eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1618033 I SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCI SKOBIELICE, GMINA KOŁO - ETAP I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Koło: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1618033 I SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCI SKOBIELICE, GMINA KOŁO - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 81156 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koło, ul. Henryka Sienkiewicza 23, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720166, fax 063 2720166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1618033 I SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCI SKOBIELICE, GMINA KOŁO - ETAP I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót objetych przedmiotem zamówienia publicznego obejmuje wykonanie : 1) robót pomiarowych, 2) rurociągów do przesyłu wody wraz z zabudowaniem hydrantów (sieć wodociągowa wraz z przyłączami) i dezynfekcja instalacji, 3) rozbiórę elementów dróg, 4) robót ziemnych, 5) przepustów rurowych, studni i innych elementów odwodnienia, 6) warstw konstrukcyjnych : a) odcinającej (piaski, żwir i mieszanka), b) podbudowy (kruszywo łamane), c) nawierzchni jezdni, zjazdów, poboczy (beton asfaltowy, żwir), 7) robót wykończeniowych, 8) oznakowania i zabudowania urządzeń bezpieczeństwa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 35.23.32.90 - 35.23.32.90 Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 16 maja 2008 roku o godz. 12oo. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w przedmiarach robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz dokumentacji projektowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnieją następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) wykażą się doświadczeniem zawodowym wyrażającym się w zrealizowaniu (zakończeniu) w charakterze Generalnego Wykonawcy w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg publicznych o łącznej wartości minimum 3.000.000 zł netto. 3) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt 2, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 4) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, 5) udzielą co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 6) wniosą wadium w jednej lub kilku wymaganych formach określonych w rozdziale VIII ust. 7 SIWZ, 7) złożenie przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % brutto zaoferowanej ceny, 8) szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawcy załączą do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, z zachowaniem zasad określonych rozdziału VI ust. 2 pkt 2 SIWZ, na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego), 3) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) wykaz firm podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), wraz z danymi na temat części zamówienia publicznego powierzonych im do wykonania, z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 2 pkt 3 SIWZ - na Załączniku Nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu : 1) wypełniony druk OFERTA wraz ze wszystkimi załącznikami, 2) kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokółem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 3) dowód wniesienia wadium, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 i 3 SIWZ. 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 8) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Koło ul. Sienkiewicza 23, 62-600 Koło..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Kole ul. Sienkiewicza 23, pokój nr 210..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.