Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Iwonicz: Modernizacja - przebudowa obiektów Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Iwoniczu z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - Etap II:
a) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych dla bud. nr 1 wraz
z kaplicą.
b) Wykonanie robót związanych z przebudową kanalizacji deszczowej.
Numer ogłoszenia: 86869 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek , ul. Długa 1, 38-440 Iwonicz, woj. podkarpackie, tel. 013 4350618, faks 013 4350618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.felicjanki.republika.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Dom Pomocy Społecznej - kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - przebudowa obiektów Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Iwoniczu z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - Etap II: a) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych dla bud. nr 1 wraz z kaplicą. b) Wykonanie robót związanych z przebudową kanalizacji deszczowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja - przebudowa obiektów Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Iwoniczu z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - Etap II: a) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych dla bud. nr 1 wraz z kaplicą. b) Wykonanie robót związanych z przebudową kanalizacji deszczowej. Zakres robót obejmujący etap II: a) wykonanie izolacji pionowej i poziomej: - Odkopanie odcinkami murów zewnętrznych i osuszenie - Naprawa muru - uzupełnienie spoin, np. przy zastosowaniu specjalistycznych zapraw - Wykonanie izolacji poziomej muru metodami iniekcji niskociśnieniowej - Wykonanie izolacji pionowej przy zastosowaniu szlamu izolacyjnego i powłoki polimerowej, zabezpieczenie izolacji folią kubełkową - Ułożenie drenażu przy budynku nr 1 i kaplicy z odprowadzeniem drenażu do studzienek kanalizacyjnych - Zasypanie drenażu warstwą żwiru, zasypanie pozostałej części wykopów ziemią - Wykonanie opaski odwadniającej przy ścianach budynku. b) Przebudowa kanalizacji deszczowej: - wymiana kanalizacji deszczowej z rur betonowych i żeliwnych na kanalizację z rur PVC- w rejonie budynku nr 1 i kaplicy - przebudowa studni kanalizacyjnych betonowych - wykonanie wpustów deszczowych. Szczegółowy zakres robót remontowych został przedstawiony w : 1. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Przedmiarach robót - załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, c) Przedstawiają oferty zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego, d) Zapoznają się z obiektem i warunkami realizacji robót (obiekt czynny), e) Udzielają na wykonane prace 3 letniej gwarancji, f) Wykażą wykonanie w ostatnich trzech latach robót związanych z osuszaniem budynków ( w szczególności wykonywania robót metodami iniekcyjnymi); w celu udokumentowania swojego doświadczenia w w/w zakresie wymagane jest podanie 2 przykładów wykonanych robót w ostatnich 3-latach, podobnego rodzaju i o podobnej skali; g) Wykażą wykonanie w ostatnich trzech latach robót związanych z sieciami kanalizacyjnymi -wymagane jest podanie 2 przykładów wykonanych robót w ostatnich 3-latach, podobnego rodzaju i o podobnej skali; Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz dokument z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum - umowę konsorcjum, z której jednoznacznie wynika oznaczenie lidera konsorcjum, cel konsorcjum, czas trwania konsorcjum, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania. W takim przypadku należy również do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla jednej z osób do reprezentowania konsorcjum, składania oświadczeń oraz zawarcia umowy . b) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych przez zamawiającego oraz wymogów art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 SIWZ. d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w sposób zgodny z umową, a efekt w postaci osuszenia murów został osiągnięty. e) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz polisę ubezpieczenia na prowadzone roboty do wysokości umownej wartości robót, od wszelkich szkód na osobie i mieniu, a przede wszystkim od pożaru, zalania itp. (dostarczone w terminie 7 dni po podpisaniu umowy). f) Kosztorys ofertowy przygotowany metodą uproszczoną w oparciu o przedmiar robót. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem ) spowoduje odrzucenie oferty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem może dokonać osoba upoważniona zgodnie z przepisami prawa do reprezentacji firmy. Wykonawca zobowiązany jest na życzenie zamawiającego przedstawić do wglądu oryginał dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.felicjanki.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, 38-440 Iwonicz, ul. Długa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, 38-440 Iwonicz, ul. Długa 1, kancelaria na I piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku: a) niesprzyjających warunków atmosferycznych, b) siły wyższej, c) wstrzymania prac przez zamawiającego, d) zmiany dokumentacji projektowej na wniosek zamawiającego..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
- Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Zachowicach przy ul. Słonecznej 4 i Przebudowa budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Zachowicach
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.