eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w instytucjach wojskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Lublin: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w instytucjach wojskowych
Numer ogłoszenia: 82425 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 20 Rejonowe Warsztaty Techniczne w Lublinie, al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 7183700, fax 7183717.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.20rwt.sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w instytucjach wojskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w instytucjach wojskowych. Część 1 - Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w 20 RWT i pozostałych instytucjach wojskowych, załącznik nr 1A. Część 2 - Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w OŻW Lublin, załącznik nr 1B. Część 3 - Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w WPG i WSG Lublin, załącznik nr 1C. Część 4 - Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w RWŁ Lublin, załącznik nr 1D.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1).Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia powinna spełniać warunki zawarte w ustawie z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz.1631 z późn.zm.), w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z poźn.zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 20 marca 2008r. (Dz.U. z 200r. Nr 57 poz. 345) zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony fizycznej jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych tj. posiadać: a)ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; b)kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; c)pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego d)instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia min. 2, którzy winni posiadać: e)licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; f)świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; g)poświadczenia bezpieczeństwa dla osób przewidzianych do realizacji zamówienia o klauzuli POUFNE.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o poniższe dokumenty wymagane od Wykonawców: a.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). b.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c.Kserokopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. d.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, kserokopie licencji pracowników ochrony technicznej dla instalatorów i pracowników nadzoru technicznego oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli (POUFNE) dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. e.Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i przeszkolonego pełnomocnika w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:przetarg.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4 pokój nr 112 /kancelaria jawna/..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 4 pokój nr 112 /kancelaria jawna/..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w 20 RWT i pozostałych instytucjach wojskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w 20 RWT i pozostałych instytucjach wojskowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w OŻW Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w OŻW Lublin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w WPG i WSG Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w WPG i WSG Lublin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w RWŁ Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie trzech przeglądów konserwacyjnych oraz napraw bieżących systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w RWŁ Lublin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.