eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ SANITARNĄ - OBSŁUGA KABIN KĄPIELOWYCH, DOSTAWA I SERWIS KABIN PRZENOŚNYCH TYPU TOI -TOI ORAZ PRZENOŚNYCH UMYWALEK NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO OC BIAŁA GÓRA - OSIECZNICA. SPRAWA NR 23/PN/2016.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Krosno Odrzańskie: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ SANITARNĄ - OBSŁUGA KABIN KĄPIELOWYCH, DOSTAWA I SERWIS KABIN PRZENOŚNYCH TYPU TOI -TOI ORAZ PRZENOŚNYCH UMYWALEK NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO OC BIAŁA GÓRA - OSIECZNICA. SPRAWA NR 23/PN/2016.
Numer ogłoszenia: 86626 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 261 672 404, faks 261 672 556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ SANITARNĄ - OBSŁUGA KABIN KĄPIELOWYCH, DOSTAWA I SERWIS KABIN PRZENOŚNYCH TYPU TOI -TOI ORAZ PRZENOŚNYCH UMYWALEK NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO OC BIAŁA GÓRA - OSIECZNICA. SPRAWA NR 23/PN/2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa sanitarna 7 szt. kontenerów kąpielowych, dostarczonych przez Zamawiającego, dostawa i serwis 15 szt. kabin przenośnych sanitarnych typu TOI-TOI oraz dostawa 10 szt. przenośnych umywalek na terenie kompleksu wojskowego - OC Biała Góra - Osiecznica k/Krosna Odrzańskiego, administrowanego przez 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Krośnie Odrzańskim. Termin realizacji zamówienia: od dnia 23.05.2016r. do dnia 21.06.2016r. Krótka charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sanitarnej polegającej na: a) Zasilaniu w wodę: Wykonawca wyposaży kontenery w zbiorniki na wodę wraz z instalacją do zasilania kontenerów. Dostawy wody niezbędnej do funkcjonowania kontenerów Zamawiający zabezpiecza swoim sprzętem. b) Odbiorze ścieków : Opróżnianie zbiorników (zbiorniki posiada Zamawiający), koszt wywozu nieczystości i ich utylizacja należy do Wykonawcy. Oczyszczalnia ścieków znajduje się w m. Krosno Odrzańskie w odległości ok. 8 km. od miejsca ustawienia kontenerów. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez wykonawcę podwykonawcy posiadającego stosowne zezwolenia do opróżniania zbiorników z nieczystościami. c) Podłączeniu kontenerów przez Wykonawcę do zbiorników wody, zbiorników na nieczystości oraz rozłączenie po zakończeniu wynajmu. e) Personel serwisowy do obsługi kontenerów i urządzeń towarzyszących, w tym sprzątanie kontenerów przy użyciu środka myjąco-dezynfekującego 2 razy w ciągu doby, wg grafiku ustalonego z bezpośrednim użytkownikiem. f) Przeprowadzeniu czyszczenia, konserwacji i dezynfekcji kontenerów sanitarnych wraz ze zbiornikami po zakończeniu szkolenia poligonowego. g) Dostawie i serwisowaniu kabin przenośnych sanitarnych typu TOI-TOI zgodnie z zapotrzebowaniem. h) Dostawie przenośnych umywalek. Zakres usług do realizacji: Zakres obejmuje wyposażenie kontenerów w zbiorniki na wodę, podłączenie kontenerów przez Wykonawcę do zbiorników wody, do zbiorników na nieczystości oraz rozłączenie po zakończeniu wynajmu, obsługę kontenerów, opróżnienie zbiorników z fekaliami, jego dezynfekcję, umycie całej kabiny środkiem dezynfekującym, posprzątanie kabin wewnątrz i na zewnątrz przy każdym serwisie oraz po zakończeniu usługi środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski i zamontowanie w uchwycie papieru toaletowego. Zakres usługi obejmuje również dostawę i serwis przenośnych kabin sanitarnych i umywalek. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług sanitarnych w terminach wynikających z pisemnego zlecenia. Opis kontenerów i kabin wraz z planowaną ilością określa formularz ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości kabin oraz obsług w czasie trwania umowy. Harmonogram realizacji zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) Posiadania wiedzy i doświadczenia. c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na opróżnienie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych na terenie gminy, w której świadczona będzie usługa - woj. lubuskie gmina Krosno Odrzańskie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie w przedmiocie wskazania części zamówienia powierzonej podwykonawcom załącznik nr 4. 3) Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego - załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i jednocześnie w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych. 3) zmiana sposobu zabezpieczenia właściwego wykonania umowy. 4) zmian dotyczących postanowień zawartej umowy które nie prowadzą do zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.44wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 12:00, miejsce: 44 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.