eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie i dostawa artykułów promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Katowice: Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 81931 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19953 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych zgodnie z zakresami i opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wszystkie oferowane do dostawy artykuły promocyjne muszą być nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. 3. Wykonanie projektów, układów graficznych powinno być zgodne z zakresami i opisem zawartym w siwz. 4. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ostateczny wzór przedmiotu zamówienia zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję nadruków bądź innej formy znakowania w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 5. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi Zamawiającego do w/w wzorów w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia. 7. W razie stwierdzenia braków lub wad w przedmiocie zamówienia bądź dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie z warunkami określonymi w umowie, Wykonawca obowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na własny koszt, w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy transportem własnym i na własny koszt do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego: 40-037 Katowice, ul. Reymonta 24.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Długopis z nadrukiem, Zestaw piśmienniczy pióro + długopis w ozdobnym opakowaniu, Drewniany ołówek z gumką - zaostrzony, Drewniane kredki zaostrzone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 51.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GM Gadets Grzegorz Majewski, ul. Towarowa 20b, 10-417 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34837,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22401,38

  • Oferta z najniższą ceną: 19658,48 / Oferta z najwyższą ceną: 80257,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: T-shirt - kolor biały (wersja damska), T-shirt - kolor pomarańczowy (wersja męska), T-shirt - kolor biały (wersja męska), Torba bawełniana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 49.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Perfekt - Druk Maciej Wiśniewski, Długie 3a, 87-337 Wąpielsk, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14188,05

  • Oferta z najniższą ceną: 14188,05 / Oferta z najwyższą ceną: 48585,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Brelok z PCV 3D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU PAK Henryka Marciniak, ul. Fundamentowa 44 lok. 35, 04-036 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21254,40

  • Oferta z najniższą ceną: 21254,40 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.