Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Gliwice: TRANSPORT UCZESTNIKÓW PROJEKTU DOBRY START W SAMODZIELNOŚĆ
Numer ogłoszenia: 258206 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TRANSPORT UCZESTNIKÓW PROJEKTU DOBRY START W SAMODZIELNOŚĆ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu Dobry start w samodzielność w ramach dowozu na szkolenia i odwozu ze szkoleń, polegająca na: 1) zorganizowaniu transportu na terenie powiatu gliwickiego i miasta Gliwice, 2) planowo wyjazdy będą obejmować 4 grupy osób z różnych części powiatu dla każdego z realizowanych szkoleń, liczbę osób biorących udział w szkoleniu przedstawiono w tabeli poniżej, 3) transport każdej z grup będzie odbywać się niezależnie (osobnym pojazdem), 4) na jeden kurs składa się: a. w ramach dowozu - odbiór każdego z uczestników z jego miejsca zamieszkania oraz przewóz tak zebranej grupy do miejsca szkolenia w Gliwicach (lub powiecie gliwickim), b. w ramach odwozu - odbiór grupy uczestników z miejsca szkolenia i przewóz z powrotem do miejsca, z którego uczestnik był odbierany, 5) przejazdy będą odbywać się w dni organizowanych zajęć zgodnie z harmonogramem wielokrotnie w ciągu dnia (dni robocze oraz weekendy) w okresie od dnia podpisania umowy do 20.12.2013 r. Transport będzie związany z przewozem na zajęcia szkoleniowe organizowane w mieście Gliwice (lub ewentualnie w innym miejscu na terenie powiatu gliwickiego), 6) w dni robocze proponowane godziny przewozu to godz. popołudniowe pomiędzy 15.00 a 21.00, natomiast w weekendy planowo między godz. 9.00 a 17.00 - szczegóły dot. czasu transportu będą negocjowane w celu dostosowania go do harmonogramu zajęć, 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do 3 osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 8) Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł/osobę. 9) Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie dokonywał wyboru trasy najkrótszej, względnie najszybszej, nie wyłączając dróg płatnych/autostrad. 10) przewidywany przez Zamawiającego rozkład kursów (ilość orientacyjna, może ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia): Nazwa szkolenia Przewidywana maksymalna ilość kursów (1 kurs obejmuje 4 grupy) Przewidywana maksymalna ilość osób do przewozu Trening zdrowego stylu życia 1 47 (w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim) Kurs komputerowy 5-10 35 (w tym 2 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim) Wyjazd dla młodzieży 1 20 Impreza integracyjna 2 100 (w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim) Zadanie II Przedmiotem postępowania jest przewóz autokarem turystycznym uczestników projektu Dobry start w samodzielność w ramach 2 wycieczek do Warszawy i Zakopanego, polegający na: 1) zorganizowaniu transportu autokarowego w ramach 2-dniowej wycieczki do Warszawy oraz jednodniowej wycieczki do Zakopanego dla uczestników projektu, 2) wyjazdy obejmą grupę 100 osób, przejazdy odbędą się w następujących terminach: - wycieczka do Zakopanego - 31 sierpień 2013 r. w godzinach: wyjazd o godz. 6.00, powrót o godz. 21.00; - wycieczka do Warszawy - 26-27 październik 2013 r. w godzinach: wyjazd o godz. 6.00 w sobotę - powrót o godz. 22.00 w niedzielę. 3) usługa rozpocznie się odebraniem uczestników z miejsca zbiórki na terenie Gliwic oraz zakończy ich przywozem w to samo miejsce. Poza dowozem i odwozem, Wykonawca w czasie trwania wycieczki zapewni transport uczestników w lokalizacje związane z programem wycieczek; program będzie dostępny przed podpisaniem umowy, 4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do 3 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, 5) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar o maksymalnym możliwym rozstawie siedzeń, ze sprawną klimatyzacją i toaletą. 6) Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł/osobę. 7) Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie dokonywał wyboru trasy najkrótszej, względnie najszybszej, nie wyłączając dróg płatnych/autostrad. 3.3. Zadanie III Przedmiotem postępowania jest usługa przewozu autokarem turystycznym 62 uczestników projektu Dobry Start w Samodzielność wraz z opiekunami w ramach organizowanego 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, polegająca na: 1) zorganizowaniu transportu na 14 - dniowy turnus rehabilitacyjny 62 uczestników projektu wraz z opiekunami na miejsce organizacji turnusu: Jantar Gościniec Ryterski, Rytro 302 (woj. małopolskie, powiat nowosądecki), 2) termin realizacji: 29 lipiec 2013 rok i 11 sierpień 2013 rok, 3) usługa rozpocznie się odebraniem uczestników z miejsca zbiórki na terenie Gliwic oraz zakończy ich przywozem w to samo miejsce, 4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do 3 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, 5) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić autokar o maksymalnym możliwym rozstawie siedzeń, autokar ze sprawną klimatyzacją i toaletą. 6) Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł/osobę. 7) Wykonawca w ramach realizacji usługi będzie dokonywał wyboru trasy najkrótszej, względnie najszybszej, nie wyłączając dróg płatnych/autostrad..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w ramach Zadania I przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wykonanie usługi przewozu osób.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają aktualną licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego zarobkowego przewozu osób, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Zadanie I: - dysponują parkiem samochodowym zdolnym do obsłużenia jednocześnie 100 osób, b) Zadanie II: - dysponują parkiem samochodowym zdolnym do obsłużenia jednocześnie 100 osób, c) Zadanie III - dysponują parkiem samochodowym zdolnym do obsłużenia jednocześnie 62 osób, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do przewozu osób. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają kryteria, o których mowa w art. 22.1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez oferenta.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) Zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) Konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie o dofinansowanie projektu pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą w ramach PO KL, 4) W przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobrystart.pcpr-gliwice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GLiwice, ul. Zygmunta Starego 17, pokój 78.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 13:30, miejsce: GLiwice, ul. Zygmunta Starego 17, pokój 78.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy finansowany ze środków UE w ramach EFS priorytet VII, działanie 7.1, poddziałania 7.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 01 (skratki) i 19 08 99 (osady z oczyszczalni ścieków) powstających na terenie PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Udzielanie pomocy lekarsko-weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanym w kolizjach drogowych i innych sytuacjach losowych na drogach powiatowych i wojewódzkich, przekazanych do bieżącego utrzymania
- Wykonanie i dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przeznaczonych do ustawienia na drogach powiatowych
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy samochodem ciężarowym samowyładowczym, ładowność min.12t., z monitoringiem w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Sośnica
- Dostawa przełączników sieciowych oraz punktów dostępowych WiFi wraz z licencjami dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Znak sprawy DZPZ.282.99.2025.AG
- Renowacja parkietu w Nowej Hali Ośrodka Sportu. Znak sprawy: DZPZ.284.74.2025.EK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przewozy uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi z terenu gminy Trzebiatów, do szkół i ośrodków specjalistycznych zlokalizowanych na obszarze województwa zachodniopomorskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2026 roku
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2026 roku
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r."
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





