Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Warszawa: Usługi wsparcia realizacji umowy na eksploatację, modyfikację, konserwację oraz prowadzenie prac rozwojowych systemów FARMER i SEKS
Numer ogłoszenia: 86598 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wsparcia realizacji umowy na eksploatację, modyfikację, konserwację oraz prowadzenie prac rozwojowych systemów FARMER i SEKS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia realizacji zawartej przez Kasę umowy nr 420/2007 na eksploatację, modyfikację, konserwację oraz prowadzenie prac rozwojowych systemów informatycznych wspomagających obsługę świadczeń emerytalno - rentowych w KRUS. Zakres przedmiotowy i uwarunkowania realizacji zawartej umowy nr 420/2007, która będzie nadzorowana przez Wykonawcę, zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1. Usługi wsparcia obejmą w szczególności: a) stały nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją umowy nr 420/2007, b) nadzór nad zmianami i udział konsultantów w ocenie szacowania zmian w systemach informatycznych zlecanych na podstawie umowy nr 420/2007, c) udział konsultantów w posiedzeniach Komitetu Sterującego powołanego na podstawie umowy nr 420/2007, d) comiesięczną ocenę stanu zaawansowania prac, realizowanych na podstawie umowy nr 420/2007, dla potrzeb Komitetu Sterującego, e) kontrolę kompletności i ocenę jakości dokumentacji powstającej na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007, f) udział w odbiorach poszczególnych etapów i faz wdrożenia, testach aplikacji, audytach wraz z pisemną, merytoryczną oceną, realizowanych na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007, g) opracowanie propozycji rozwiązań w sytuacjach kryzysowych dla prac prowadzonych na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007, h) kontrolę i ocenę przyjętych standardów dla realizacji nadzorowanej umowy nr 420/2007, i) ocenę organizacji wdrożenia oraz harmonogramu prac prowadzonych na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007, j) udział w strukturach projektu wdrożeniowego prowadzonego na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007. 2. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia będą siedziby Zamawiającego oraz Wykonawcy niniejszej umowy oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego także siedziba Wykonawcy umowy nr 420/2007 w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Prace wykonywane w siedzibie Wykonawcy będą świadczone w formie hot-line, kontaktów mailowych i telefonicznych oraz opracowywania materiałów w zakresie niezbędnym do rzetelnej realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia. Prace wykonywane w siedzibie Zamawiającego i w zależności od potrzeb Zamawiającego także w siedzibie Wykonawcy umowy nr 420/2007 będą świadczone w ilości do 4 osobodni w każdym miesiącu realizacji umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych ) w terminie do dnia 7 maja 2008r. do godz. 11.00 w jednej z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 a także nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 2. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczyli usługi o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykażą: a) doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech usług doradczych z zastosowaniem metodyki PRINCE2, PMBoK lub równoważnej uznanej na świecie metodyki zarządzania projektami, obejmujących nadzór nad wdrożeniem projektów informatycznych, w tym co najmniej dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 200 tys. PLN netto każda, b) doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech usług doradczych, obejmujących nadzór nad wdrożeniem projektów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 1 mln PLN netto każdy, c) doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech usług doradczych, w których konieczna była znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczących projektów informatycznych. Wymagania określone w punktach a, b, c, nie muszą być spełnione łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art.24 ust.l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ wykonanych, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wszystkie zawarte w nim dane, oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Za dzień wszczęcia niniejszego postępowania uznaje się dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym oraz na stronie internetowej Zamawiającego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące okresu ważności tych dokumentów określone w pkt 6.5 a) i b) stosuje się odpowiednio. Ponadto na ofertę powinny składać się następujące oświadczenia i dokumenty: 6. Wypełniony formularz oferty wg wzoru zawartego w ROZDZIALE III - Formularz Oferty SIWZ. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy. 9. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa - upoważnienia- do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 10. Oświadczenie, że Wykonawca nie posiada udziałów w żadnej z firm będących producentem lub dostawcą systemów informatycznych oraz, że żadna z firm będących producentem lub dostawcą systemów informatycznych nie posiada udziałów w firmie Wykonawcy. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że nie świadczył i nie świadczy usług polegających na dostawach lub wdrażaniu systemów informatycznych. W przypadku składania oferty wspólnej: 12. Dokumenty określone w pkt 4, 6, 7, 8 i 9 uczestnicy podmiotu składającego ofertę wspólną składają w imieniu wszystkich tych Wykonawców łącznie. 13. Dokumenty określone w pkt 1, 2, 3, 5, 10 i 11 musi złożyć odrębnie każdy z podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, Warszwa, pok. 228.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





