Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Gdańsk: Świadczenie usług w zakresie obsługi Sekretariatu Programowego oraz Regionalnej Agencji Producenckiej Oddziału TVP S.A. w Gdańsku w przedmiocie prowadzenia archiwizacji programowej oraz wprowadzaniu i kontroli danych finansowych do systemów informatycznych
Numer ogłoszenia: 78652 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, Oddział w Gdańsku , ul. Czyżewskiego 42, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 5228400, faks 58 5544575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi Sekretariatu Programowego oraz Regionalnej Agencji Producenckiej Oddziału TVP S.A. w Gdańsku w przedmiocie prowadzenia archiwizacji programowej oraz wprowadzaniu i kontroli danych finansowych do systemów informatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi Sekretariatu Programowego oraz Regionalnej Agencji Producenckiej Oddziału TVP S.A. w Gdańsku w przedmiocie prowadzenia archiwizacji programowej oraz wprowadzaniu i kontroli danych finansowych do systemów informatycznych. 1. Ogólny zakres zadań: 1) Prowadzenie archiwizacji programowej, zgodnej z obowiązującymi przepisami gospodarki zasobami archiwalnymi, a w szczególności: a) archiwizowanie audycji, filmów fabularnych i seriali telewizyjnych, b) archiwizowanie materiałów dźwiękowych, c) wykonywanie i przechowywanie dokumentacji fotograficznej scenografii audycji realizowanych przez Oddział TVP S.A. w Gdańsku, d) rejestrowanie osób korzystających z archiwum, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. e) wprowadzanie danych w programach ISIS, MAK, TAG 2) Wprowadzanie danych finansowych w szczególności: a) wprowadzanie danych finansowych w programie SAP R3 w module SD-HON, b) wprowadzanie danych finansowych w programie SAP R3 w module HR w zakresie wprowadzania danych do MAINa c) obsługa systemu DROZD. 2. Szczegółowy zakres czynności zadań określonych w ust. 1 pkt. 1. 1) organizacja funkcjonowania archiwum i kontrola nad prawidłowym wykonaniem czynności, 2) realizacja zadań archiwizacyjnych poprzez: a) oznakowanie zasobów, b) ewidencję katalogową, c) imienne karty wypożyczeń, d) dokumentację archiwalną, e) komputerowy system gromadzenia i wyszukiwania informacji, 3) przyjmowanie i kontrolowanie metryk programu przekazywanych przez dziennikarzy, 4) wprowadzanie informacji z metryk programu do baz danych: ISIS, MAK, 5) udostępnianie informacji o zbiorach na podstawie katalogów i systemu informatycznego, 6) opracowanie serwisu informacyjnego o posiadanych materiałach, 7) wypożyczanie materiałów archiwalnych, 8) kontrola obiegu wypożyczonych zasobów, monitowanie i nadzorowanie ich zwrotu do Archiwum, 9) kontrola opisów w programie archiwalnym, 10) zatwierdzanie i weryfikacja kategorii archiwalnych, 11) kopiowanie skontrolowanych dokumentów do bazy głównej, 12) sukcesywne aktualizowanie bazy danych, 13) wykonywanie kwerend wewnątrz i na zewnątrz Oddziału TVP S.A. w Gdańsku, 14) obsługa dziennikarzy w Archiwum Głównym i Archiwum Panoramy, 15) gromadzenie i opracowanie materiałów roboczych i emisyjnych, 16) rozpoznanie, uporządkowanie i zewidencjonowanie dokumentacji fotograficznej, 17) dostarczenie programów Zespołu Emisji zgodnie ze scenariuszem emisyjnym przygotowanym przez Sekretariat Programowy Oddziału TVP S.A. w Gdańsku, 18) inicjowanie przeglądów technicznych posiadanych zbiorów poprzez zlecanie wykonania właściwych zabiegów konserwatorskich - restauracyjnych, 19) zlecanie wykonania kopii eksploatacyjnych oraz rejestracji audycji przekazywanych z zewnątrz łącza satelitarnymi i naziemnymi do wykorzystania w Oddziale i na zewnątrz, 20) inicjacja i nadzorowanie kasowania zbędnych materiałów, 21) przestrzeganie Instrukcji w sprawie gospodarki wszelkimi nośnikami tj. taśmami, kasetami, płytami itd., 22) odpowiedzialność za stan środków trwałych i wyposażenia, będącego na stanie Archiwum, 23) sygnalizacji wszelkich stwierdzonych braków, znamion nadużyć, oraz faktów zagrożenia bezpieczeństwa magazynów i materiałów. 3. Szczegółowy zakres czynności zadań określonych w ust. 1 pkt. 2 1) wprowadzań danych płacowych do lokalnego systemu informatycznego, 2) sprawdzanie zgodności kosztorysów honorariów pracowniczych z obowiązującymi przepisami, 3) sporządzanie miesięcznych kart honorariów pracowniczych i współpracowniczych na podstawie dokumentów źródłowych (przeliczanie), 4) wystawianie rachunków wewnętrznych za materiały i usługi, 5) sprawdzanie poprawności wypełnienia załączników do wystawianych rachunków, 6) wystawianie faktur dla kontrahentów zewnętrznych za wykonane usługi, 7) prowadzenie ewidencji faktur, 4. Tryb i godziny świadczonych usług. 1) W celu prawidłowego zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia czynności określone w ust. 2 muszą być realizowane w następujących godzinach: a) od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 20:00 b) w sobotę, niedzielę i święta w godzinach: od 14:00 do 20:00 2) Czynności określone w ust. 3 muszą być realizowane a) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, których treść potwierdzać będzie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 4 (czterema) osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia uprawniający do prowadzenia archiwum zakładowego i posiadającą umiejętność pracy z programami komputerowymi ISIS i MAK, oraz co najmniej dwie osoby posiadające umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy z programem SAP R3 w module SD-HON i programem DROZD, oraz co najmniej jedną osobę posiadającą umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy z programem SAP R3 w module HR (w zakresie MAIN). Wszystkie osoby powinny posiadać wykształcenie minimum średnie i posiadać umiejętność pracy z programem komputerowym MS Office (Excel, Word, Outlook)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie o którym mowa w pkt III.3.4) niniejszego ogłoszenia - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 7 ust. 6 Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: a) zmiany daniny o charakterze publicznoprawnym, w tym podatku VAT, b) konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, c) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Gdańsku; 80-336 Gdańsk, ul. Czyżewskiego 42, Blok A, pok. nr +1/8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Gdańsku; 80-336 Gdańsk, ul. Czyżewskiego 42 ; Blok B, pok. nr 174 (Sekretariat Oddziału).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2011 r. o godz. 10:15 w Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gdańsku; ul. Czyżewskiego 42; Blok A, sala konferencyjna, pok. 0/15.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego z podwójną kabiną i zabudową typu skrzynia
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia laboratoryjnego nr B112 w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4.
- Dostawa spektrometru dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.