eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Roboty remontowe sali gimnastycznej - malowanie, naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, uszczelnienie stolarki okiennej, wymiana otwieraczy z poziomu podłogi oraz cyklinowanie i lakierowanie posadzki z deszczułek w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Sieradz: Roboty remontowe sali gimnastycznej - malowanie, naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, uszczelnienie stolarki okiennej, wymiana otwieraczy z poziomu podłogi oraz cyklinowanie i lakierowanie posadzki z deszczułek w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 84310 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Sieradzu, ul. Zamkowa 15, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271536, fax 043 8224040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamkowa15.neostrada.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe sali gimnastycznej - malowanie, naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, uszczelnienie stolarki okiennej, wymiana otwieraczy z poziomu podłogi oraz cyklinowanie i lakierowanie posadzki z deszczułek w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Sieradzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Likwidację pęknięć tynków przy słupach polegająca na odbiciu tynku, wypełnieniu styków kitem trwale plastycznym, osiatkowaniu siatką z tworzywa sztucznego i uzupełnieniu tynku kat. III, zaprawa cementowo-wapienna 2) Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną do malowań wewnętrznych trzykrotnie z przygotowaniem powierzchni do malowania 3) Malowanie lamperii farbą olejną, dwukrotnie z jednokrotnym szpachlowaniem, farbami do malowań wewnętrznych 4) Malowanie farbami olejnymi dwukrotnie grzejników radiotarowych, rur i innych metalowych elementów 5) demontaż i montaż drabinek sportowych z drobną ich naprawą - wymianą zniszczonych elementów 6) Rusztowania rurowe wewnętrzne jednopomostowe do wykonania robót na suficie, do ścian przekładanie pomostów 7) Docieplenie stropu magazynu sprzętu sportowego polegające na rozebraniu podsufitki z płyt, wykonaniu izolacji z folii, ułożeniu izolacji termicznej z wełny mineralnej grubości 20 cm 8) Sufit podwieszany z płyt gipsowo - kartonowych grubości 12,5 mm wodo- i ognioodpornych na podwójnym ruszcie metalowym. 9) Malowanie trzykrotne sufitu farbą emulsyjną 10) Wywóz gruzu na wysypisko samochodem samowyładowczym na odległość do 15 km 11) Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych jednoskrzydłowych na aluminiowe, profil ciepły z wkładką termiczną, pełne lub z małymi, podłużnymi szybami, niskoemisyjnymi, bezpiecznymi 12) Wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych, dwuskrzydłowych na aluminiowe pełne lub z małymi podłużnymi szybami ze szkła niskoemisyjnego, bezpiecznego 13) Naprawa tynków ościeży - wewnętrznych i zewnętrznych 14) Demontaż i montaż wywietrzników dachowych 15) Wywóz stolarki na składowisko na odległość do 15 km 16) Mechaniczne cyklinowanie parkietu lakierowanego 17) Wymiana listew przypodłogowych, perforowanych z drewna liściastego o twardości V 18) Dokonanie drobnych napraw w posadzce polegających na uzupełnieniu posadzki z deszczułek drewnianych 19) Lakierowanie posadzki i listew trzykrotnie wraz z gruntowaniem 20) Malowanie na posadzce z deszczułek inii boisk wg ustalonej kolorystyki (trzy boiska)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oceny ofert odrębnie dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego stosując kryterium: cena. Punkty za cenę będą liczone według następującego wzoru: Liczba punktów = (najniższa cena oferty / cena oferty ocenianej) * 100 pkt Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto - co oznacza, że dokonując oceny ofert za najkorzystniejszą uzna ofertę, w której w FORMULARZU OFERTY została zaproponowana najniższa, spośród złożonych ofert cena brutto. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę spełniającą wymagania Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ zawierającej najniższą cenę brutto. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia zwróci się do Wykonawcy o udzielenie stosownych wyjaśnień a następnie podejmie działania określone w art. 90 p.z.p. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie 3 dni ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste Pomyłki pisarskie oraz Pomyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców którzy złożyli oferty. Sposób poprawiania Pomyłek rachunkowych jest określony w art. 88 p.z.p. Zastosowanie niewłaściwych stawek VAT nie będzie traktowany jako Pomyłka rachunkowa, lecz jako błąd w obliczeniu ceny oferty (art. 89, ust 1 pkt 6) i skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - sporządzony zgodnie z wzorem zamieszczonym w Część III SIWZ- podpisany przez: Wykonawcę; działające wspólnie osoby fizyczne; partnerów Konsorcjum lub ich pełnomocnika. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. UŻYTE W DOKUMENTACJI NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA ZNAKI FIRMOWE NALEŻY TRAKTOWAĆ WYŁĄCZNIE INFORMACYJNIE - Wykonawca może zaoferować urządzenia i materiały inne niż przewidziane w przedmiarze robót pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze do wskazanych w przedmiarze. Na żądanie Zamawiającego będzie on zobowiązany do uzgodnienia wszelkich zmian na swój koszt i swoim staraniem - działania te nie mogą spowodować przesunięcia terminu realizacji zamówienia określonego w § 4. 3) Aktualny odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub Zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres zamówienia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.(dwie referencje). 5) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-zs2.spsieradz.finn.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. MARII DĄBROWSKIEJ W SIERADZU ul. Zamkowa 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 12:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. MARII DĄBROWSKIEJ W SIERADZU ul. Zamkowa 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.