Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Warszawa: Dostawa 10 szt. serwerów, macierzy FC, 2 szt. przełączników FC,sprzętu i oprogramowania sieciowego wraz z akcesoriami, konsol i przełączników KVM wraz z akcesoriami oraz okablowania sieciowego
Numer ogłoszenia: 81123 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 10 szt. serwerów, macierzy FC, 2 szt. przełączników FC,sprzętu i oprogramowania sieciowego wraz z akcesoriami, konsol i przełączników KVM wraz z akcesoriami oraz okablowania sieciowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa 3 szt. serwerów o parametrach minimalnych określonych w Załączniku nr 1 punkt 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) 2. Dostawa 2 szt. serwerów o parametrach minimalnych określonych w Załączniku nr 1 punkt 2 do SIWZ 3. Dostawa 5 szt. serwerów o parametrach minimalnych określonych w Załączniku nr 1 punkt 3 do SIWZ. 4. Dostawa 1 szt. macierzy z dyskami o parametrach minimalnych określonych w Załączniku nr 1 punkt 4 do SIWZ. 5. Dostawa 2 szt. przełączników SAN FC o parametrach minimalnych określonych w Załączniku nr 1 punkt 5 do SIWZ. 6. Dostawa sprzętu sieciowego 3Com wraz akcesoriami i serwisem dla oprogramowania Network Director zgodnie ze specyfikacją określoną w Załączniku nr 1 pkt 6 do SIWZ. 7. Dostawa 1 kompletu konwertera światłowodowego oraz kabli światłowodowych i kabli LAN kat 5e i 6 zgodnie ze specyfikacją określoną w Załączniku nr 1 pkt 7 do SIWZ. 8. Dostawa konsol i przełączników KVM wraz z akcesoriami zgodnie ze specyfikacją określoną w Załączniku nr 1 pkt 8 do SWZ. Dostarczany sprzęt i akcesoria wymienione w powyższych punktach mają być sprzętem i akcesoriami fabrycznie nowymi i nieużywanymi objętymi 36 miesięczną gwarancją świadczoną na warunkach opisanych w Załączniku nr 1 pkt 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w odniesieniu do punktu 6. Za ofertę równoważną w odniesieniu do punktu 6 zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie minimalne parametry techniczne i funkcjonalne sprzętu określone na stronie internetowej producenta (www.3com.com)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.56.23.00 - Światłowodowe kable do przesyłu danych 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, że: a) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku jeżeli Wykonawca nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności takiego oświadczenia musi być zgodny z podanym w punkcie 3; 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmioty wchodzące w skład konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 6. Wymagane oświadczenia i dokumenty określone w punkcie 2 muszą być złożone oddzielnie przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, dokumenty określone w punkcie 1 wspólnie przez wszystkie podmioty stanowiące konsorcjum; 7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 8. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: podmioty składające ofertę, cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa, zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji). 9. Umowa, o której mowa w pkt 8 nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym; 10. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie wymagań zapisanych w SIWZ. Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski; 11. Jeśli Wykonawca w treści oferty powołuje się na dodatkowe fakty, dotyczące przedmiotu zamówienia, musi dostarczyć dokumenty potwierdzające te fakty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia/1_zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki, 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli, Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki, pok.83 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Nowy Duninów"
- Zakup wraz z instalacją programu do transgranicznej wymiany informacji oraz przeszkolenie użytkowników z jego obsługi.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Słubice realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Grabica wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Cyberbezpieczna Gmina Panki"- 2 części
więcej: Ekrany i konsole komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.