eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Sosnowiec: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego
Numer ogłoszenia: 79826 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59992 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o., ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach prowadzonego zadania inwestycyjnego pn.: Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego na dz. nr 4373-2 obręb Sosnowiec 0011 przy ul. Zegadłowicza w Sosnowcu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres nadzoru obejmuje: a) roboty określone projektem w branżach: - konstrukcyjno - budowlanej, - sanitarnej: przy wykonywaniu instalacji wentylacji, instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji, instalacji c.o., i instalacji gazów medycznych, - elektryczno - teletechnicznej przy wykonywaniu instalacji sieci i urządzeń elektrycznych, teletechnicznych tj. sieci komputerowej, telefonicznej, sygnalizacji p.poż, telewizji zbiorczej. b) udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych zadania inwestycyjnego, c) innych objętych projektem architektoniczno - budowlanym, d) udział w procedurze postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego Zamawiającego, mający na celu ochronę interesu faktycznego i prawnego Zamawiającego, w szczególności - doradztwa i opiniowania w trakcie prowadzenia postępowania obejmującego: pomoc w udzielaniu odpowiedzi na wpływające do Zamawiającego pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz weryfikację zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia, inne bieżące doradztwo w toku postępowania, analizę ofert Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz skargi do Sądu Okręgowego. 3. Inspektor nadzoru odpowiedzialny będzie w szczególności za nadzór nad przestrzeganiem przez Wykonawcę robót budowlanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą Dz.U. z 2012 r. poz. 739 z późn. zm. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy-jako inspektora nadzoru inwestorskiego określone zostały we wzorze umowy wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania obowiązujących przepisów, w tym w szczególności: a. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz.U z 2016 r., poz. 290 b. Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz.U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 c. Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej tj. Dz.U. z 2009 r., Nr 178, poz. 1380 d. Ustawy z dnia 21 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 e. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 169, poz. 165 f. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego Dz. U. Nr 2001, Nr 138, poz.1554, g. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. Nr 120, poz. 1126 h. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą Dz.U. z 2012 r. poz. 739 z późn. zm..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MBJ CORPORATION Sp. z o.o., ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 222630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 361620,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.