Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa obsługa, konserwacja i bieżące naprawy sieci i urządzeń elektrycznych znajdujących się na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego oraz wykonywanie innych usług zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 79590 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego, ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, fax 032 2519027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urologia.bip.od.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa obsługa, konserwacja i bieżące naprawy sieci i urządzeń elektrycznych znajdujących się na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego oraz wykonywanie innych usług zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Całodobowa obsługa urządzeń technicznych i sieci elektrycznej - utrzymanie w systemie całodobowym w ciągłej sprawności instalacji i urządzeń elektrycznych, 1.2. Konserwacja i bieżące naprawy sieci i urządzeń elektrycznych 220/380 V - uzupełnianie lub wymiana uszkodzonych elementów lub podzespołów w urządzeniach i osprzęcie elektrycznym, demontaż wskazanych części celem oczyszczenia (np. lamp osłonowych celem ich umycia) oraz usuwanie na bieżąco zgłaszanych usterek instalacji elektrycznej 1.3 Obsługa i konserwacja stacji NN oraz agregatów 1.4 Obsługa gazów medycznych 1.5 Obsługa urządzeń centralnego ogrzewania 1.6 Obsługa sprężarek 1.7 Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem wytwornicy pary 1.8 Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem klimatyzacji K1,K2,W1,W2 1.9 Prowadzenie książki eksploatacji i konserwacji instalacji, dla dokumentowania czynności konserwacyjnych i naprawczych wykonanych w instalacjach 1.10 Informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w pracy poszczególnych instalacji oraz o konieczności przeprowadzenia remontu instalacji lub urządzenia. 1.11 Pełnienie całodobowego dyżuru - zgłaszanie przez całą dobę awarii instalacji elektrycznych i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. 1.12 Wykonywanie innych napraw, prac remontowych i modernizacyjnych nie objętych zakresem przedmiotu zamówienia, związanych z przystosowaniem instalacji elektrycznych do bieżących potrzeb: a). Wykonywanie tych prac nastąpi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ich kalkulacji (kosztorysu) z uwzględnieniem stawki roboczogodziny zaproponowanej w ofercie, na postawie odrębnej umowy b).Na wykonane prace remontowe i modernizacyjne Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji (na wymienione urządzenia - obowiązuje gwarancja fabryczna). 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia powinny być świadczone w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz w sposób uwzględniający wymagania producentów lub wykonawców urządzeń i sieci objętych przedmiotem zamówienia. 3. Obsługa, konserwacja i bieżące naprawy urządzeń i sieci powinny być zabezpieczone całodobowo 4. Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem klimatyzacji, wytwornicy pary oraz obsługa gazów medycznych powinny być sprawowane w godzinach od 15:00 do 7:00 rano dnia następnego, oraz całodobowo w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) 5. Części zamienne, wymienne potrzebne do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia będą kupowane przez Zamawiającego i przekazywane nieodpłatnie Wykonawcy. 6. Wykaz pomieszczeń i urządzeń obsługiwanych przez Wykonawcę: 6.1. pomieszczenia: - rozdzielnia główna na zewnątrz, - rozdzielnia główna w budynku Szpitala, - pomieszczenie agregatów prądotwórczych na zewnątrz, - pomieszczenie akumulatorów oświetlenia awaryjnego, - rozdzielnie obwodowe na poszczególnych piętrach, - rozdzielnie elektryczne 24V na poszczególnych piętrach, - pomieszczenia klimatyzacyjne, - tablice na piętrach i w piwnicach, 6.2. urządzenia: - zasilanie Szpitala przez 2 niezależne zasilania: - sekcja I - 20 kV - sekcja II - 20 kV - dodatkowe awaryjne źródło zasilania - agregat prądotwórczy o mocy 55,1 kW ( 1 sztuka) - szybka wytwornica pary DF 400 - klimatyzacja i wentylacja wraz z urządzeniami - sieć zasilająca poprzez transformatory separacyjne - instalacje c.o. - instalacje sprężonego powietrza - oświetlenie awaryjne - instalacja dzwonkowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5). Złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę). -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, -w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej SIWZ. Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania ze SIWZ, a także zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca składa ww. dokument odrębnie), -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających ofertę wspólnie, oświadczenie składa każdy Wykonawca odrębnie), -zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się unormowania paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych: 1). Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2). Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 4). Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 5). Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Inne dokumenty: 1). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz kopiami uprawnień - załącznik nr 4 -doświadczenie zawodowe - ilościowy wykaz wykonanych lub / i wykonywanych usług w zakresie objętym niniejszym postępowaniem w okresie dwóch ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem nazwy i adresu Odbiorcy, terminu realizacji usługi, wartości umowy brutto - załącznik nr 5. -wykaz sprzętu, który zostanie użyty do realizacji zamówienia- załącznik nr 6, 2). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wymagane powyżej dokumenty, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania dokumentu z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w niewłaściwej formie lub o niewłaściwej treści może spowodować odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i / lub odrzucenie jego oferty. Podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt. 10 i ust. 2 oraz art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. stawka roboczogodziny - 20
- 3. niezmienność ceny - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul.Raciborska 15, Katowice Pokój nr A 109 /I piętro/ SP ZOZ- Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul.Raciborska 15, Katowice Pokój nr A 109 /I piętro/ SP ZOZ- Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - PRODUKTY MLECZARSKIE
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
- "Dostawa samochodów osobowych dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach"
- Usługi doradcze realizowane w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ - 2
- Dostawa kompresora śrubowego do Modelarni
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Świadczenie usługi konserwacji i usługi serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- ZP 9/25 Usługa okresowych przeglądów urządzeń klimatyzacji oraz przeglądów z wymianą filtrów central wentylacyjnych, wentylatorów i nawiewników
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.