Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Opole: OCZYSZCZANIE NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDW - ODDZIAŁ TERENOWY W GRODKOWIE
Numer ogłoszenia: 83518 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCZYSZCZANIE NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDW - ODDZIAŁ TERENOWY W GRODKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW - Oddział Terenowy w Grodkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje drogę wojewódzką nr 411 w miejscowości Głuchołazy - 7.483 m2 (pozimowe), 5.322 m2 (4 razy w ciągu roku). Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic - usługi zamiatania ulic.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia: - ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy - minimum 1 szt., lub - zamiatarka elewatorowa - minimum 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia. 3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wykazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę Lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (termin wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 58, 49-200 Grodków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 58, 49-200 Grodków, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.