eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa podkarpackiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Rzeszów: Świadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa podkarpackiego
Numer ogłoszenia: 80421 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa podkarpackiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi zdrowotne z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji tj. badania kontrolne, wstępne, profilaktyczne, okresowe, kierowców, specjalistyczne oraz szczepienia ochronne. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: a)zadanie nr 1 - Świadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Brzozowie b)zadanie nr 2 - Świadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Jaśle c)zadanie nr 3 - Świadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Ropczycach. 3. Wykonawca musi posiadać placówkę medyczną zlokalizowaną w przypadku: a)zadania nr 1 - dla Komendy Powiatowej Policji w Brzozowie - na terenie powiatu brzozowskiego lub krośnieńskiego; b)zadania nr 2 - dla Komendy Powiatowej Policji w Jaśle - na terenie powiatu krośnieńskiego lub jasielskiego; c) zadania nr 3 - dla Komendy Powiatowej Policji w Ropczycach - na terenie powiatu ropczycko - sędziszowskiego lub dębickiego. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jednym lekarzem posiadającym doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe do wykonywania zadań służby medycyny pracy w zakresie przeprowadzania badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami tj.: uprawnionym lekarzem, spełniającym dodatkowe wymagania kwalifikacyjne, określone w trybie art. 229 § 8 pkt 4 Kodeksu pracy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku, do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i załączonych do oferty dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wprowadzenie zmian treści Umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: - zmianę adresu placówki Wykonawcy, z zastrzeżeniem rozdziału III pkt 4 SIWZ. - zmianę wynagrodzenia w przypadku opodatkowania usług medycznych podatkiem VAT w okresie obowiązywania Umowy. W takim przypadku do cen podanych przez Wykonawcę w ofercie zostanie doliczony należny podatek VAT. - zmiany treści Umowy, z wyjątkiem zmian, o których mowa w tirecie 2 niniejszego punktu nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację Umowy. 3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w zakresie zmiany lekarzy wykonujących zadania służby medycyny pracy w zakresie przeprowadzania badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami tj: uprawnionych lekarzy, spełniających dodatkowe wymagania kwalifikacyjne, określone w trybie art. 229 § 8 pkt 4 Kodeksu pracy. Wykonawca może dokonać zmiany ww. osób w następujących przypadkach: -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych ww. osób, -niewywiązywania się ww. osób z obowiązków wynikających z umowy, -jeżeli zmiana ww. osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. rezygnacja itp.), -zmian organizacyjnych Wykonawcy -w przypadku zmiany ww. osób nowe, zastępujące je osoby muszą spełniać wymagania określone dla danej osoby,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Zespół Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Zespół Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek B, I piętro, pokój nr 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Świadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Brzozowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi zdrowotne z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji tj. badania kontrolne, wstępne, profilaktyczne, okresowe, kierowców, specjalistyczne oraz szczepienia ochronne. 2.Wykonawca musi posiadać placówkę medyczną zlokalizowaną w przypadku: zadania nr 1 - dla Komendy Powiatowej Policji w Brzozowie - na terenie powiatu brzozowskiego lub krośnieńskiego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-Świadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Jaśle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi zdrowotne z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji tj. badania kontrolne, wstępne, profilaktyczne, okresowe, kierowców, specjalistyczne oraz szczepienia ochronne. 2.Wykonawca musi posiadać placówkę medyczną zlokalizowaną w przypadku zadania nr 2 - dla Komendy Powiatowej Policji w Jaśle - na terenie powiatu krośnieńskiego lub jasielskiego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Świadczenie usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Ropczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi zdrowotne z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji tj. badania kontrolne, wstępne, profilaktyczne, okresowe, kierowców, specjalistyczne oraz szczepienia ochronne. 2.Wykonawca musi posiadać placówkę medyczną zlokalizowaną w przypadku: zadania nr 3 - dla Komendy Powiatowej Policji w Ropczycach - na terenie powiatu ropczycko - sędziszowskiego lub dębickiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.