To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 85132 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Bydgoszcz: Świadczenie usług całodziennego wyżywienia - Catring
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359623-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34126041200000, ul.
ul. Gdańska
147,
85915
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 378 13 19, faks
52 378 13 13, e-mail
zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wg.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług całodziennego wyżywienia - Catring
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):73/ZP/U/ŻYWN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUG CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA - CATERING GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV- 55300000-3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1.Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych. 3.Miejsce świadczenia usług: Stołówka Wojskowa dla Kadry ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz; 4.Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu umowy, a także potencjał ludzki do realizacji powyższej czynności. 5.Realizacja całodziennego wyżywienia musi być realizowana zgodnie z procedurami HACCP oraz zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594, z późn. zm.). 6.Wydawanie posiłków realizowane będzie przez personel Wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa. 8.Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na umowę o pracę. 9.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55300000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 23.12.2016 r. w niniejszym postępowaniu dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy: RARYTAS Iwona Pater i Mirosław Pater sp. j. w Sadkach i odrzucenia oferty firmy AKOR SP. Z O.O. z Warszawy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 jako nieodpowiadającej SIWZ. Na powyższe czynności Zamawiającego firma AKOR SP. Z O.O. z Warszawy, w dniu 27 grudnia 2017 r. wniosła odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej zarzucając, że Zamawiający swoim postępowaniem polegającym na: 1)odrzuceniu oferty złożonej przez Odwołującego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp z uwagi na to, że oferta nie spełnia warunków określonych w SIWZ - uchybił art. 89 ust pkt. 2 ustawy Pzp oraz art. 25 ust. 1 ustawy Pzp i art. 26 ust. 2 w zw. z art. 24 aa ustawy Pzp, 2)wyborze jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez P.H. RARYTAS Iwona Pater i Mirosław Pater spółka jawna z siedzibą w Sadkach - na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Pzp - uchybił art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Odwołujący podniósł, że w wyniku wskazanych powyżej czynności Zamawiającego stanowiących rażące naruszenie przepisów ustawy jego interes w uzyskaniu zamówienia doznał uszczerbku, gdyż bezpodstawnie odrzucono jego ofertę złożoną w niniejszym postępowaniu i wybrano ofertę innego Wykonawcy jako najkorzystniejszą. Na podstawie zebranego materiału dowodowego Krajowa Izba Odwoławcza postanowiła odwołanie uwzględnić. W związku z tym Zamawiający unieważnił dokonaną wcześniej czynność wyboru i odrzucenia oraz dokonał ponownego badania złożonych ofert. Zamawiający po ponownej analizie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu stwierdza, że na skutek braku określenia skali ocen w zakresie kontroli sanitarno-weterynaryjnej (Zamawiający nie określił co uzna za negatywną opinię w aspekcie wniosków przeprowadzonych kontroli, zarówno w przypadku stwierdzenia przez właściwą służbę oceny częściowo zgodnej, jak i oceny niezadowalającej) nie jest w stanie dokonać prawidłowej oceny ofert, która jednoznacznie pozwoliłaby na wybór Wykonawcy. W związku z tym, że nie jest możliwe w toku badania i oceny ofert dokonywanie zmian warunków zarówno podmiotowych, jak i przedmiotowych, nawet gdyby były one obiektywnie niezasadne z uwagi na ich np. nieracjonalność, czy trwałe przeszkody uniemożliwiające potwierdzenie spełnienia takiego warunku. W takim przypadku Zamawiający co najwyżej może rozważać unieważnienie postępowania. "Aby wada miała charakter, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych muszą zaistnieć łącznie trzy przesłanki: 1) naruszenie przepisów ustawy przez zamawiającego, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania, 2) nieusuwalny charakter tego naruszenia, 3) naruszenie musi powodować niemożność zawarcia ważnej umowy" (Wyrok KIO z dnia 21 września 2010 r., sygn. akt: KIO/UZP 1945/10). W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





