eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo"DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO LEŚNEGO OŚRODKA SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2026"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
“DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO LEŚNEGO OŚRODKA
SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LEŚNY OŚRODEK SZKOLENIOWY W PUSZCZYKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639977585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Wodziczki 3

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puszczykowo@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi szkoleniowo-hotelarskie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO LEŚNEGO OŚRODKA
SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426824d9-7bf6-432c-84c1-0104e7583780

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115134/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego do Ośrodka Leśnego w Puszczykowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-426824d9-7bf6-432c-84c1-0104e7583780

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu
korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów
elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci
papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie https://ezamowienia.gov.pl tj.
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest:
Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny
Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie
Adama Wodziczki 3
62-040 Puszczykowo
tel. 61 8194647, fax. 61 8194803
e-mail: puszczykowo@poznan.lasy.gov.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Katarzynę Ślusarek Inspektora Ochrony Danych z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod_puszczykowo@rodo.pl.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX
PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego .Niezależnie od postanowień pkt 22.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu
okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
22.9.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi
doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
22.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.270.27.2025.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego
lekkiego w maksymalnej szacunkowej ilości do 34 000 litrów (34 m3).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zamówień dostawy
oleju opałowego według faktycznych potrzeb. Wskazana maksymalna
szacunkowa ilość oleju opałowego może zostać ograniczona, jednak nie
więcej niż do 70% maksymalnej ilości szacunkowej. Zrealizowanie dostaw
poniżej szacunkowej wartości określonej w zdaniu pierwszym, nie stanowi
podstawy ewentualnych roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Olej opałowy
lekki należy dostarczyć́ do kotłowni znajdującej się̨ w Leśnym Ośrodku
Szkoleniowym w Puszczykowie, ul. Adama Wodziczki 3, 62-040
Puszczykowo, transportem kołowym - autocysterną zaopatrzoną w pompę̨
rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym (licznik plus
drukarka) oraz wężem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do
otworów wlewowych zbiorników paliwa. Dostawy będą̨ rozliczane na
podstawie wydruku z rozładunku paliwa w temperaturze rzeczywistej. Sprzęt
powinien posiadać́ aktualne badania techniczne odpowiadające wszelkim
wymogom przy transporcie płynnych paliw. Olej opałowy lekki powinien
posiadać następujące parametry fizyko-chemiczne (które to, zgodnie z art.
246 ust. 2 PZP, stanowią̨ wymagania jakościowe odnoszące się do głównych
elementów składających się na przedmiot zamówienia):
- gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż 0,860 g/ml;
- temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C;
- lepkość kinetyczna w temperaturze 20 °C nie większa niż 6,00 mm2/;
- zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % m/m;
- pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,3 % m/m;
- zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg;
- wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg;
5
- temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20°C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy
obejmujący dostawy analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia
oraz w kosztorysie ofertowym (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest
zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie
służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający dopuszcza zwiększenie
przewidywanej ilości dostawy oleju opałowego będącego przedmiotem
zamówienia o maksymalnie 20% w stosunku do ilości zamówienia
podstawowego wskazanej w pkt 4.2. SWZ powyżej tj. 34 000 litrów. Zwiększenie
dostawy oleju opałowego nastąpi w trakcie trwania umowy, w sytuacji
zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
oceny ofert:
a) Cena jednostkowa brutto za 1 m3 oleju opałowego lekkiego mm - waga 90% (C),
Maksymalna do uzyskania ilość punktów: 90
Sposób obliczania punktów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 90 % x 100 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co – cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana
w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
b) Termin realizacji dostawy oleju opałowego w przedziale wielkości do 7 500
litrów realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania (T)
Waga – 10 %
Maksymalna do uzyskania ilość punktów: 10
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym termin realizacji dostawy oleju opałowegow przedziale wielkości do 7 500 litrów realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania:
- oferta z terminem dostawy 4 dni od dnia jednorazowego zgłoszenia
zapotrzebowania przez Zamawiającego na dostawę oleju opałowego w przedziale wielkości do 7 500 litrów – otrzyma 0 pkt;
- oferta z terminem dostawy 3 dni od dnia jednorazowego zgłoszenia
zapotrzebowania przez Zamawiającego na dostawę oleju opałowego w przedziale
wielkości do 7 500 litrów – otrzyma 5 pkt;
- oferta z terminem dostawy 2 dni (lub mniej) od dnia jednorazowego zgłoszenia
zapotrzebowania przez Zamawiającego na dostawę oleju opałowego w przedziale
wielkości do 7 500 litrów – otrzyma 10 pkt.
Termin realizacji dostawy oleju opałowegow przedziale wielkości do 7 5 00 litrów

realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania (T) to czas
liczony od dnia następującego po dniu przekazania jednorazowego zgłoszenia
zapotrzebowania do dnia faktycznej dostawy oleju opałowego w zamówionej wielkości.
Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy oleju opałowego w przedziale wielkości
do 7 500 litrów realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania
(T) wynosi 4 dni od dnia ww. zgłoszenia zapotrzebowania. Zaoferowanie
dłuższego terminu realizacji dostawy oleju opałowego w przedziale wielkości do
7 500 litrów realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia
zapotrzebowania (T), tj. 5 dni i więcej będzie traktowane jako nieodpowiadające
treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i skutkować będzie
odrzuceniem oferty. Podobnie za niezgodność oferty ze SWZ Zamawiający uzna
brak określenia w ofercie terminu dostawy.
17.3. Ocena punktowa ofert będzie liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów,
jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria oceny ofert. Ilość punktów zostanie
zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku (od 0,05 w górę).
O (badana oferta) = C + T
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska
największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualną
koncesję uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie
obrotu paliwami ciekłymi (olejem opałowym) wydaną przez Prezesa Urzędu
12
Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997
r. Prawo Energetyczne (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 266)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w zakresie
potencjału technicznego.
b. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w zakresie
doświadczenia.
c. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w zakresie
osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na
podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków
dowodowych:
 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108
ust. 1 pkt. 1 i 2 oraz z art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia
zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
14
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.) z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy,
należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 4 do SWZ).
 oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w art. 108 ust. 1oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w pkt 8.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na
podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
 Aktualną koncesję uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej
w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem opałowym) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba
podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.
Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty –
treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą
ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą
spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania
zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak
też dla wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
10.10 W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.