eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRozbiórka obiektów kubaturowych zlokalizowanych we Wrocławiu dla potrzeb Autostradowej Obwodnicy Wrocławia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Wrocław: Rozbiórka obiektów kubaturowych zlokalizowanych we Wrocławiu dla potrzeb Autostradowej Obwodnicy Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 83863 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka obiektów kubaturowych zlokalizowanych we Wrocławiu dla potrzeb Autostradowej Obwodnicy Wrocławia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót rozbiórkowych wchodzi: - przygotowanie terenu do prowadzenia robót rozbiórkowych, - demontaż wszelkich instalacji wraz z urządzeniami i zewnętrznymi elementami zamontowania na ścianach, - rozebranie budynków murowanych, - rozebranie budynków o konstrukcji stalowej, - rozebranie budynków drewnianych, - rozebranie szklarni, - rozebranie wiat, - rozebranie altan, - rozebranie innych elemntów nieprzewidzianych, - usuniecie obiektów tymczasowych, - uporządkowanie terenu po rozbiórce, - zasypanie wykopów, - utylizacja materiałów z rozbiórki. Wykonawca we własnym zakresie urządza: plac i zaplecze budowy, utrzymuje w należytej sprawności oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, oznakuje plac budowy tablicą informacyjną, opracuje i uzgodni w niezbędnym zakresie (wg własnych potrzeb) projekt organizacji ruchu zastępczego. Zamawiający dopuszcza podwykonawców dla następujących prac: opracowanie dokumentacji projektowej, roboty branżowe, transport odpadów. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art,67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Na życzenie Wykonawcy wyrażone na piśmie lub drogą elektroniczną, całą dokumentację, w formie wydruków (za pokryciem kosztów drukowania i przesyłki) Wykonawca otrzyma w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania bezpośrednio do Firmy: Konsorcjum firm: Spółka Cywilna Reprocentrum i Spółka Jawna Mimar, 35-111 RZESZÓW, ul. Wyspiańskiego 31, adres elektroniczny: gddkia@reprocentrum.pl

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, w takim czasie, aby kwota wadium w dniu otwarcia ofert znajdowała się na tym koncie. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale , i musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający informuje, że przyjmowane będą tylko gwarancje nieprzenośne, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. Oryginały dokumentów wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Wykonawca musi wykazać: Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. 1. Kierownik Budowy - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie w realizacji podobnych robót w latach - 3, minimalne doświadczenie na proponowanym stanowisku w latach - 3; Osoby wskazane w ofercie powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. dokonał rozbiórki obiektu kubaturowego o minimum jednej kondygnacji, zlokalizowanego w terenie zabudowanym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub oświadczenia: 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.6.Podpisany projekt Umowy oraz projekt istotnych postanowień umowy. 8.1.7.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub oświadczenia: 8.2.1Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.2.2Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone - dla Kierownika Budowy - kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 8.2.3Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 8.2.4 Informację na temat robót powierzonych do wykonania przez Podwykonawców (Podwykonawcy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Zakres robót wskazany w Formularzu 3.4. musi być również wskazany w pkt. 8 Formularza Oferty. 8..3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2) w pkt. 8.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 8.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w pkt. 8.3 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3 i 8.4 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 8.1.2 - 8.1.5. 8.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 8.7.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2 - 8.1.5 albo odpowiadające im określone w pkt 8.3 i 8.4, winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt 7 i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu, http://www.reprocentrum.pl/gddkia/121/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację w formie wydruków można uzyskać pod adresem: Konsorcjum firm: Spółka Cywilna Reprocentrum i Spółka Jawna Mimar, 35-111 Rzeszów ul. Wyspiańskiego 31, gddkia@reprocentrum.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Oddziału, pokój nr 106 Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.