Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Wieliczka: WYKONANIE REMONTU SPĄGU W CZĘŚCI WYROBISK PODZIEMNEJ EKSPOZYCJI MUZEUM NA POZIOMIE III KOPALNI
Numer ogłoszenia: 85439 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, ul. Zamkowa 8, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2783266, 4221947, fax 012 2783028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzum.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU SPĄGU W CZĘŚCI WYROBISK PODZIEMNEJ EKSPOZYCJI MUZEUM NA POZIOMIE III KOPALNI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE REMONTU SPĄGU W CZĘŚCI WYROBISK PODZIEMNEJ EKSPOZYCJI MUZEUM NA POZIOMIE III KOPALNI: Remont spągu wraz z wymiana posadzki na posadzkę z koski brukowej w komorach: Russegger III, Russegger IV, Saurau
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.41.00 - Roboty budowlane dla górnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.41.00 - Roboty budowlane dla górnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych robót. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania . Przedstawią kopię dokumentów stwierdzających , że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do pracy w warunkach górniczych: · kopię dokumentów gwarantujących zapewnienie w trakcie realizacji przedmiotu umowy sprawowania dozoru ruchu nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia wynikające z Prawa geologicznego i górniczego (wymagane jest przedstawienie kwalifikacji dla dwóch osób dozoru ruchu specjalności górniczej szczebla co najmniej średniego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających kopaliny inne niż węgiel kamienny, a także dla tych osób zaświadczenie o ukończeniu kursu okresowego z zakresu ratownictwa górniczego dla osób kierownictwa i dozoru ruchu podziemnych zakładów górniczych nie wchodzących w skład drużyny ratowniczej i odpowiednie przeszkolenie w zakresie bhp.) · kopie dokumentów gwarantujących zapewnienie zatrudnienia osób posiadających odpowiednie przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (szkolenie okresowe bhp) - zgodnie z wymogami (Prawa geologicznego i górniczego) oraz kopię dokumentów gwarantujących zapewnienie zatrudnienia osób, które w wyniku badań lekarskich oraz innych wymaganych badań zostały uznane za zdolne do realizacji przedmiotu umowy (aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia w warunkach dołowych zakładu górniczego) Dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadania (min. 8 pracowników). · Udzielają co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie prace. · Wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali przynajmniej jedno zamówienie z należytą starannością o podobnym charakterze 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy (art. 22 ust.1 pkt. 4 Ustawy w związku z art.24 ust.1 pkt. 1-10 Ustawy) Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów wymaganych od oferenta wymienionych w pkt. 5 SIWZ według formuły spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć. · karta tytułowa oferty - zał. nr 1 wraz z wyceną - zał. nr.2 · oświadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art. 22, ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1pkt.1-10 i ust.2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3. Oświadczenie podpisane własnoręcznie (art.78 kodeksu Cywilnego) przez Wykonawcę. Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia. Zamawiający prosi, aby własnoręczne podpisy na Oświadczeniu i ofercie były czytelne, tj. zostały złożone w sposób umożliwiający odczytanie, co najmniej nazwiska osoby podpisującej. · aktualny odpis z własnego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinno posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .......lub tożsame). Z dokumentów powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania oferty(zaciągania zobowiązań) · aktualne zaświadczenie z własnego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez spółkę jawną w/w zaświadczenie musi dotyczyć spółki jawnej a nie jej wspólników. · aktualne zaświadczenie z własnego Oddziału w Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z podatkiem lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. · parafowany przez Oferenta projekt umowy w/g podanego wzoru/ - zał. nr 4 · wykaz prac z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartości robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zał. nr 5 · wykaz osób i kopię dokumentów stwierdzających , że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: - kopię dokumentów gwarantujących zapewnienie w trakcie realizacji przedmiotu umowy sprawowania dozoru ruchu nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia wynikające z Prawa geologicznego i górniczego (wymagane jest przedstawienie kwalifikacji dla dwóch osób dozoru ruchu specjalności górniczej szczebla co najmniej średniego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających kopaliny inne niż węgiel kamienny, a także dla tych osób zaświadczenie o ukończeniu kursu okresowego z zakresu ratownictwa górniczego dla osób kierownictwa i dozoru ruchu podziemnych zakładów górniczych nie wchodzących w skład drużyny ratowniczej i odpowiednie przeszkolenie w zakresie bhp.) - kopie dokumentów gwarantujących zapewnienie zatrudnienia osób posiadających odpowiednie przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (szkolenie okresowe bhp) - zgodnie z wymogami Prawa geologicznego i górniczego oraz kopię dokumentów gwarantujących zapewnienie zatrudnienia osób, które w wyniku badań lekarskich oraz innych wymaganych badań zostały uznane za zdolne do realizacji przedmiotu umowy (aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia w warunkach dołowych zakładu górniczego) Dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadania (min. 8 pracowników) Dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wieliczka
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, ul. Zamkowa 8, 32-020 Wieliczka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Zamkowa8 sekretariat pok. nr 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Sporządzenie projektu technicznego oraz wykonanie uzupełniających prac zabezpieczających w komorze Lill Górna poz. IIn-III Kazanów"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego - malowanie poziome dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2025r.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Budowa nowego zasilania oraz dystrybucji energii elektrycznej w Parku św. Kingi na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.