowanego obiektu, po zakończeniu służby zdać relację z jej przebiegu przełożonym. W przypadku interwencji sporządzić pisemny meldunek określający czas, miejsce, kogo interwencja dotyczyła i sposób załatwienia. W przypadku obecności świadków spisać dokładne dane wraz z adresem i telefonem kontaktowym oraz podpisem wyrażającym zgodę na przekazanie tych danych w tym zakresie. Zamawiający abrania pod groźbą kary dyscyplinarnego zwolnienia spożywania alkoholu przed podjęciem oraz w trakcie pełnienia obowiązków służbowych, osobom pełniącym służbę nawiązywania kontaktów towarzyskich w miejscu pełnienia służby, bez zgody przełożonych przebywania na terenie dozorowanym przed, w trakcie jak i po pełnieniu obowiązków służbowych w celach mających charakter towarzyski..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z rejestru zakładów pracy chronionej,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku sprzedaży linii technologicznej znajdującej się w Rachwałowicach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfos.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 31-002 Kraków, ul. Kanonicza 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 31-002 Kraków, ul. Kanonicza 12, II piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem, akcesoriów sieciowych, urządzeń sieciowych, zasilaczy UPS oraz urządzeń peryferyjnych.
- Dostawa termosów do transportu żywności i napojów - typu gastronomicznego
- usługa transportowa w zakresie wynajmu autokaru wraz z kierowcą, dla potrzeb realizacji zajęć terenowych w roku akademickim 2025/ 2026 (stypendyści Centrum AGH UNESCO) - KC-DE-zp.272-551/25
- Świadczenie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych, świadczonych w obiektach podmiotów trzecich dla pracowników UEK, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
- Usługi dozoru i ochrony osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych w budynkach Domu Pracy Twórczej i Domu Plenerowym Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie położonych w Zakopanem
- "Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2025/2026 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
- Usługa fizycznej ochrony mienia znajdującego się w budynkach zlokalizowanych w Częstochowie przy ul. Ekonomicznej 5, ul. Odlewników 43, ul. Wały Dwernickiego 117/121 należących do ARR w Częstochowie.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sułoszowa w sezonie 2025/2026
- Świadczenie usług ochrony fizycznej wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 w Ciechanowie"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.