To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-14
Suwałki: Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
Numer ogłoszenia: 83604 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55258 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 3. Przed zawarciem umowy, powierzchnie objęte zamówieniem zostaną przez Zamawiającego określone w terenie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. I. CZEŚĆ I - REJON I - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania na zewnątrz wynosi : 94 098,50 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 74 001,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 14 650,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 32 094,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 20 097,50 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 11 384,50 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 3 824,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) wynosi : 2 334,00 m2 II. CZEŚĆ II - REJON II - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania na zewnątrz wynosi : 67 026,00 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 51 406,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 15 419,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 19 446,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 15 620,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 8 592,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 2 890,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( windy, pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) wynosi : 2 544,00 m2 III. CZEŚĆ III - REJON III - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania na zewnątrz wynosi : 89 081,00 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 77 549,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 21 665,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 35 405,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 11 532,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 5 714,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 2 196,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( windy, pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) wynosi : 6 568,70 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZEŚĆ I - REJON I - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BOMIS" ELŻBIETA MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BOMIS" ELŻBIETA MOTULEWICZ
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BOMIS Elżbieta Motulewicz, ul. Mieszka I 21, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310139,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 230798,76
Oferta z najniższą ceną: 230798,76 / Oferta z najwyższą ceną: 251699,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZEŚĆ II - REJON II - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BOMIS" ELŻBIETA MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BOMIS" ELŻBIETA MOTULEWICZ
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BOMIS Elżbieta Motulewicz, ul. Mieszka I 21, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226842,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146494,92
Oferta z najniższą ceną: 146494,92 / Oferta z najwyższą ceną: 177367,55
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZEŚĆ III - REJON III - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BOMIS" ELŻBIETA MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BOMIS" ELŻBIETA MOTULEWICZ
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BOMIS Elżbieta Motulewicz, ul. Mieszka I 21, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 319358,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204804,24
Oferta z najniższą ceną: 204804,24 / Oferta z najwyższą ceną: 238322,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa urządzeń i systemów zabezpieczających sieć typu UTM wraz z akcesoriami oraz usługą konfiguracji, wdrożenia i szkoleniem administratorów na potrzeby PUZ w Suwałkach
- Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- Remont nawierzchni ul. Sejneńskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 655 i 653 w granicach administracyjnych miasta Suwałki
- Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z możliwością przewozu sześciu osób do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- Dostawa leków
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym Nr 8 - BO 2025.
- Modernizacja Koszarowca nr 1 wraz z dziedzińcem Twierdzy Boyen w ramach projektu nr LTPL00354 FORT- UNION Polsko-litewska integracja sieci fortyfikacji na rzecz rozwoju flagowych prod. turystycznych.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez jednostkę Bytomskie Mieszkania
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Zielony Zakątek na os. Piastów", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.