eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi wykonywania nadzoru autorskiego w branży elektrycznej w trakcie realizacji projektu pn. Renowacja elewacji wschodniej Zamku Królewskiego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Warszawa: Usługi wykonywania nadzoru autorskiego w branży elektrycznej w trakcie realizacji projektu pn. Renowacja elewacji wschodniej Zamku Królewskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 83086 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej , Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 130, faks 22 35 55 127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wykonywania nadzoru autorskiego w branży elektrycznej w trakcie realizacji projektu pn. Renowacja elewacji wschodniej Zamku Królewskiego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania nadzoru autorskiego w branży elektrycznej w trakcie realizacji projektu pn. Renowacja elewacji wschodniej Zamku Królewskiego w Warszawie. 2.Nadzór autorski będzie wykonywany zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623). W zakresie nadzoru autorskiego mieści się przede wszystkim: a)stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową, decyzją o pozwoleniu na budowę wydaną przez Prezydenta m. st. Warszawy r. Nr 833/Ś/2009 z dnia 28.12.2009 r., pozwoleniem Stołecznego Konserwatora Zabytków na wykonanie robót budowlanych Nr 2170 N/9 z dnia 15.12.2009 r., oraz pozwoleniem Stołecznego Konserwatora Zabytków Nr 2107N/11 z dnia 26.10.2011 r., umową z Wykonawcą robót wraz z załącznikami i harmonogramem, b)wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań, w tym opracowywanie w razie konieczności rysunków zamiennych lub uszczegóławiających, c)uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacji technicznych, d)czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany w projekcie budowlanym, wymagającej wystąpienia o wydanie decyzji o zmianie decyzji o pozwolenie na budowę, e)uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego oraz w odbiorze końcowym, a także, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach odbiorów częściowych oraz przy próbach instalacji, procedurach rozruchu itp., f)ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami, g)udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania efektów zakładanych w projekcie oraz walorów użytkowych inwestycji, h)dokumentowanie rozwiązań projektowych wprowadzanych w czasie wykonywania robót budowlanych, i)pisemne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych w trakcie realizacji niniejszej umowy błędów, braków, usterek w dokumentacji projektowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i informacji, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami lub odpowiednimi uprawnieniami do projektowania, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna: a) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykazać, że wykonała przynajmniej dwa projekty budowlano-architektoniczne w branży elektrycznej dotyczące remontów instalacji elektrycznych w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie termin zakończenia robót budowlanych, z którym związany jest termin realizacji przedmiotu umowy - w zakresie wynikającym z tej zmiany, b) nastąpi zmiana ogólnie obowiązującego prawa wiążącego w umowie - w zakresie wynikającym z tej zmiany, c) w uzasadnionych przypadkach wystąpi konieczność zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego - w zakresie zmiany tej osoby, d) nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej. Cena - 450,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna (pok. Nr 208) - wejście z Bramy Senatorskiej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XI osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz budżetu państwa. Opłatę za SIWZ w wersji papierowej można wnieść w kasie Zamku Królewskiego (willa - wejście od ul. Bugaj, czynna w pon. w godz. 10:30 - 12:30 oraz w środę i piątek w godz. 12:00 - 14:00) lub na konto CItiBank Bank Handlowy w Warszawie, nr konta 84 1030 1016 0000 0000 3364 8000..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.