To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Limanowa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 82690 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33870 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa tuszy i tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów dla Starostwa Powiatowego w Limanowej przy ul. Józefa Marka 9 w ilościach wyszczególnionych w kalkulacji cenowej będącej załącznikiem nr 1 do specyfikacji. Wszystkie oferowane materiały muszą być w 100% fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie starsze niż 6 miesięcy. Pod pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy), wyprodukowane bez naruszenia praw ich właścicieli. Wymaga się aby, oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy. Przedmiot zamówienia został wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. Oferta musi dotyczyć wyłącznie produktów dopuszczonych do stosowania przez producenta urządzeń do których materiały eksploatacyjne są przeznaczane, albo równoważnych produktów oryginalnych o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom wskazanym w kalkulacji cenowej, za które Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego, z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych określonych w pozycji 4, 5, 10, 16, 26, 56-74 tabeli znajdującej się w pkt. 1.1. (Wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek) kalkulacji cenowej - materiały te powinny być oryginalne i pochodzić od producenta drukarek, z uwagi na fakt, iż posiadane przez zamawiającego urządzenia te objęte są serwisem gwarancyjnym. W przypadku pozostałych pozycji materiały mogą pochodzić od producenta drukarek lub być równoważne do nich na poziomie wydajności i jakości druku, o parametrach nie gorszych niż zalecają producenci sprzętu drukującego. Za równoważne Zamawiający uzna produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujace uszkodzeń urządzeń, do których są przeznaczone. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Materiały eksploatacyjne powinny być oryginalnie zapakowane. Opakowanie powinno posiadać znak firmowy producenta oraz etykietę zawierającą numer katalogowy oraz wykaz drukarek do których materiał jest przeznaczony wraz z terminem ważności. Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikacje (ilość, rodzaj, parametry techniczne), a także dostarczone w sposób umożliwiający kontrolę ilości i rodzaju dostarczonych materiałów. Materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów będą dostarczane partiami do budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej, w miesięcznych odstępach czasowych lub w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego przez Wykonawcę który jest zobowiązanych do pokrycia wszystkich koszów z tym związanych. Rodzaj i ilość asortymentu w ramach dostarczonej partii poszczególnych towarów wskazuje Zamawiający mailowo lub faksem na 7 dni przed dostawą, a w przypadku zamówień o charakterze nagłym na 2 dni przed terminem dostawy. Ilości wskazane w wykazie (kalkulacji cenowej) są ilościami szacunkowymi dla okresu trwania umowy i mogą być niższe lub wyższe w poszczególnych asortymentach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu (w granicach podpisanej umowy). Zaoferowane ceny za poszczególne produkty w okresie trwania umowy nie ulegną zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakupu do wysokości posiadanych środków. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy, ceny za poszczególne produkty pozostaną bez zmian. Dostarczony asortyment towaru do którego Zamawiający będzie mieć zastrzeżenie zostanie zwrócony Wykonawcy, który jest zobowiązany do wymiany na nowy na swój koszt. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie spełniających kryteriów określonych przez producenta sprzętu i powodujące utratę gwarancji Zamawiający obciąży wszelkimi kosztami naprawy urządzenia, aż do wymiany na nowe włącznie, a także zastrzega sobie możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy z wszelkimi konsekwencjami. Użycie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może spowodować utraty gwarancji producenta drukarek, oraz nie może spowodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń. W przypadku dostarczenia przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wykonawca gwarantuje: 1. naprawę urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego, 2. bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności, 3. w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, Wykonawca przejmie wszystkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "UNIVERSE" Stanisław Szczerba
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "UNIVERSE" Stanisław Szczerba
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe UNIVERSE Stanisław Szczerba, ul. Borelowskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100810,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93419,71
Oferta z najniższą ceną: 93419,71 / Oferta z najwyższą ceną: 122134,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Limanowej w budynku przy ul. J. Marka 19 w Limanowej
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujęte w 18 zadaniach asortymentowych
- Dostawy śrub kotwicowych i kaniuli barkowych oraz staplerów liniowych i okrężnych ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Nowym Rybiu
- "Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000255 w km 1+670 w ciągu drogi powiatowej nr 1609K Limanowa-Kamienica w m. Stara Wieś wraz z przebudową jezdni i poboczy na dojazdach w m. Limanowa i Stara Wieś".
- Przebudowa dróg rolniczych (II)
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących III
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.