eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieWykonanie remontu chodnika przy drodze powiatowej Nr 0431 T (Sędów) - Ruda Białaczowska Gowarczów w m. Gowarczów (chodnik po obu stronach jezdni - łącznie 952 m2).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Końskie: Wykonanie remontu chodnika przy drodze powiatowej Nr 0431 T (Sędów) - Ruda Białaczowska Gowarczów w m. Gowarczów (chodnik po obu stronach jezdni - łącznie 952 m2).
Numer ogłoszenia: 80583 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, fax 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu chodnika przy drodze powiatowej Nr 0431 T (Sędów) - Ruda Białaczowska Gowarczów w m. Gowarczów (chodnik po obu stronach jezdni - łącznie 952 m2)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie remontu chodnika przy drodze (ulicy) powiatowej w miejscowości Gowarczów. Zakres robót do wykonania ustalony został w oparciu o przedmiar robót sporządzony przez Zamawiającego. Chodnik przy drodze Nr 0431 T (Sędów) - Ruda Białaczowska - Gowarczów w m. Gowarczów (po obu stronach jezdni) - powierzchnia chodnika 952 m2. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1.Wycinka i karczowanie krzaków z pobocza drogi z wywozem - 0,0025 ha. 2.Usunięcie warstwy ziemi z poboczy - grubość w-wy 15 cm z wywozem na odległość do 1 km - 753 m2. 3.Ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem z uprzednim wykonaniem rowka (pod ławę) i wywozem ziemi na odległość do 1 km - 585 mb. 4.Ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm - 485 mb. 5.Regulacja - podwyższenie - zaworów wodociągowych i gazowych umieszczonych w poboczu drogi do rzędnych niwelety chodnika z kostki. Regulację wykonać w uzgodnieniu z właścicielem instalacji wodociągowych i gazowych - 14 szt. 6.Wykonanie koryta w gruncie III - IV kat. głębokości 20 cm - na zjazdach gospodarczych z wywozem ziemi na odległość do 1 km - 199 m2. 7.Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm grubość warstwy 15 cm na zjazdach - 199 m2. 8.Warstwa odsączająca z piasku grubość warstwy 10 cm pod nawierzchnię chodnika z kostki brukowej grubości 6 cm - 753 m2. 9.Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej układanej na podsypce cementowo - piaskowej grubość w-wy 5 cm: -z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm (kolor czerwony) - 753 m2, -z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na zjazdach (kolor szary) - 199 m2. 10.Uzupełnienie jezdni mieszanką betonową z betonu B-20 - przestrzeń pomiędzy krawędzią jezdni a ustawionym krawężnikiem - 3,64 m3. 2.Wymagania dotyczące zasad wykonania i odbioru robót do wykonania, Zamawiający określił w załączonych do SIWZ szczegółowych specyfikacjach technicznych D-01.02.01, D-01.02.02, D-08.01.01, D-08.03.01, D-03.02.02, D-04.01.01, D-04.04.02, D-04.02.01, D-08.02.02. 3.Roboty objęte zamówieniem w całości sfinansowane będą przez Zamawiającego. 4.Wykonawca w składanej ofercie zobowiązany jest wykazać jaki rodzaj i zakres robót zamierza wykonać przy udziale podwykonawcy. 5.Wykonawca robót zobowiązany będzie do: -protokolarnego przejęcia odcinka drogi, na której realizowane będą roboty, -bezpiecznego prowadzenia robót - wymagania określone w załączniku do SIWZ - (warunki prowadzenia robót w pasie drogowym), -realizowania robót zgodnie z założoną technologią, -stosowanie materiałów spełniających wymagania jakościowe określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych, -zgłaszania i uczestniczenia w odbiorach robót ulegających zakryciu, odbiorów końcowych i odbioru pogwarancyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A)OPIS WARUNKÓW O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Nie są wykluczeni z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp. 3. Spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 3.1. Wykonawca wykazać musi, że dysponuje osobą , której powierzy funkcję kierownika robót legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami do pełnienia tej funkcji. Wskazana osoba posiadać musi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami objętymi zamówieniem, oraz posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3.2. Wykonawca wyrazi zgodę na warunki rozliczeń i zapłaty za zrealizowane zamówienie (potwierdzenie w złożonej ofercie) a)zrealizowane i odebrane zamówienie rozliczone zostanie jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym b)zapłata należności w formie przelewu bankowego nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia doręczenia faktury zamawiającemu. 3.3. Wykonawca na wykonaną nawierzchnię chodnika z kostki brukowej betonowej udzieli gwarancji na okres 24 m-ce. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokółu odbioru końcowego (stosowny zapis w formularzu złożonej oferty). 4. Postanowienia dotyczące wykonawców składających wspólną ofertę. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć tylko jedną ofertę w tym postępowaniu. 2.Ustanowić muszą pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w tym: -podpisania oferty, -podpisania kosztorysu ofertowego, -zawarcia umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo ( oryginał ) w formie pisemnej podpisanej przez wszystkich partnerów, z którego wynikać powinien zakres umocowania dla pełnomocnika - załączyć należy do oferty. Wszelka korespondencja miedzy zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającym się o zamówienie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie - jako najkorzystniejszej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda przedłożenia kserokopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców w realizacji zmówienia objętego niniejszym postępowaniem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2.Dokumenty wymienione powyżej w punkcie 1a i 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym złożone być muszą wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. B) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty. 2.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny wynikać musi, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. 3.W toku badania i oceny ofert zamawiający może: a)na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy Pzp żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, b)na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp poprawić w tekście ofert oczywiste omyłki pisarskie, oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art.88 ust. 1 ustawy Pzp. 4.Ocena spełnienia warunków opisanych w niniejszym rozdziale dokonana zostanie na zasadzie spełnia lub nie spełnia na arkuszu oceny druk ZP-17 załączniku do protokółu postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty - wzór formularza oferty i kosztorysu ofertowego Zamawiający załączył do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ. 4.Wykaz osób przewidzianych do bezpośredniego nadzoru nad robotami objętymi postępowaniem jakimi dysponuje Wykonawca - wykazać należy minimum osobę, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika robót legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami do pełnienia tej funkcji. Do wykazu należy załączyć kserokopie: -posiadanych uprawnień budowlanych, -dokumentu stwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Wzór wykazu Zamawiający załączy do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów upoważni pracownika firmy (pracownik nie jest wymieniony w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wówczas do oferty załączony być musi oryginał upoważnienia imiennego pracownika. Dokument zawierać musi opisany zakres upoważnienia pracownika oraz okres ważności upoważnienia. Zamawiający uzna również kserokopię upoważnienia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy składający wspólną ofertę zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale dokument ustanowienia pełnomocnika (zgonie z opisem w pkt. 4 rozdział V podpunkt A), a ponadto: -dokument wymieniony w poz. 1 - załącza do ofert każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. Przynajmniej z jednego dokument wynikać musi, że Wykonawca uprawniony jest do wykonania robót objętych postępowaniem, -oświadczenie wymienione w poz. 2 - podpisują wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną załączając do oferty oświadczenie w jednym egzemplarzu, -oświadczenie wymienione w poz. 3 - podpisuję i załącza do oferty każdy z Wykonawców, -wykaz osób wymienionych w poz. 4 sporządza i załącza do oferty wykonawca, który dysponuję wymaganą osobą (osobami) Spełnienie warunków opisanych w punkcie 3 podpunkt 3.1. w rozdziale V A przez Wykonawców składających wspólną ofertę rozpatrywane będzie łącznie. Wykonawcy składający wspólną ofertę: -w formularzu oferty wpisują dane ustanowionego pełnomocnika , -formularz oferty, oraz wypełniony i wyceniony kosztorys ofertowy - podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik. Gdy w prowadzonym postępowaniu oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia okaże się najkorzystniejszą, wówczas zamawiający przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zażąda dostarczenia kserokopii umowy zawartej przez Wykonawców regulującej zasady współpracy oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH UL. SPACEROWA 72 26 - 200 KOŃSKIE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowychw Końskich 26-200 Końskie, ul. Spacerowa 72, pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.