eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźświadczenie usług telefonicznych i usług dostępu do internetu dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi XXVII/KFW/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Łódź: świadczenie usług telefonicznych i usług dostępu do internetu dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi XXVII/KFW/2009
Numer ogłoszenia: 80218 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi - Widzewa w Łodzi , al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 677 47 38, faks 0-42 677 47 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.widzew.sr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telefonicznych i usług dostępu do internetu dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi XXVII/KFW/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostępem do Internetu na potrzeby Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi przez cały okres trwania umowy. 2. świadczenie usług telekomunikacyjnych z zachowaniem dotychczasowej numeracji z sekundowym systemem naliczania, bez opłaty za inicjację połączenia, obejmuje: - połączenia lokalne i strefowe, międzymiastowe, komórkowe i inne (np. infolinie, informacyjne itp.) niezbędne dla właściwego funkcjonowania Sądu, - realizacja bezpłatnych połączeń pomiędzy numerami należącymi do Zamawiającego, 3. Usługa dostępu do Internetu polega na zapewnieniu łączności z Internetem w technologii szerokopasmowej ze stałym adresem IP i przepływnością minimum 2 Mbit/s. 4. Usługa telekomunikacyjna polega na realizacji połączeń telefonicznych za pomocą łącza PRA(30B+D) z przydzielonym 200NN DDI 5. Przedmiotowe usługi będą świadczone w budynku położonym w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 143. 6. Zamawiający posiada własną centralę telefoniczną typu Slican MAC 6400. 7. Rozpoczęcie świadczenia usług dostęp do Internetu i usług telefonicznych musi nastąpić od dnia 23 maja 2009r. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia bezpłatnych bilingów połączeń na płytach CD lub w formie elektronicznej wraz z fakturami. 9. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt.1.1 i formie określonej w Części IV SIWZ: 2.1. Formularz ofertowy o treści zgodnej określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu 2.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru określonego w zał. nr 2; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Rejestr prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zaświadczenie powinno być wystawione przed upływem terminu składania ofert W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone (za zgodność z oryginałem) przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Pełnomocnictwo (w przypadku wykonawców występujących wspólnie) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne 3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części III pkt 2.2 ppkt. b,c i e, SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w Części III pkt. 3.1. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widzew.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Łodzi - Widzewa w Łodzi Al. Piłsudskiego 143, 92 - 332 Łódź www.widzew.sr.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Łodzi - Widzewa w Łodzi Al. Piłsudskiego 143, 92 - 332 Łódź pokój 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.