eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikBudowa ul. Krańcowej w Świdniku wraz z siecią kanalizacji deszczowej i oświetleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Świdnik: Budowa ul. Krańcowej w Świdniku wraz z siecią kanalizacji deszczowej i oświetleniem
Numer ogłoszenia: 79887 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, fax 081 751 76 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Krańcowej w Świdniku wraz z siecią kanalizacji deszczowej i oświetleniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Krańcowej położonej w południowo-wschodniej części miasta, klasy D o długości 986,0m, jest to ulica nie urządzona o nawierzchni żużlowo-gruzowej. Ulica odgałęzia się skrzyżowaniem od ulicy Al. Armii Krajowej i przebiega między terenami P.K.P. a terenami Gminy Miejskiej Świdnik na odcinku do granicy gminy. Przedmiot zamówienia obejmuje : -budowę jezdni szerokości 5,0m o nawierzchni warstwy jezdnej asfaltowej z BA, z wjazdami o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm, -budowę chodników szerokości 2,0m z kostki brukowej gr. 6cm, -budowę parkingu z kostki brukowej gr. 8cm na 37 stanowisk, -wykonanie oznakowania dróg, -budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami odprowadzającą wody opadowe z jezdni i chodników ul. Krańcowej z włączeniem do istniejącej studni w ul. Armii Krajowej (odprowadzenie wód trzeba wykonać za pośrednictwem wpustów deszczowych wyposażonych w kraty, z studzienkami z osadnikiem), -przebudowę energetycznych linii kablowych nn 0,4kV i SN15kV będących w kolizji z projektowaną budową ul. Krańcowej, -przebudowę kanalizacji kablowej i kabla telefonicznego kanałowego kolidującego z budową ul. Krańcowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w niniejszej SIWZ, w załączniku Nr 6 - Kosztorysy ofertowe, Nr 7 - Projekt budowlano-wykonawczy, Nr 8 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 50000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Warunki wymagane od oferentów: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) (zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych od oferentów. Wykonawca składa następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( wykonanie ulic o nawierzchni bitumicznej ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; (zgodnie z zał. nr 5A do SIWZ). Wykonawca musi wykazać, że wykonał (wybudował, przebudował) inwestycje branży drogowej (ulice, parkingi) o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni co najmniej 20 000 m2 dla maksimum czterech wybranych inwestycji. b)Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie. c) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( wykonanie ulic o nawierzchni z kostki wibroprasowanej ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; (zgodnie z zał. nr 5B do SIWZ) Wykonawca musi wykazać, że wykonał (wybudował, przebudował) inwestycje branży drogowej (ulice, parkingi, chodniki) o nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej o łącznej powierzchni co najmniej 6 000 m2 dla maksimum czterech wybranych inwestycji. d)Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie. e) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) f)Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób (dotyczy wykonania robót budowlanych), które zostały wymienione w wykazie osób i podmiotów (zał. nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane tj. uprawnienia branży drogowej, elektrycznej, sanitarnej i zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagane uprawnienia wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa powinny posiadać osoby (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie). g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca .Wykonawca musi dysponować niżej wymienionym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: -walec wibracyjny samojezdny - 2 sztuki -walec ogumiony samojezdny o ciężarze minimum 10 ton - 1 sztuka -rozkładarka masy bitumicznej z możliwością układania szerokością 6 m - 1 sztuka lub rozkładarka masy bitumicznej z możliwością układania szerokością 3 m - 2 sztuki Oferent musi wykazać, który sprzęt jest jego własnością, a na który posiada umowę najmu, dzierżawy, leasingu lub użyczenia w okresie przewidzianym do realizacji usług tj. do 31.10.2009 r. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: 3.1. w pkt. 1. ppkt. a,b,c,e - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.2. w pkt. 1 ppkt. d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit. a i c oraz pkt. 3.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców biorących udział w prowadzonym postępowaniu : a)Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysami ofertowymi, b)Kopia wpłaconego wadium, c)Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji, d)Oświadczenie , że udzieli gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy, e)Oświadczenie , że oferent wykona nawierzchnię bitumiczną całą szerokością jezdni maksimum dwoma odcinkami, w ciągu jednego dnia dla jednego odcinka, w ciągu dwóch dni dla dwóch odcinków, z zachowaniem w pełni normy dokładności rozścielania, f)Oświadczenie , że Wykonawca zapewni w czasie trwania budowy dojazd do zabudowań mieszkalnych. Wszelkie roboty z tym związane, Wykonawca ujmie w ramach kosztów własnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.