eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Utrzymanie terenów publicznych, przystanków komunikacji miejskiej oraz wywóz nieczystości z koszy ulicznych na terenie miasta Koszalina.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Koszalin: Utrzymanie terenów publicznych, przystanków komunikacji miejskiej oraz wywóz nieczystości z koszy ulicznych na terenie miasta Koszalina.
Numer ogłoszenia: 8683 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272043 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów publicznych, przystanków komunikacji miejskiej oraz wywóz nieczystości z koszy ulicznych na terenie miasta Koszalina..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : utrzymanie terenów publicznych, przystanków komunikacji miejskiej oraz wywóz nieczystości z koszy ulicznych na terenie miasta Koszalina. Zakres usług obejmuje: usługi związane z utrzymaniem czystości terenów publicznych, przystanków komunikacji miejskiej oraz wywóz nieczystości z koszy ulicznych na terenie miasta Koszalina, polegające na prowadzeniu usług w zakresie: Utrzymania czystości na terenach publicznych: utrzymanie terenów publicznych wyszczególnionych w załączniku numer 1: 1.1. usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu ciągach jezdnych, miejscach postojowych, parkingach, dojazdach powierzonych do utrzymania - podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom i zgodną ze standardami zimowego utrzymania dróg w III kolejności odśnieżania, zdefiniowanymi w załączniku nr 12 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na: posypywaniu ciągów jezdnych chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, z wyjątkiem ciągów pieszo jezdnych z polbruku i elementów betonowych, które należy posypywać wyłącznie piaskiem; odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania 1.2 usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu ciągach pieszych i innych terenach publicznych powierzonych do utrzymania - podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom i zgodną ze standardami zimowego utrzymania dróg w III kolejności odśnieżania, zdefiniowanymi w załączniku nr 12 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na: posypywaniu ciągów pieszych piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi lub w uzasadnionych przypadkach chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, przy czym do pracy na ciągach pieszych można zastosować wyłącznie maszyny (pojazdy), których ciężar całkowity nie przekracza 3,0 Mg; odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania; 1.3 zakup i gromadzenie środków do utrzymania zimowego w ilości gwarantującej ciągłość wykonywanych usług, zgodnie z bieżącymi potrzebami; 1.4 bieżące monitorowaniu prognoz pogody i stanu terenów publicznych powierzonych w utrzymanie, z uwzględnieniem wszelkich ostrzeżeń, sygnałów i zgłoszeń od innych jednostek oraz podejmowaniu w trybie pilnym decyzji dotyczących konieczności natychmiastowego uruchomienia czynnej akcji zimowej, mającej na celu przeciwdziałanie i usuwanie skutków występowania zimy; 1.5 zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego, socjalnego oraz miejsca składowania śniegu, niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac; 1.6 w przypadku korzystnych warunków pogodowych i braku opadów śniegu, gołoledzi i innych skutków zimy, zgodnie z bieżącymi potrzebami:systematyczne sprzątanie dojazdów, miejsc postojowych, parkingów i innych terenów publicznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, z intensywnością dostosowaną do potrzeb, aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić właściwy standard czystości i estetyki, (wizualny efekt czystej nawierzchni) tj. usuwanie, piasku, błota, gruzu, betonu, padliny, traw, liści, gałęzi, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego i pieszego wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku (wizualny efekt czystej nawierzchni) systematyczne sprzątanie ciągów pieszych i chodników powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, z intensywnością dostosowaną do potrzeb, aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić właściwy standard czystości i estetyki, (wizualny efekt czystej nawierzchni); tj. usuwanie, piasku, błota, gruzu, betonu, padliny, traw, liści, gałęzi, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego i pieszego wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku (wizualny efekt czystej nawierzchni) usuwanie chwastów (również chemiczne) w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni utwardzonych dojazdów, miejsc postojowych, parkingów, ciągów pieszych, chodników i innych terenów publicznych, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu systematyczne czyszczenie krat wpustów ulicznych znajdujących się na terenach powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zapychanie odpływu wód opadowych, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu systematyczne monitorowanie stanu czystości terenów publicznych powierzonych w utrzymanie celem podjęcia interwencyjnych działań porządkowych. Utrzymania czystości na przystankach komunikacyjnych utrzymanie przystanków wyszczególnionych w załączniku numer 2: 2.1 bieżąca naprawa i konserwacja wiat przystankowych, polegająca na: prostowaniu, poprawianiu i uzupełnianiu elementów konstrukcji wiat przystankowych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni;odnawianiu, malowaniu konstrukcji stalowych, dachu oraz tablic rozkładów jazdy, napisów z nazwą przystanku, siedzisk, ławek itp. w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni;uzupełnianiu zniszczonych siedzisk plastikowych i drewnianych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni;wstawianiu blach osłonowych ścian tylnych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni;montażu lub demontażu wiat na przystanku, w miarę potrzeb, w terminie uzgodnionym z zamawiającym;wstawianiu szyb ze szkła laminowanego lub innego rodzaju szkła bezpiecznego oraz szyb z tworzywa sztucznego, np. poliwęglanu, w ścianach osłonowych, tylnych lub bocznych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni; 2.2 bieżąca naprawa i konserwacja słupków przystankowych, polegająca na: prostowaniu, poprawianiu i uzupełnianiu elementów konstrukcji słupków przystankowych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni;odnawianiu, malowaniu konstrukcji stalowych oraz tablic rozkładów jazdy, napisów z nazwą przystanku w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni;montażu lub demontażu słupków na przystanku, w miarę potrzeb, w terminie uzgodnionym z zamawiającym; Wywóz nieczystości z koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic, na terenach publicznych i przystankach na terenie miasta Koszalina Wywóz nieczystości z koszy wyszczególnionych w załącznikach numer 1, 2, 3: 3.1 opróżnianie wg. harmonogramu 1380 sztuk koszy ulicznych (726 szt. własnych i 654 szt. już zamontowanych, stanowiących własność Zamawiającego), zgodnie z harmonogramem (Załącznik 3); Wykonawca zamontuje własne kosze uliczne w ilości 726 sztuk w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, nie zakłócających widoczności i bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego. Kosze uliczne powinny być w dobrym stanie technicznym, nowe lub używane - odnowione, metalowe, z zabezpieczeniem antykorozyjnym, o pojemności nie mniejszej niż 45 litrów, w kolorze zielonym, żółtym lub czarnym. Dopuszcza się zamontowanie 10 % koszy ulicznych betonowych. Kosze muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed montażem i zamontowane w sposób trwały - na słupku, nie mogą być zamontowane na sygnalizatorach świetlnych, słupach oświetleniowych i znakach drogowych. 3.2 utrzymanie w czystości koszy, gwarantujące pełną estetykę, poprzez:mycie i dezynfekcję pojemników w miarę potrzeb (w tym usuwanie Graffiti), nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu,bieżącą konserwację i naprawy koszy w miarę potrzeb (własnych i ZDM), 3.3 utrzymanie czystości wokół koszy na śmieci w promieniu około 2 m; 3.4 prace związane z realizacją usługi:transport odpadów w miejsce składowania utylizacja odpadów miejskich oznakowanie prowadzonych robót 3.5 wymiana zniszczonych koszy (własnych i ZDM) na nowe lub odnowione - zakup, demontaż starego i montaż nowego kosza.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287925,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191172,00

  • Oferta z najniższą ceną: 191172,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191172,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.