eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Skórowie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Skórowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f28d33dd-e041-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Skórowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f28d33dd-e041-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037742/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z adaszeniem przy Szkole Podstawowej w Skórowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5841161,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lokalizacja: Miejscowość Skórowo działki nr 72, 73/2 obręb Skórowo Stare, gmina Potęgowo, powiat słupski.

I. Stan istniejący:
1. Przedmiotowy teren zlokalizowany jest w Skórowie pod adresem Skórowo 13a. Teren inwestycji obejmuje działkę o numerze ewidencyjnym 73/2 oraz fragment działki o numerze 72. Wjazd na teren znajduje się od południowo-zachodniej strony działki. Działka 72 jest działką zabudowaną: budynek szkoły, plac zabaw. Część działki o numerze 73/2 zagospodarowana jest boiskiem do piłki nożnej. Przedmiotowy teren porasta kilka drzew. Teren o zróżnicowanej wysokości ze znacznym spadkiem w kierunku wschodnim. W środkowej części działki 73/2 znajduje się skarpa.

II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest budowa hali sportowej z łącznikiem do budynku istniejącej Szkoły Podstawowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz montaż paneli fotowoltaicznych. Łącznik zlokalizowany będzie przy południowej ścianie budynku istniejącej szkoły. Łącznik między szkołą, a halą sportową zaprojektowano w żelbetowej konstrukcji słupowej z dachem monolitycznym.
Budynek hali jest budynkiem 2 kondygnacyjnym w konstrukcji słupowej ze słupów żelbetowych z zadaszeniem łukowym o konstrukcji z drewna klejonego.
Budynek podzielony jest na dwie części: salę widowiskowo-sportową oraz zaplecze socjalno-techniczne z klatką schodową prowadzącą na trybuny oraz do ogólnodostępnych toalet.
W części socjalnej i technicznej zlokalizowane są szatnie i łazienki dla uczniów, toalety ogólnodostępne(w tym toaleta dla osób niepełnosprawnych), pokój trenera, pomieszczenie pierwszej pomocy, magazyn, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie porządkowe oraz pomieszczenie techniczne/kotłownia. Pomieszczenia dla uczniów dostępne są z korytarza.

Charakterystyczne parametry obiektu:
- wysokość projektowanej hali sportowej: 9,81 m
- wysokość projektowanego łącznika: 4,67 m
- długość budynku: 43,58 m
- szerokość budynku: 24,95 m
- liczba kondygnacji: 2
- kubatura hali sportowej: 8543 m3
- powierzchnia użytkowa: 1046,64 m2
- powierzchnia całkowita 1181,26 m2
- powierzchnia wewnętrzna 1096,20 m2
- powierzchnia zabudowy 962,64 m2

W ramach realizacji inwestycji wystąpią następujące roboty budowlane:
 demontaż ogrodzenia, bramek, siatki na piłkochwyty oraz ławek kolidujących
z projektowanym budynkiem hali (zdemontowane elementy należy przekazać do Szkoły);
 rozbiórka istniejącego chodnika przed projektowanym wejściem do łącznika (kostkę z rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu);
 wykonanie nowego utwardzenia przed łącznikiem oraz utwardzenie podcienia za łącznikiem;
 wykonanie schodów terenowych;
 budowa muru oporowego przy granicy z działką 71;
 wykonanie dojazdu do budynku wzdłuż dłuższego boku budynku;
 budowa budynku hali sportowej wraz z łącznikiem;
 budowa ogrodzenia instalacji fotowoltaicznej;
 wykonanie odprowadzenia ścieków sanitarnych do istniejącej kanalizacji sanitarnej na warunkach wydanych przez zarządcę sieci;
 wykonanie przyłącza wodociągowego do istniejącej sieci wodociągowej na warunkach wydanych przez zarządcę sieci;
 wykonanie odwodnienia projektowanego obiektu systemem rynien i rur spustowych do istniejącej studni kanalizacji deszczowej na warunkach wydanych przez zarządcę sieci;
 wykonanie sieci elektrycznej;
 wykonanie ogrzewania z wykorzystaniem pompy ciepła typu powietrze/woda o mocy 60kW oraz szczytowej grzałki elektrycznej o mocy 12 kW. Chłodzenie hali gimnastycznej odbędzie się za pomocą tej samej pompy ciepła i chłodnicy w centrali wentylacyjnej;
 wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej;
 wykonanie instalacji ppoż. tj. 7 hydrantów o średnicy 25 mm z wężem półsztywnym 30 m (hydranty wewnętrzne);
 wykonanie instalacji grzewczej podłogowej;
 wykonanie instalacji ciepła technologicznego;
 wykonanie systemu telewizji dozorowej;
 wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych;
 wykonanie rozdzielni „RG”;
 wykonanie instalacji siły;
 wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,45 kWp, w ilości 86 szt. paneli;
 wykonanie instalacji odgromowej;
 wykonanie instalacji elektrycznej;
 usunięcie kolizji kanalizacji deszczowej z projektowaną halą sportową oraz przeniesienie istniejącego przyłącza na działce 73/2 poza obszar projektowanego budynku hali sportowej;
 usunięcie kanalizacji przyłącza kanalizacyjnego z projektowanym budynkiem oraz przeniesienie poza obrys projektowanego obiektu hali sportowej studzienki rewizyjnej;
 wyposażenie hali m.in. w bramki, kosze, drabinki, materace, mobilne strzelnice;
 na etapie realizacji robót budowlanych należy uwzględnić konieczność wykonania platformy pionowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zamontowanej w obszarze łącznika między salą gimnastyczną, a szkołą. W celu umożliwienia montażu platformy, należy powiększyć dolny podest przy wejściu do budynku szkoły, tak aby możliwe było zamontowanie ww. platformy(schemat wykonania - wg rysunku załącznikowego). Parametry platformy:
• wysokość podnoszenia – do 1500 mm
• typ – wewnętrzna
• wersja – przelotowa lub pod kątem 90 stopni
• liczba przystanków – 2
• wymiary – 1300x(1400-1900) mm
• wykonanie – stal nierdzewna
• napęd – zębaty
• udźwig – min 300 kg
• prędkość – min. 0,04m/s
• zasilanie – 230 lub 400 V
• sterowanie – pilot radiowy + kaseta stacjonarna

Dodatkowo Zamawiający wprowadza następujące elementy do wykonania do opisu przedmiotu zamówienia:
1) Zakup wykładziny ochronnej boiska w płytach o wymiarach 1x2 m, typ pokrycia - włóknina polipropylenowa na podkładzie poliolefinowym, kolor szary; ilość 560 m2
2) Zakup dedykowanego wózka do transportowania i przechowywania wykładziny ochronnej - 1 szt.
3) Zakup sceny mobilnej składanej na kołach; 2,4 x 1,88 x 0,41; materiał korpusu stal; wierzch - wykładzina - 6 szt.
4) Zakup schodków dedykowanych do sceny składanej: 1,0x0,65x0,41 m; materiał korpusu - stal; wierzch - wykładzina - 1 szt.
Zaprojektowany budynek zapewnia dostępność dla osób ze specjalnymi potrzebami.

Ponadto na ścianie frontowej, nad drzwiami wejściowymi do obiektu należy umieścić tablicę informacyjną z logiem programu (treść, którą należy zamieścić na tablicy, Zamawiający przekaże Wykonawcy na etapie wykonywania tablicy).

Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania pozwolenia na użytkowanie

Zestawienie przekazanej dokumentacji:
 Projekt zagospodarowania terenu
 Projekt architektoniczno-budowlany – hala
 Projekt architektoniczno – budowlany – panele fotowoltaiczne
 Projekt architektoniczno – budowlany – mury oporowe
 Projekt architektoniczno – budowlany – przyłącza oraz instalacje zewnętrzne
 Załączniki projektu budowlanego
 Projekt techniczny- branża architektoniczna
 Projekt techniczny- branża konstrukcyjna
 Projekt techniczny- branża sanitarna
 Projekt techniczny- branża elektryczna
 Projekt techniczny- monitoring
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
 przedmiar robót- sieci zewnętrzne
 przedmiar robót- instalacje sanitarne
 przedmiar robót- instalacje elektryczne
 przedmiar robót- roboty budowlane
 schemat wykonania platformy dla osób ze szczególnymi potrzebami
 Decyzja – pozwolenie na budowę

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie:
- art. 255 pkt 7) ustawy Pzp – Wykonawca uchylił się od zawarcie umowy;
- art. 255 pkt 3) ustawy Pzp – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 30.04.2024 dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej: wybrana została oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Firma Budowlana SKIERKA Edmund Skierka, ul. Rumiankowa 7, 84-353 Lubowidz; cena 7.124.406,00 zł. Wykonawca otrzymał 100 pkt. Kryteria oceny ofert zostały określone w SIWZ: cena 60%, okres gwarancji 40%. Oferta była prawidłowa. Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Zamawiający wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 09.05.2024. W dniu 08.05.2024 Zamawiający otrzymał od Wykonawcy – Firma Budowlana SKIERKA Edmund Skierka - pismo o rezygnacji z podpisania umowy z powodu niedoszacowania ceny oferty. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert, tj. do kwoty 8.080.416,53 zł. Zamawiający w trakcie trwania procedury zwiększył środki finansowe do kwoty oferty 7.124.406,00 zł, co nastąpiło w drodze uchwały Rady Gminy Potęgowo w dniu 18.04.2024.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7124406,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8692139,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.