Ogłoszenie z dnia 2016-04-06
Elbląg: Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I.
Numer ogłoszenia: 79510 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pętla Żuławska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Ul. Łączności 2 pok. 12 (USC), 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 67 71, faks 55 239 67 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.petlazulawska.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I, które obejmuje swym zakresem następujące części: CZĘŚĆ I - Przystań w Rybinie Część II - Przystań w Białej Górze a)CZĘŚĆ I - Przystań w Rybinie. Właściciel - Gmina Stegna. Przystań żeglarska składa się z nabrzeża postojowego dla statków białej floty oraz trzech stanowisk postojowych dla jachtów w miejscowości Rybina, gmina Stegna. Część hydrotechniczna Przedmiotowa inwestycja składa się z nabrzeża postojowego o długości linii cumowniczej 100,0 m. Długość odcinków zamykających wynosi 2 x 10 mb. Konstrukcja nabrzeża wykonana jako oczepowa, na stalowej ściance szczelnej kotwionej za pomocą ściągów stalowych do żelbetowych tarcz. Nabrzeże wyposażone w: żeliwne pachoły cumownicze o nośności 100 kN, rozmieszczone co10 m, poliuretanową odbojnicę z pionowych elementów typu MKA 400, co 1,20 m, stalowe typowe drabinki wyłazowe, szer. 40 cm, co 25 m, standardowe kolumienki zasilania w wodę pitną i energię elektryczną - 2 kpl, typowy sprzęt ratowniczy - 2 komplety: koła z linką i bosak . Na nabrzeżu, w odległości 1,5 metra od jego podwodnej krawędzi zamocowane barierki ochronne stalowe wysokości 110 cm. Dla komunikacji z cumującymi jednostkami pływającymi przewidziano zamykane łańcuchowo przęsła barierki. W inwestycji występują trzy pomosty cumownicze o szerokości 2,4m oraz długości 30m każdy. Pomosty na całej swej powierzchni posiada drewniany pokład. Wyposażenie pomostów: stalowe pachoły cumownicze o nośności 6,2 kN - 4 szt. na pomost, drewniana belka odbojowa na całej długości pomostu, stalowe drabinki wyłazowe - 2 szt. na każdy pomost, stalowy trap wyjścia na ląd L x B = 6,0 m x 1,3 m, stojak ze sprzętem ratunkowym. Część kubaturowa. Na terenie działki występuje budynek sanitarny o pow. 49,56 m2, parterowy, niepodpiwniczony, na rzucie prostokątnym, o dachu dwuspadowym o nachyleniu połaci 30%. W budynku znajdą się toalety: męska oraz damska połączona z toaletą dla niepełnosprawnych a także pomieszczenie gospodarcze. Woda w budynku doprowadzona z sieci wiejskiej, ciepła woda z podgrzewaczy elektrycznych. Ścieki odprowadzone do zbiornika bezodpływowego. Energia elektryczna zapewniona z sieci napowietrznej przyłączona poprzez przyłącze kablowe. Wykonano ogrzewanie elektryczne budynku. Wody opadowe odprowadzone na teren i zagospodarowane w obrębie działki. Budynek sanitarny zaprojektowano tak, aby był dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez zewnętrzny podjazd dla niepełnosprawnych. Droga dojazdowa na nawierzchni z kostki granitowej 8/10. Nawierzchnie nabrzeża, placu manewrowego oraz parkingu wykonano również z kostki granitowej 8/10. Parking przewidziano na 8 pojazdów + 1 stanowisko do parkowania dla osoby niepełnosprawnej. Inwestycja obejmuje oświetlenie latarniami parkowymi. b) CZĘŚĆ II - Przystań w Białej Górze. Właściciel - Powiat Szumski. Położenie Obiekty przystani żeglarskiej położone są na działkach stanowiących własność Powiatu Sztumskiego (część lądowa - działka Nr 271/1 obręb Biała Góra o powierzchni 1,9420ha, działka Nr 415/3 obręb Benowo o powierzchni 1,7893ha oraz działka 225/4 obręb Biała Góra o powierzchni 0,0927ha) oraz na działkach stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej (część wodna - działka Nr 236 obręb Piekło o powierzchni 0,0015ha, działka Nr 271/2 obręb Biała Góra o powierzchni 0,0080ha, działka Nr 415/2 obręb Benowo o powierzchni 0,0452ha). Operatorowi przekazane zostaną działki 225/4, 271/1 oraz 415/3. Infrastruktura wodniacka. 1) część hydrotechniczna: stanowisko postojowe dla statku pasażerskiego oraz 5 miejsc postojowych dla jednostek turystycznych (jachtów żaglowych i motorowych) o długości od 7 m do 15m., przystań dla jednostek turystycznych o długości do 7m (jachtów żaglowych i motorowych). Miejsca postojowe (8szt.) zlokalizowano przy pomostach zbudowanych z zastosowaniem systemowych, ciągłych pomostów pływających na pływakach siatkobetonowych, pomosty i punkt widokowy o powierzchni 583,56m2. Pomosty wyposażono w urządzenia cumownicze (pachoły z przetyczką) i odbojowe (listwy z PVC). Ponadto pomosty wyposażono w punkty poboru wody i energii elektrycznej oraz urządzenia bezpieczeństwa - drabinki wyłazowe i zestawy ratownicze oraz zadaszony punkt widokowy z drewnianym pokładem Pomosty nie wymagają demontowania na zimę z uwagi na brak ruchu lodów i brak znaczących zmian poziomu wody. 2) część lądowa i obiekty kubaturowe: zaplecze socjalne dla klientów mariny o powierzchni zabudowy 105,90m2 zlokalizowane w parterowym budynku, wyposażonym w niezbędne do funkcjonowania przystani pomieszczenia: pomieszczenia socjalne dla klientów mariny, toalety z natryskami, w tym osobną toaletę dla osoby niepełnoprawnej, aneks kuchenny. Poza zapleczem socjalnym dla klientów, w części kubaturowej przystani zlokalizowano pomieszczenie dla bosmana oraz hangar zimowy na sprzęt wodny o powierzchni zabudowy 88,86m2. parking na 36 miejsc parkingowych o powierzchni 536m2 ciąg pieszo-jezdny wzdłuż brzegu pozwalający na dojazd samochodów do pochylni, w celu zwodowania łodzi o powierzchni 2046,85m2 Pozostałe uwarunkowania. Obiekt wyposażono w sieć kanalizacji deszczowej, sanitarnej tłocznej wraz z przepompownią, oświetlenie zewnętrzne terenu, oświetlenie drogi dojazdowej, przyłącze wodociągowe do obiektu, miejsce do grillowania z ławami oraz kamery do monitoringu. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora komercyjnych obiektów turystycznych (portów i przystani), które powstały w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I. Zamiarem zamawiającego jest zapewnienie profesjonalnego, bieżącego zarządzania technicznego, eksploatacyjnego i komercyjnego 11 zmodernizowanymi, bądź wybudowanymi od podstaw obiektami. Sprawny system zarządzania przyczyni się do stworzenie całościowego, spójnego i sieciowego produktu turystycznego oraz pozwoli osiągnąć wskaźniki Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej Etap I. Zgodnie z intencją właścicieli infrastruktury, zarządzanie Pętlą Żuławską odbywa się wg trójstopniowego modelu (Model operatorstwa i Ramy współpracy - uszczegółowienie modelu zał. nr 8 do SIWZ). Operator powinien wykonywać przedmiot umowy z zachowaniem: 1) najwyższej staranności obowiązującej przy wykonywaniu tego typu usług, 2) zasad sztuki oraz reguł etyki zawodowej obowiązującej przy wykonywaniu tego typu usług, 3) norm i wytycznych stosowanych w związku z dofinansowanego Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013; Priorytet VI Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym, Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym, 4) Przepisów prawa i postanowień Umowy. 1.3 Do obowiązków Operatora będzie należało, w szczególności: 1.3.1. całoroczne, techniczne zarządzanie Obiektem polegające na jego utrzymaniu i zapewnieniu pełnej funkcjonalności oraz zachowaniu w stanie niepogorszonym - z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa (m.in. prawa budowlanego, ppoż., BHP), co obejmować będzie m.in. zapewnienie: 1) porządku, a w tym : sprzątanie terenu: usuwanie śmieci, zamiatanie chodników, powierzchniowe czyszczenie pomostów (zamiatanie, odplamianie, mycie); sprzątanie obiektów kubaturowych (budynków i budowli). oczyszczanie wód przystani/portów ze śmieci, pływającej roślinności wodnej itp. - za wyjątkiem: części III zamówienia; usuwanie śniegu; utrzymanie terenów zielonych - w tym koszenie trawy, nawadnianie miejsc nasadzeń roślin ozdobnych, usuwanie chwastów, grabienie oraz inne zabiegi pielęgnacyjne według bieżących potrzeb; 2) bezpieczeństwa użytkowania Obiektu, w tym: zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z Obiektu; bieżące uzupełnianie środków gaśniczych (gaśnice, kule, koce, itd.); bieżące uzupełnianie środków ratunkowych (bosaki, koła ratunkowe, liny z rzutką bosmańską); bieżące uzupełnianie zestawów pierwszej pomocy przedlekarskiej; systematyczne szkolenie personelu obiektu z udzielania pierwszej pomocy (przedlekarskiej) oraz organizacji akcji ratunkowych; 3) technicznego utrzymania Obiektu, w tym: dbanie i ochrona przed uszkodzeniem Obiektu; utrzymywanie we właściwym stanie technicznym pomieszczeń, instalacji i urządzeń, dokonywanie wszelkich drobnych, bieżących napraw, remontów i konserwacji Obiektu, instalacji i urządzeń na poziomie zapewniającym bezpieczeństwo ludzi i mienia; zgłaszanie właścicielowi i Zarządcy wszelkich wad i pomoc w egzekwowaniu ich usunięcia od wykonawcy robót budowlanych i dostawców w okresie gwarancji i rękojmi, dokumentowanie wszelkich poważnych uszkodzeń w trakcie trwania umowy i niezwłoczne informowanie właściciela obiektu i zarządcy o wszelkich awariach, uszkodzeniach oraz o możliwości ich wystąpienia; przygotowanie - w formie notatki - rocznego raportu z oceny technicznego stanu składników majątku i wyposażenia. 1.3.2 W zakresie personelu pracowniczego: Zatrudnienie wykwalifikowanego personelu pracowniczego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Obiektu - obiektów kubaturowych, urządzeń i instalacji. Skład osobowy obsługi winien być wystarczający dla należytego funkcjonowania danego obiektu i świadczenia wszystkich zakładanych usług. Świadczenie usługi operatorstwa poprzez personel wyposażony w ubiór (koszulki) z logotypem Pętli Żuławskiej, identyfikatorem personalnym na widocznej plakietce (imię i nazwisko), widoczną nazwą i adresem operatora w pomieszczeniu bosmana lub w przypadku braku takiego pomieszczenia w widocznym miejscu na przystani. 1.3.3 Komercyjne zarządzania Obiektem, pozwalające na korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym.: w sezonie żeglarskim - prowadzenie obiektu turystycznego i zorganizowanie obsługi żeglarzy i innych turystów wodnych korzystających z Obiektu. Zapewnienie w w/w okresie niezbędnej obsługi do prawidłowego funkcjonowania Obiektu; pobieranie we własnym imieniu lecz na rzecz Zarządcy opłat zgodnie z Cennikiem, w tym za cumowanie i zimowanie jednostek, i ich odprowadzanie na rachunek Zamawiającego w terminie do 5 - go dnia następnego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Zamawiający, na podstawie przedstawionego zestawienia przychodów (faktury i wydruki z kasy fiskalnej) i na podstawie wpłaty, wystawi w terminie 7 dni fakturę zgodną z zestawieniem. Wysokość opłat za cumowanie i zimowanie jednostek oraz za inne usługi świadczone na terenie przystani, ustalana będzie corocznie przez właściciela Obiektu. Cennik opłat zostanie przekazany Operatorowi przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, a w kolejnych latach: do 15 kwietnia każdego roku. Jednocześnie cennik opłat będzie mógł zostać zmieniony przez właściciela Obiektu w ciągu roku, w celu lepszego dopasowania oferty do panujących warunków rynkowych. Zmieniony cennik obowiązywał będzie od początku następnego miesiąca i dotyczył turystów, którzy po tej dacie odwiedzą Obiekt. 1.3.4 Prowadzenie ewidencji nowo utworzonych miejsc pracy w Obiekcie oraz przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów w tym zakresie wraz z listami płac pracowników. Wraz z ewidencją za miesiąc grudzień Operator przedstawi Zamawiającemu kopie podpisanych w danym roku umów o pracę oraz kopie aktów, na podstawie których umowy zostały rozwiązane; 1.3.5 Rejestracja i prowadzenie ewidencji cumowania jednostek i turystów wodnych odwiedzających Obiekt oraz osób odwiedzających przystań lub port od strony lądu według dostarczonego w dniu podpisania umowy wzoru. 1.3.6 Przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów z funkcjonowania, które powinny zawierać co najmniej informacje na temat: ilości cumujących w danych miesiącu jednostek i turystów, którzy odwiedzili Obiekt, ilości i rodzaju usług sprzedanych odwiedzającym przez Operatora wraz z podaniem ceny jednostkowej. 1.3.7 Udostępnianie wszelkich dokumentów organom uprawnionym do kontroli projektu, przedstawicielom Zamawiającego i właścicieli Obiektów, między innymi w zakresie poprawności realizacji umowy. 1.3.8 Nieodpłatne udostępnienie przystani/portu dla osób legitymujących się Złotą Kartą Pętli Żuławskiej ustanowionej przez Spółkę Pętla Żuławska Sp. z o. o. dla osób szczególnie zasłużonych dla projektu w liczbie nie większej niż 10 kart. 1.3.9 Wdrożenie, w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, na obiektach Pętli Żuławskiej elementów systemów wizualizacji, monitoringu, jednolitego zarządzania itp. wskazanych przez Zarząd Spółki Pętla Żuławska Sp. z o. o. na koszt własny operatora tzn. wyposażenie obiektu w: a)System wizualizacji zajętych miejsc postojowych i zapłaty lub nie za cumowanie, b)Szafkę lub stojak promocyjny dla ulotek i folderów regionalnych oraz dla wizualizacji wydawnictw i gadżetów do sprzedaży zewnętrznej, 1.3.10Dystrybucja lub sprzedaż materiałów promocyjnych itp. dostarczonych przez zamawiającego. 1.3.11Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. oraz utrzymania ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji umowy. 1.4. Obowiązki Operatora dotyczące poszczególnych części zamówienia. Operator zobowiązany będzie, w szczególności, do: dla części - Przystań w Rybinie dozór Obiektu w formie: monitoring lub dozór fizyczny - całodobowo, zapewnienie turystom odwiedzającym przystań możliwości korzystania z WC, prysznica, zaplecza socjalnego. Dopuszczalne jest wstawienie kontenera sanitarnego lub zapewnienie pomieszczeń sanitarnych w budynkach. Standard w/w pomieszczeń nie może być niższy, niż przeciętny standard pomieszczeń sanitarnych w jednogwiazdkowych obiektach hotelarskich na terenie kraju, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, zatrudnienie na podstawie umów o pracę osób do obsługi przystani. Liczba osób zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty powinna być nie mniejsza niż 1,0 etat przeliczeniowy rocznie. Zatrudnienie na powyższym poziomie powinno być utrzymane przez cały okres obowiązywania umowy. Zapewnienie bezpłatnego korzystania z przystani żeglarskiej w celu zorganizowania przez Właściciela Obiektu: imprez promocyjno - rekreacyjnych, realizacji kalendarza imprez żeglarskich oraz wykorzystania obiektu na cele opracowania materiałów reklamowych, poza sezonem - świadczenie usługi zimowania jednostek pływających, montaż i nieodpłatne udostępniania monitoringu wizyjnego w przystani, wyposażenie/doposażenie Nieruchomości w uzgodnieniu z Zamawiającym, certyfikacja atestowania środków gaśniczych, ratunkowych i pierwszej pomocy przedlekarskiej, dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzić nadzór techniczny przez uprawnione osoby oraz wykonywać inne obowiązki względem nieruchomości, które wynikają z przepisów prawa, utrzymanie oraz montaż i demontaż oznakowania nawigacyjnego przystani i pomostów. 1.5 Do kosztów utrzymania nieruchomości, które będą finansowane przez Operatora, należą wszelkie koszty niezbędne do prowadzenia w Obiekcie przedmiotu niniejszego zamówienia, z wyjątkiem kosztów: a)wywozu śmieci, b)odprowadzania nieczystości i ścieków, c)dostarczenia energii elektrycznej, wody oraz innych mediów, d)opłacania podatku od nieruchomości, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Zamawiający, oraz e)prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń wykorzystywanych dla potrzeb przedmiotu umowy; dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzenie nadzoru technicznego przez uprawnione osoby oraz wykonywanie innych obowiązków, które wynikają z przepisów prawa, f)zatrudnienie 1 osoby w wymiarze pełnego etatu dla obsługi infrastruktury w przystani, g)ubezpieczenie majątkowe nieruchomości, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Właściciel Obiektu. dla części II - Przystań w Białej Górze zapewnienie całodobowej osobowej obsługi i dozoru Obiektu; poza sezonem żeglarskim - świadczenie usługi zimowania jednostek pływających; zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób do obsługi przystani. Liczba osób zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty powinna być nie mniejsza niż 2 etaty przeliczeniowe rocznie. Zatrudnienie na powyższym poziomie powinno być utrzymane przez cały okres obowiązywania umowy, zapewnienia bezpłatnego korzystania przez Powiat z przystani żeglarskiej w celu zorganizowania imprez promocyjno-rekreacyjnych, oraz wykorzystania na cele opracowania materiałów reklamowych. udostępnienie terenu dla potrzeb przebudowy drogi wojewódzkiej nr 603 oraz innych robót prowadzonych przez Powiat lub z nim uzgodnionych. utrzymywanie nieruchomości w niepogorszonym stanie technicznym, dokonywać bieżących remontów, montaż i nieodpłatnego udostępniania monitoringu wizyjnego na przystani, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń wykorzystywanych dla potrzeb przedmiotu umowy; dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzenie nadzoru technicznego przez uprawnione osoby oraz wykonywanie innych obowiązków, które wynikają z przepisów prawa, certyfikacja i atestowanie środków gaśniczych, ratunkowych i pierwszej pomocy przedlekarskiej, ubezpieczenie majątkowe nieruchomości, wyposażenie/doposażenie Nieruchomości w uzgodnieniu z Zamawiającym, nieodpłatne udostępnienie zamawiającemu terenu o powierzchni nie większej niż 100 m2 pod usługi towarzyszące..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 11 202,00 zł, a dla ofert częściowych: Część I - Przystań w Rybinie 3 978,00 zł Część II - Przystań w Białej Górze 7 224,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 1.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Banku: 20 1140 1111 0000 4158 0900 1001. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Pętla Żuławska Sp. z o.o. z siedzibą w 82-300 Elbląg, ul. Łączności 2/12. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 6.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dotyczy wszystkich części zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę polegającą na zarządzaniu portem, przystanią, stanicą żeglarską lub obiektem sportowym, Dotyczy wszystkich części zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje 5 rowerami w ramach wypożyczalni rowerów Dotyczy wszystkich części zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dotyczy wszystkich części zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000 zł. Dotyczy wszystkich części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Dodatkowa usługa - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a)Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b)Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c)Działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. d)Gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostoso?wania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami i standardami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.petlazulawska.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
Pętla Żuławska Sp. z o.o.
ul. Czerwonego Krzyża 2
82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego Pętla Żuławska Sp. z o.o. ul. Czerwonego Krzyża 2 82-300 Elbląg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a)Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b)Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c)Działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. d)Gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami i standardami; 5.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt. VI ust. 1 SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) 7.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiegać zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- Zapewnienie scenotechniki tj. zadaszonej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, multimediów wraz z obsługą techniczną podczas plenerowej imprezy masowej pn. Dni Elbląga 2025
- Modernizacja istniejącego dostępu do Internetu dla Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Opracowanie dok. proj.-koszt. oraz wykonanie robót bud. polegających na modernizacji obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w ramach zad.: Modernizacja zabytkowego obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.