eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirskWykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Brzezińcu wraz z wykonaniem kominów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Mirsk: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Brzezińcu wraz z wykonaniem kominów
Numer ogłoszenia: 86183 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 6470457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Brzezińcu wraz z wykonaniem kominów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac budowlanych stanowią roboty budowlane związane z wymianą dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Brzezińcu wraz z wykonaniem kominów. Szczegółowy zakres został określony w dokumentacji technicznej załącznik nr 10 i w przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Należy wykonać następujące roboty wymienione w przedmiarze robót: pokrycia dachowe, wyposażenie dachu, roboty przygotowawcze, roboty murowe etap I, roboty betonowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły dla usług opiekuńczych Cn/Cb x 100 x 100% = ilość punktów gdzie: Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty rozpatrywanej, 100 - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty oraz za¬łączniki: - wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamó¬wień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, - oświadczenia i dokumenty określone w punktach 8.2 - 8.5 potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ustanowionych w SIWZ. - parafowany przez wykonawcę Formularz po¬stanowień umowy - załącznik nr 3, - wypełniony i podpisany Formularz - doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. - wypełniony i podpisany Formularz - potencjał kadrowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5. - kosztorys ofertowy - opracowany na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 6 do SIWZ , - parafowany wzór formularza należytego wykonania umowy- załącznik nr 7 do SIWZ - parafowany wzór formularza zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady - załącznik nr 8 do SIWZ - parafowana specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_mirsk/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mirsk Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Mirsk Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.