Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Sokółka: wykonywanie wycen (szacunków) nieruchomości realizowanych przez
Wydział Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego
w Sokółce
Numer ogłoszenia: 8471 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce, Plac Kościuszki 1/6, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110919, fax 085 7110911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie wycen (szacunków) nieruchomości realizowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Sokółce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Sokółka. W zakres umowy wchodzi: wykonanie wycen nieruchomości niezabudowanych, wykonywanie wycen nieruchomości zabudowanych, wykonywanie wycen lokali mieszkalnych do zbycia, wykonywanie wycen lokali użytkowych do zbycia, wykonywanie wycen gruntu będącego w wieczystym użytkowaniu do sprzedaży i przekształceń na własność, ustalanie opłat adiacenckich z tytułu ułożenia urządzenia infrastruktury technicznej, wykonywanie wyceny gruntów będących w wieczystym użytkowaniu w celu aktualizacji opłat, wykonywanie wyceny wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, wykonanie wyceny nieruchomości z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Prace wykonywane będą na podstawie oddzielnych zleceń określających zakres rzeczowy usług i termin ich wykonania. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie materiały potrzebne do wyceny - którymi dysponuje. Powyższe prace będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, standardami zawodowymi. Powyższe prace muszą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia (świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości) - rzeczoznawcy majątkowego. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zapoznać się z rodzajem i zakresem usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (złożyć ofertę), którzy spełniają następujące warunki: nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - spełniają warunki określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Wykonawcy w ofercie, przez członków komisji przetargowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163), (na załączonym druku), 3)zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z zakresem objętym przedmiotem zamówienia), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą), 5)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na załączonym druku) z udokumentowaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kopie uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia, a w przypadku osób prawnych kopie uprawnień osób zatrudnionych przez Wykonawcę, a odpowiedzialnych za wykonanie zadania). W/w dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/bip/bip_przetargi_zamowienia.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sokółce Plac Kościuszki 1 16-100 Sokółka pokój 105.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sokółce Plac Kościuszki 1 16-100 Sokółka pokój 207.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż wyposażenia medycznego (kasetonów elektryczno-gazowych) na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej samobieżnej z osprzętem
- Zakup i dostawa kruszyw do realizacji rozbudowy i przebudowy drogi powiatowej nr 1303B Bogusze - Gilbowszczyzna
- Modernizacja Przedszkola Nr 1 w Sokółce w zakresie dostosowania do przepisów p.poż
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja opłaty za użytkowanie wieczyste - wycena 582 działek
- "Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego"
- "Wykonanie inwentaryzacji infrastruktury odprowadzającej wody opadowe, gruntowe i roztopowe na terenie Gminy Dopiewo"
- Opracowanie dokumentacji technicznej mającej na celu regulację stanu prawnego działek
- Wykonanie prac geodezyjnych część 5
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.