Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171733/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00175727/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627499502
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcadad03-47ce-4a7e-a0a7-77cef5c3cf9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044730/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej na terenie Gminy Jarocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171733
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGK-RIK.271.1.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na mechanicznym zamiataniu metodą na mokro dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej w mieście oraz na terenach wiejskich, a także ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadów o kodzie 20 03 03 powstałych w wyniku świadczonej usługi.
Przedmiot zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i z zamówienia objętego prawem opcji.
2. Zamówienie podstawowe obejmuje:
Realizacja podstawowego zakresu zadania dot. mechanicznego zamiatania metodą na mokro dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej w ścisłym centrum, całym mieście oraz na terenach wiejskich, a także ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku świadczonej usługi, polegać będzie na:
1) mechanicznym zamiataniu dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej wzdłuż krawężników i wysepek kanalizujących ruch na szerokość min. 0,5 m,
2) mechanicznym zamiataniu ścieków przykrawężnikowych/korytek betonowych wraz z częścią jezdni na szerokość min. 0,5 m,
3) mechanicznym zamiataniu powierzchni wyłączonych z ruchu,
4) mechanicznym zamiataniu całej powierzchni ścieżek rowerowych,
5) zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 03 powstałych w wyniku świadczonej usługi.
Szacowana długość dróg i ścieżek rowerowych do przeprowadzenia prac: 100,00 km (100 000,00 m).
Zakres prac (tj. lokalizacja, termin wykonania oraz długość odcinka drogi lub ścieżki rowerowej, na której zostaną wykonane prace) ustalany będzie na bieżąco z Zamawiającym według aktualnych potrzeb wykonania prac, polegających na mechanicznym zamiataniu dróg gminnych.
3. Zamówienie objęte prawem opcji dot. możliwości zwiększenia ilości kilometrów dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej tj. dróg zlokalizowanych w ścisłym centrum miasta, dróg gminnych na terenie całego miasta oraz dróg gminnych na terenach wiejskich, a także ścieżek rowerowych, na których będzie realizowana usługa mechanicznego zamiatania metodą na mokro o 50 km.
Prawo opcji dot. również możliwości zlecenia przez Zamawiającego regularnych objazdów mechaniczną zamiatarką nawierzchni dróg w ścisłym centrum miasta, poprzez mechaniczne zamiatanie metodą na mokro z częstotliwością raz na dwa tygodnie. Łączna długość dróg w centrum miasta objętych usługą, biorąc pod uwagę, że będzie to maksymalnie 12 objazdów w ramach trwania umowy, nie przekroczy 40 km. (ww. drogi w centrum są określone w SWZ oraz załączniku nr 3 do projektu Umowy).
Realizacja tego zakresu zadania polegać będzie na przeprowadzaniu mechanicznego zamiatania metodą na mokro dróg w ścisłym centrum Jarocina o nawierzchni utwardzonej wzdłuż krawężników i wysepek kanalizujących ruch na szerokość min. 0,5 m.
Zamawiający ma prawo do skorzystania z przewidzianego prawa opcji w całym okresie trwania umowy. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Postanowienia umowy odnoszące się do przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym znajdują odpowiednie zastosowanie w odniesieniu do przedmiotu umowy objętego prawem opcji. Wykonanie przedmiotu umowy w zakresie części objętej prawem opcji nastąpi w terminie obowiązującym na wykonanie części gwarantowanej.
4. Podstawą do wyliczenia wynagrodzenia zarówno w zamówieniu podstawowym, jak
i zamówieniu objętym prawem opcji, będzie iloczyn stawiki zaoferowanej w postępowaniu przetargowym i długości liczonej wzdłuż: krawężników znajdujących się wzdłuż jezdni i wysepek kanalizujących ruch. Wynagrodzenie płatne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny jednostkowej brutto określonej w ofercie od 1 m drogi lub ścieżki rowerowej oraz ilości faktycznie wykonanych prac tj. ilości metrów lub kilometrów, na których została przeprowadzona usługa mechanicznego zamiatania w danym miesiącu. W ramach wynagrodzenia Wykonawca będzie zobowiązany do wywozu do punktu zagospodarowania, odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi o kodzie 20 03 03.
Wszystkie prace należy wykonywać przy pomocy samojezdnych zamiatarek jezdniowych zabudowanych na pojeździe mechanicznym, wyposażonych w zraszacze wody uniemożliwiające zapylenie najbliższej okolicy, podczas prowadzenia prac, przy czym w śródmieściu miasta Jarocin oraz podczas przeprowadzania usługi na ścieżkach rowerowych w gminie Jarocin, należy używać pojazdy o DMC nie przekraczającej 5 t. Niedopuszczalne jest wykonywanie prac sprzętem niedopuszczonym do ruchu drogowego, w tym m.in. powodującym wycieki płynów eksploatacyjnych na jezdnię.
Pojazdy biorące czynny udział w mechanicznym zamiataniu dróg gminnych oraz ścieżek rowerowych powinny być wyposażone w lokalizator systemu GPS, który zapewni Zamawiający. System GPS pozwoli w czasie rzeczywistym na ich śledzenie oraz późniejsze określenie lokalizacji (w tym na mapie) w celu ułatwienia rozliczenia wykonanych prac.
Potencjalni Wykonawcy muszą posiadać aktualny wpis do rejestru BDO oraz zawartą umowę na odbiór odpadów z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w zakresie odzysku i utylizacji odpadów komunalnych.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani będą do przedstawienia Kart Przekazania Odpadów. Wykonawcy będą ponosili koszty zebrania, transportu i utylizacji zebranych podczas wykonywania prac odpadów, w tym ponoszenia opłat na składowisku odpadów.
6. Rozwiązania równoważne: szczegółowy opis w SWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZGO-NOVA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172186465
7.3.3) Ulica: im. Mariusza Małynicza 1
7.3.4) Miejscowość: Witaszyczki
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Przebudowa drogi gminnej Szwedy - Nowa Ruda"
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- "Remont drogi gminnej Jarocin Cmentarz - Lipniki - Podpory"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
- Utrzymanie czystości dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa.
- Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych czynnych, zamkniętych i wojennych w Olsztynie
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie chodników komunalnych i dróg rowerowych na terenie miasta Torunia
- Mechaniczne letnie zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2025 r.
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.