eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecUtrzymanie porządku i czystości na terenach Gminy nie objętych stałą konserwacją - prace interwencyjne - zadanie III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Sosnowiec: Utrzymanie porządku i czystości na terenach Gminy nie objętych stałą konserwacją - prace interwencyjne - zadanie III.
Numer ogłoszenia: 81633 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,2960505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na terenach Gminy nie objętych stałą konserwacją - prace interwencyjne - zadanie III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowo - pielęgnacyjnych na nie urządzonych terenach Gminy nie objętych stałym utrzymaniem, zgłaszanych interwencyjnie do uporządkowania. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowo - pielęgnacyjnych obejmujących: wiosenne i jesienne grabienie trawników; koszenie trawników, wykoszenie chwastów i jednorocznych samosiewów; wykonanie trawników; odmładzanie krzewów i żywopłotów; przycinanie żywopłotów; cięcie krzewów; zamiatanie chodników; gracowanie alejek żwirowych, ziemnych; czyszczenie krawężnika z darni; ścinanie i karczowanie zagajników i krzewów, usuwanie nielegalnych składowisk śmieci itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca(-y) przystępujący do postępowania jest (są) obowiązany(-ni) wnieść wadium w wysokości 7.500, 00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych i zero groszy). Wykonawca(-y) obowiązany(-ni) jest (są) wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy - Gmina Sosnowiec ING Bank Śląski 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208 z dopiskiem Wadium do zamówienia publicznego: Utrzymanie porządku i czystości na terenach Gminy nie objętych stałą konserwacją - prace interwencyjne - zadanie III. WGK.3410-475/08 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r., Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). W przypadku złożenia przez wykonawcę(-ów) wadium w formie niepieniężnej, wykonawca(-cy) zobowiązany(-ni) jest (są) załączyć do oferty kopię dokumentu stanowiącego wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tego dokumentu: a) zdeponować w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, II piętro, pokój 310, w godzinach od 800 - 1500 u Pani Anety Kwiecień, podczas jej nieobecności u Pani Magdaleny Szymańskiej lub Pani Jolanty Gorlewskiej. W tym przypadku na kserokopii dokumentu stanowiącego wadium - załączonego do oferty - wykonawca (-cy) muszą uzyskać poświadczenie o przyjęciu tego dokumentu wydane przez ww. pracownice Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu lub b) załączyć osobno do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione: a)jeżeli na kserokopii dokumentu stanowiącego wadium - załączonego do oferty - znajdzie się potwierdzenie służb Wydziału Finansowego o przyjęciu oryginału, lub b)do oferty załączy kserokopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem a oryginał załączy osobno do oferty. Dokument stanowiący wadium musi posiadać zapewnienie bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.5 pkt 1, 2 i 3 ustawy. Wykonawcę(-ów), którego(-ych) oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zamawiający wykluczy z postępowania (art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą - 30 dni, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy(-ów): a) który(-rzy) wycofał(-ali) ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który(-rzy) został(-li) wykluczony(-ni) z postępowania, c) którego(-ych) oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca(-cy), którego(-ych) oferta została wybrana : a)odmówił(-li) podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)wykonawca(-cy) musi(-szą) wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Poprzez zamówienie o podobnym charakterze i wartości należy rozumieć - świadczenie usługi obejmującej co najmniej 80% czynności spośród wymienionych do wykonania w niniejszym zamówieniu na areale nie mniejszym niż 50 ha. Zakres obszarowy może być również sumą powierzchni, na których świadczone były usługi pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. b) wykonawca(-cy) musi(-szą) dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, w tym co najmniej posiadać: -samochód lub ciągnik z przyczepą - wyposażone w plandeki zabezpieczające przed zanieczyszczaniem środowiska (podczas transportu odpadów z miejsca ich zgromadzenia do miejsca unieszkodliwiania), -spycharkę - 1 szt., -kosiarki - 8 szt., -piłę mechaniczną - 1 szt., -frezarkę do pni - 1 szt., -drobny sprzęt ogrodniczy m.in.: grabie, sekatory, szpadle, grace, motyki itp. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust .1 i ust. 2 ustawy. Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty - według formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych na podstawie (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy) lub których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24 ust. 4 i 89 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wymaganych oświadczeń o: 1.1. spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 1.2. zapoznaniu się z Specyfikacją i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz zdobyciu koniecznych informacji do sporządzenia oferty, 1.3. związaniu ofertą w terminie od: do: , 1.4. wniesieniu wadium w wysokości zł ... - w formie... , 1.5. przyjęciu warunków zapisanych we wzorze umowy i przystąpieniu do podpisania umowy w czasie wskazanym przez zamawiającego, jednak nie krótszym niż siedem dni licząc od daty otrzymania powiadomienia o wyborze swojej oferty, 1.6. zastrzeżeniu części oferty, która stanowi tajemnice przedsiębiorstwa (*), lub 1.7. ustanowieniu ją jawną w całości (*), 1.8. dokonaniu wyliczenia ceny ofertowej zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dział IV, rozdział 6, które załączy do oferty jest to wypełniona Tabela Nr 1 i 2. 2. Informacja o dokumentach, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru (*) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów i umowę zawartą z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (*) lub dokument potwierdzający gotowość jej zawarcia (*) zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251, z późniejszymi zmianami), 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (*) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (*) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (*) lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (*), odroczenie (*) lub rozłożenie na raty zaległych płatności (*) lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (*) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (*) lub art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (*) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2.6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje(-ą) wykonawca(-cy) w tym co najmniej sprzęt o którym mowa w Sekcji III.2. WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - pkt 2b) niniejszego ogłoszenia. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.7. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca, który załącza do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,z terminem płatności w ratach powinien dołączyć dowód zapłaty składki (składek), zgodnie z wymaganym terminem określonym w polisie lub tym dokumencie. 3.Dokument wniesienia wadium. 3.1. Wykonawca (-cy) powinien (-i) załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości, formach i zgodnie z procedurą określoną w ustawie Prawo zamówień publicznych. (*) - wybrać właściwe 4. Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamawiający wymaga: 4.1. zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2. WARUNKI UDZIAŁU, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - pkt. 2, ppkt. 2.1., 2.3. 2.4.(w zakresie art. 24 pkt 9 ustawy), dokumentów wystawionych w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2.zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy . 4.3. dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4.1 a), c) i pkt 4.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4.dokument o którym mowa powyżej w pkt 4.1. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.5.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Konsorcjum. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 ustawy w związku z art. 141 ustawy zamawiający żąda, aby : 5.1. wszyscy konsorcjanci dołączyli do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w Sekcji III.2) WARUNKI UDZIAŁU, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - pkt 2 i pkt 3 niniejszego ogłoszenia. Dokumenty wymienione w Sekcji III.2) Warunki udziału, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - pkt 2, ppkt. 2.2., 2.5.- 2.6. i 3.1. składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 5.2. wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (spółki cywilnej). 5.3. w przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum obowiązani będą, najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 5.4. umowa o której mowa wyżej winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 6. Forma dokumentów. 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.2. W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i winny być poświadczone przez wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, aleja Zwycięstwa 20, 41 - 200 Sosnowiec, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, II piętro, pokój 305C. Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: 23,16 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, pokój 305 C, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.