eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoŚwiadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Puszczykowo: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia.
Numer ogłoszenia: 85513 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32177 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o, ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia sprawowanej w obiektach NZOZ Szpitala w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. Wykaz obiektów stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji. Wykonawca wykonywać będzie usługę poprzez pracowników ochrony, bez broni. Rozmieszczenie stanowisk ochrony: 1. Portiernia główna Szpitala - dwa stanowiska 2. Portiernia wjazdowa - jedno stanowisko 3. Parking - jedno stanowisko Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ochronę obiektu w sposób nieprzerwany i ciągły: 1) na stanowisku przy portierni głównej oraz portierni wjazdowej - przez 24 godz., 2) na stanowisku przy portierni głównej - przez 12 godz. w ciągu dnia 3) na parkingu - przez 24 godz. Tylko pracownik posiadający licencję, co najmniej pierwszego stopnia, może być zatrudniony na stanowisku przy portierni wjazdowej. Wykonawca zobowiązany będzie w wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w środki łączności bezprzewodowej (urządzenia radiokomunikacyjne). Zapewnić pracownikom jednolite umundurowanie z odznakami przynależności. Do zadań pracowników ochrony na stanowisku w portierni głównej oraz wjazdowej należy: 1) ochrona przed włamaniem do obiektów; 2) kontrola powierzonych obiektów przy pomocy sprzętu monitorującego, 3) zapewnienie obchodu obiektów codziennie przez 24h, co 2 godziny, z obowiązkiem wpisania w książkach kontroli znajdujących się w różnych punktach obiektów określonych w załączniku nr 1; lokalizacja tych punktów będzie ulegała zmianie; trasa obchodu powinna być zmieniana w trakcie każdego obchodu; 4) wydawanie kluczy osobom upoważnionym, zgodnie z listą, 5) ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów oraz dokumentów; 6) kontrola wynoszonych urządzeń i sprzętu itp.; 7) kontrola wszystkich wchodzących i wychodzących oraz wjeżdżających i wyjeżdżających do i z obiektów przez portiernie wjazdową; 8) interwencja wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektów; 9) utrzymanie w sprawności centralki sygnalizacji pożaru z obowiązkiem natychmiastowego reagowania na sygnalizację zaistnienia pożaru; 10) kontrola pomieszczeń zamkniętych oraz nieużytkowanych, oraz pomieszczeń piwnicznych z wyjątkiem pomieszczeń plombowanych; 11) zgłaszanie nieprawidłowości (awarie) - odpowiednio dyżurnemu elektrykowi, dyżurnemu hydraulikowi, kierownikowi Działu Utrzymania Ruchu lub kierownikowi Działu Technicznego; 12) prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby, 13) w okresie zimowym obsługa szatni na portierni głównej, 14) obsługa centrali telefonicznej wraz z udzieleniem informacji. Do zadań pracownika ochrony na stanowisku przy parkingu należy: 1) pobieranie opłaty za parkowanie przy Biurze Przyjęć Planowych, przy Wejściu Głównym oraz za wjazd na Szpitalny Oddział Ratunkowy, 2) zabezpieczenie miejsc dla karetek przed Biurem Przyjęć Planowych, 3) zabezpieczenie miejsc służbowych na parkingu przed Wejściem Głównym, 4) sprawdzanie uprawnień osób wjeżdżających pod kątem posiadania kart wjazdowych 5) wpuszczanie karetek na Szpitalny Oddział Ratunkowy 6) prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby, Pracownicy wykonawcy maja prawo do: 1) sprawdzania uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach Zamawiającego oraz - w granicach prawa - legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości oraz spisanie danych w celu przekazania ich odpowiednim służbom do dalszego postępowania. 2) wezwania osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, 3) niezwłocznego reagowania na wszelkie nieprawidłowości w granicach określonych w umowie i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca będzie wykonywał usługę zgodnie z regulaminem porządkowym, przepisami bhp i ppoż oraz zapewnia, iż pracownicy ochrony posiadają odpowiednią wiedzę i przeszkolenie w zakresie tych przepisów. Regulamin porządkowy będzie udostępniony wykonawcy w dacie podpisania umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił imienną listę zatrudnionych osób i zobowiązał się do informowania o każdorazowych zmianach zatrudnienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Mienia CERTUS, ul. Obozowa 16, 01-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 705442,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 507001,42

  • Oferta z najniższą ceną: 507001,42 / Oferta z najwyższą ceną: 739840,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.