To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Warszawa: Usługi wsparcia realizacji umowy na eksploatację, modyfikację, konserwację oraz prowadzenie prac rozwojowych systemów FARMER i SEKS.
Numer ogłoszenia: 124367 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 86598 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wsparcia realizacji umowy na eksploatację, modyfikację, konserwację oraz prowadzenie prac rozwojowych systemów FARMER i SEKS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia realizacji zawartej przez Kasę umowy nr 420/2007 na eksploatację, modyfikację, konserwację oraz prowadzenie prac rozwojowych systemów informatycznych wspomagających obsługę świadczeń emerytalno - rentowych w KRUS. Zakres przedmiotowy i uwarunkowania realizacji zawartej umowy nr 420/2007, która będzie nadzorowana przez Wykonawcę, zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1. Usługi wsparcia obejmą w szczególności: a) stały nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją umowy nr 420/2007, b) nadzór nad zmianami i udział konsultantów w ocenie szacowania zmian w systemach informatycznych zlecanych na podstawie umowy nr 420/2007, c) udział konsultantów w posiedzeniach Komitetu Sterującego powołanego na podstawie umowy nr 420/2007, d) comiesięczną ocenę stanu zaawansowania prac, realizowanych na podstawie umowy nr 420/2007, dla potrzeb Komitetu Sterującego, e) kontrolę kompletności i ocenę jakości dokumentacji powstającej na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007, f) udział w odbiorach poszczególnych etapów i faz wdrożenia, testach aplikacji, audytach wraz z pisemną, merytoryczną oceną, realizowanych na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007, g) opracowanie propozycji rozwiązań w sytuacjach kryzysowych dla prac prowadzonych na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007, h) kontrolę i ocenę przyjętych standardów dla realizacji nadzorowanej umowy nr 420/2007, i) ocenę organizacji wdrożenia oraz harmonogramu prac prowadzonych na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007, j) udział w strukturach projektu wdrożeniowego prowadzonego na podstawie nadzorowanej umowy nr 420/2007. 2. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia będą siedziby Zamawiającego oraz Wykonawcy niniejszej umowy oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego także siedziba Wykonawcy umowy nr 420/2007 w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. Prace wykonywane w siedzibie Wykonawcy będą świadczone w formie hot-line, kontaktów mailowych i telefonicznych oraz opracowywania materiałów w zakresie niezbędnym do rzetelnej realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia. Prace wykonywane w siedzibie Zamawiającego i w zależności od potrzeb Zamawiającego także w siedzibie Wykonawcy umowy nr 420/2007 będą świadczone w ilości do 4 osobodni w każdym miesiącu realizacji umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 185000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Softtutor Consulting Mirosław Wiatr i Wspólnicy Spółka Komandytowa, ul. Puławska 433, 02-801 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 185000.00
- Oferta z najniższą ceną: 185000.00 / oferta z najwyższą ceną: 244940.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





