To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Gliwice: TRANSPORT UCZESTNIKÓW PROJEKTU DOBRY START W SAMODZIELNOŚĆ.
Numer ogłoszenia: 81208 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258206 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TRANSPORT UCZESTNIKÓW PROJEKTU DOBRY START W SAMODZIELNOŚĆ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu Dobry start w samodzielność w ramach dowozu na szkolenia i odwozu ze szkoleń, polegająca na: 1) zorganizowaniu transportu na terenie powiatu gliwickiego i miasta Gliwice, 2) planowo wyjazdy będą obejmować 4 grupy osób z różnych części powiatu dla każdego z realizowanych szkoleń, liczbę osób biorących udział w szkoleniu przedstawiono w tabeli poniżej, 3) transport każdej z grup będzie odbywać się niezależnie (osobnym pojazdem), 4) na jeden kurs składa się: a. w ramach dowozu - odbiór każdego z uczestników z jego miejsca zamieszkania oraz przewóz tak zebranej grupy do miejsca szkolenia w Gliwicach (lub powiecie gliwickim), b. w ramach odwozu - odbiór grupy uczestników z miejsca szkolenia i przewóz z powrotem do miejsca, z którego uczestnik był odbierany, 5) przejazdy będą odbywać się w dni organizowanych zajęć zgodnie z harmonogramem wielokrotnie w ciągu dnia (dni robocze oraz weekendy) w okresie od dnia podpisania umowy do 20.12.2013 r. Transport będzie związany z przewozem na zajęcia szkoleniowe organizowane w mieście Gliwice (lub ewentualnie w innym miejscu na terenie powiatu gliwickiego), 6) w dni robocze proponowane godziny przewozu to godz. popołudniowe pomiędzy 15.00 a 21.00, natomiast w weekendy planowo między godz. 9.00 a 17.00 - szczegóły dot. czasu transportu będą negocjowane w celu dostosowania go do harmonogramu zajęć, 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do 3 osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 8) Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł/osobę. 9) Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie dokonywał wyboru trasy najkrótszej, względnie najszybszej, nie wyłączając dróg płatnych/autostrad. 10) przewidywany przez Zamawiającego rozkład kursów (ilość orientacyjna, może ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia): Nazwa szkolenia Przewidywana maksymalna ilość kursów (1 kurs obejmuje 4 grupy) Przewidywana maksymalna ilość osób do przewozu Trening zdrowego stylu życia 1 47 (w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim) Kurs komputerowy 5-10 35 (w tym 2 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim) Wyjazd dla młodzieży 1 20 Impreza integracyjna 2 100 (w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim) Zadanie II Przedmiotem postępowania jest przewóz autokarem turystycznym uczestników projektu Dobry start w samodzielność w ramach 2 wycieczek do Warszawy i Zakopanego, polegający na: 1) zorganizowaniu transportu autokarowego w ramach 2-dniowej wycieczki do Warszawy oraz jednodniowej wycieczki do Zakopanego dla uczestników projektu, 2) wyjazdy obejmą grupę 100 osób, przejazdy odbędą się w następujących terminach: - wycieczka do Zakopanego - 31 sierpień 2013 r. w godzinach: wyjazd o godz. 6.00, powrót o godz. 21.00; - wycieczka do Warszawy - 26-27 październik 2013 r. w godzinach: wyjazd o godz. 6.00 w sobotę - powrót o godz. 22.00 w niedzielę. 3) usługa rozpocznie się odebraniem uczestników z miejsca zbiórki na terenie Gliwic oraz zakończy ich przywozem w to samo miejsce. Poza dowozem i odwozem, Wykonawca w czasie trwania wycieczki zapewni transport uczestników w lokalizacje związane z programem wycieczek; program będzie dostępny przed podpisaniem umowy, 4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do 3 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, 5) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar o maksymalnym możliwym rozstawie siedzeń, ze sprawną klimatyzacją i toaletą. 6) Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł/osobę. 7) Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie dokonywał wyboru trasy najkrótszej, względnie najszybszej, nie wyłączając dróg płatnych/autostrad. 3.3. Zadanie III Przedmiotem postępowania jest usługa przewozu autokarem turystycznym 62 uczestników projektu Dobry Start w Samodzielność wraz z opiekunami w ramach organizowanego 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, polegająca na: 1) zorganizowaniu transportu na 14 - dniowy turnus rehabilitacyjny 62 uczestników projektu wraz z opiekunami na miejsce organizacji turnusu: Jantar Gościniec Ryterski, Rytro 302 (woj. małopolskie, powiat nowosądecki), 2) termin realizacji: 29 lipiec 2013 rok i 11 sierpień 2013 rok, 3) usługa rozpocznie się odebraniem uczestników z miejsca zbiórki na terenie Gliwic oraz zakończy ich przywozem w to samo miejsce, 4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do 3 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, 5) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar o maksymalnym możliwym rozstawie siedzeń, autokar ze sprawną klimatyzacją i toaletą. 6) Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł/osobę. 7) Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie dokonywał wyboru trasy najkrótszej, względnie najszybszej, nie wyłączając dróg płatnych/autostrad...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dobry Start w Samodzielność POKL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Bogusław Bolechowicz, Bojkowska 18/8, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31768,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36660,00
Oferta z najniższą ceną: 36660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36660,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Udzielanie pomocy lekarsko-weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanym w kolizjach drogowych i innych sytuacjach losowych na drogach powiatowych i wojewódzkich, przekazanych do bieżącego utrzymania
- Wykonanie i dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przeznaczonych do ustawienia na drogach powiatowych
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy samochodem ciężarowym samowyładowczym, ładowność min.12t., z monitoringiem w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Sośnica
- Dostawa przełączników sieciowych oraz punktów dostępowych WiFi wraz z licencjami dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Znak sprawy DZPZ.282.99.2025.AG
- Renowacja parkietu w Nowej Hali Ośrodka Sportu. Znak sprawy: DZPZ.284.74.2025.EK
- Modernizacja pomieszczenia serwerowni - Zadanie I: Poznań dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przewozy uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi z terenu gminy Trzebiatów, do szkół i ośrodków specjalistycznych zlokalizowanych na obszarze województwa zachodniopomorskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2026 roku
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2026 roku
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r."
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





