To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7932 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Warszawa: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331964-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
1251326200000, ul.
ul. Mińska
25,
03808
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
228 103 006, faks
228 104 688, e-mail
warszawa@krus.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest doręczanie w formie gotówki świadczeń emerytalno - rentowych z ubezpieczenia społecznego rolników nadawanych przez KRUS OR w Warszawie wraz z wszelkimi dodatkami, do rąk świadczeniobiorców w miejscu ich zamieszkania w formie przekazu pocztowego o którym mowa w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe lub w formie przekazu pieniężnego o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, pod warunkiem, że udostępnienie (wypłata) świadczenia osobom uprawnionym będzie polegało na doręczeniu świadczenia na wskazany przez Zamawiającego adres, zwanego dalej "przekazem". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa finansowego polegająca na wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych w terminach do "15"-go dnia każdego miesiąca, w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru, b) świadczenia, o których mowa w pkt. a) nadawane będą na blankietach przekazów nakładu Zamawiającego, c) Wykonawca zobowiązuje się do wypłaty w imieniu Zamawiającego świadczeń emerytalno-rentowych osobom uprawnionym, na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego spisu przekazów i indywidualnych przekazów wypłat. d) średnia wysokość wypłacanego świadczenia wynosi 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100). 3. Dokumenty powyższe będą odbierane przez Wykonawcę w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, na 4 dni przed terminem wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych. 4. Wykonawca zapewni wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców za pokwitowaniem odbioru pod wskazanym adresem zamieszkania zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat. Odbiór świadczenia potwierdzany będzie własnoręcznym podpisem odbiorcy, na odwrocie przekazu. 5. Wypłaty świadczeń można również dokonać osobie upoważnionej pisemnie do odbioru należnego świadczenia (upoważnienie musi być podpisane przez świadczeniobiorcę). W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od świadczeniobiorcy pełnomocnictwa na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. W sytuacji gdy świadczeniobiorca jest na tyle niepełnosprawny, że nie może złożyć podpisu na pełnomocnictwie upoważniającym inną osobę do odbioru należnego świadczenia, dopuszcza się przekazanie świadczenia osobie pełnoletniej, zamieszkałej razem ze świadczeniobiorcą (jeżeli świadczeniobiorca nie złożył u wykonawcy zastrzeżenia w zakresie doręczania świadczenia). W takiej sytuacji musi być adnotacja na odwrocie przekazu zawierająca uzasadnienie przekazania świadczenia innej osobie oraz imię i nazwisko, nazwę i numer dokumentu tożsamości, a także własnoręczny podpis tejże osoby. 6. Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych na rachunek Wykonawcy najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczenia. 7. Wypłaty świadczeń będą dokonywane po otrzymaniu przez Wykonawcę środków pieniężnych, a nieprzekraczalnym terminem wypłaty będzie "15" dzień każdego dnia miesiąca. W przypadku, gdy wyżej określone dni będą dniami wolnymi od pracy, wypłata odbywać się będzie w dni poprzedzające wymienione terminy. 8. Wykonawca, najpóźniej do 8-go dnia po terminie wypłaty świadczeń, przekaże Zamawiającemu środki finansowe wraz z zestawieniem niezrealizowanych przekazów oraz odcinkiem dla odbiorcy z adnotacją o przyczynie niedoręczenia i niepobrania świadczenia. Jeżeli 8 dzień wypada w dzień wolny od pracy albo świąteczny, przekazanie środków finansowych nastąpi w najbliższym dniu roboczym. 9. Wykonawca dokonuje zwrotu do KRUS-u niepobranego świadczenia w następujących przypadkach: a. Śmierci świadczeniobiorcy, b. Zmiany miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy, c. Przekazania przed terminem płatności faxem lub pisemnie polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez osoby reprezentujące KRUS i wymienione na wstępie umowy oraz osoby upoważnione d. W sytuacji odmowy odbioru świadczenia złożonej upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy e. W sytuacji nie pobrania przez świadczniobiorcę świadczenia, pomimo pobytu pracownika Wykonawcy w mieszkaniu świadczeniobiorcy, f. Niepobrania świadczeń w terminie 7 dni od dnia pozostawienia awiza w oddawczej skrzynce pocztowej lub drzwiach mieszkania adresata z informacją o miejscu i sposobie jego odbioru. W zakresie zwrotu postanowienia ust. 7 stosuje się odpowiednio. 10. Wykonawca gwarantuje ciągłość i terminowość wypłat świadczeń emerytalno-rentowych do wysokości otrzymanych środków. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania potwierdzenia odbioru świadczeń przez okres 5 lat oraz do udzielania nieodpłatnie informacji o dokonywanych wypłatach - w przypadku reklamacji Zamawiającego w terminie 3 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 12. W przypadku opóźnienia w wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, Wykonawca zapłaci świadczeniobiorcy z własnych środków odsetki ustawowe za okres opóźnienia. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się również w Rozdziale II SIWZ - Wzór Umowy. 14. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy żąda od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66000000-0
Dodatkowe kody CPV:
64110000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm), unieważnił postępowanie, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Ekspertyza na temat wymagań Prezesa PAA odnośnie programu monitoringu lokalnego wokół obiektów I i II kategorii zagrożeń, w tym elektrowni jądrowych (do zaleceń organizacyjnych i technicznych)
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie wyeksploatowanych kabli oświetlenia ulicznego przy ul. Wilanowskiej na odcinku od ul. Pu...
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu spełniającego obowiązujące normy dla ochrony informacji niejawnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.