eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777328-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.:

Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program priorytetowy „Racjonalna gospodarka odpadami"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 16026808000000, ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 7229008, 7529253
faks: 022 7229008, 7529253
e-mail: jasinski@eko-babice.pl
www: https://eko-babice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://eko-babice.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://eko-babice.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Tak

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): https://miniportal.uzp.gov.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych

Numer referencyjny: EKO / PD / 1 / 12 / 2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego kompletnych nowych fabrycznie samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych.
2. Przedmiot zamówienia składa się dwóch części.
1) Opis przedmiotu części I zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa na potrzeby Zamawiającego
3 kompletnych nowych fabrycznie samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych (podwozie i zabudowa) wyposażonych w uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów zgodnych z normą EN 840-1/-2/-3 z dwiema niezależnie pracującymi jednostkami załadowczymi oraz ze składanymi ramionami i systemem podtrzymywania pojemników, wraz z pakietami serwisowymi na okres co najmniej 36 miesięcy.
Klasyfikacja CPV (Wspólnego Słownika Zamówień):
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania.
2) Opis przedmiotu części II zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w Części II jest dostawa na potrzeby Zamawiającego
kompletnego 1 fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z podziałem skrzyni ładunkowej na dwie komory w proporcji objętości 60/40 (podwozie i zabudowa) wyposażonych w 2 uniwersalne urządzenie załadowcze oddzielnie dla każdej komory dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów zgodnych z normą EN 840-1/-2/-3 ze składanymi ramionami, wraz z pakietami serwisowymi na okres co najmniej 36 miesięcy.
Klasyfikacja CPV (Wspólnego Słownika Zamówień):
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania.
3. Opis przedmiotu zamówienia - postanowienia wspólne dla obu części zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody:
a) były nowe fabrycznie (wyprodukowane na 12 miesięcy przed datą dostawy lub później);
b) spełniały minimalną normę Europejskiego Standardu Emisji Spalin Euro 6;
c) były wyposażone w kabinę z klimatyzacją, automatyczną lub zautomatyzowaną skrzynię biegów, system XTrack oraz tachografy cyfrowe.
Uwaga: szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody zostały objęte dodatkowym bezpłatnym pakietem serwisowym na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu każdego z samochodów bez uwag Zamawiającego.
Uwaga: minimalny zakres czynności objętych bezpłatnym pakietem serwisowym wymaganym przez Zamawiającego jest wspólny dla obu części Zamówienia. Szczegółowy wykaz tych czynności zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ).
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Starych Babicach przy
ul Kutrzeby 36 przy czym na potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów.
Uwaga: Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie dysponowania przez Wykonawcę
co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km. od siedziby Zamawiającego liczonych po istniejącej sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ).
4. W związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością gospodarczą obejmującą
w szczególności odbiór i przewóz drogowy odpadów komunalnych wszystkie samochody, o których mowa w pkt 2, muszą być wyposażone w system rejestracji codziennych tras przejazdu GPS XTrack zgodny z wymaganiami Zamawiającego (szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). W związku z powyższym wybrany Wykonawca obowiązany jest dostarczyć samochody wyposażone w taki system, a także przekazać Zamawiającemu dane do logowania umożliwiające pobieranie zapisów tego systemu z aplikacji rejestrującej.
(Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie montażu systemu GPS XTrack (oraz sposobu malowania i oznakowania oferowanych samochodów) stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ).
5. W dniu przekazania dostarczanych samochodów Zamawiającemu Wykonawca przeprowadzi bez osobnego wynagrodzenia szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego (po czterech na każdy samochód) z zakresu obsługi i eksploatacji samochodu oraz zainstalowanych w nim urządzeń.
6. Wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotu dostawy Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim podwozia i zabudowy, certyfikaty i deklaracje w zakresie bezpieczeństwa zabudów oraz co najmniej dwa komplety kluczyków do każdego z samochodów, a także: apteczkę, trójkąt i gaśnicę, po jednej sztuce na każdy samochód.


II.5) Główny kod CPV: 34.14.40.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 105

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia dla części I oraz części II został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do 15 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Przy czym termin stanowi kryterium oceny ofert

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający wymaga wpisu do właściwego rejestru zawodowego
lub handlowego zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1). w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył:
- co najmniej 2 (dwa) zamówienia (dwie umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. każde zamówienie obejmujące dostawę co najmniej 3 (trzech) samochodów specjalistycznych przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych, o wartości brutto wynoszącej łącznie co najmniej 1 000 000,00 zł dla każdego zamówienia; lub
- co najmniej 3 (trzy) zamówienia (trzy umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. każde zamówienie obejmujące dostawę co najmniej 1 (jednego) samochodu specjalistycznego przystosowanego do odbioru odpadów komunalnych, o wartości brutto wynoszącej co najmniej 400 000,00 zł dla każdego zamówienia;
b. dysponuje co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego w Starych Babicach (ul. Gen Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice), przy czym na potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt 10.3. SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp oraz, o których mowa w pkt 11.1. SIWZ.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Zamawiający informuje, iż szczegółowe wymagania odnośnie niniejszych warunków zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
d) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
e) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ).
f) Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 ze zm.) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
g) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz dostaw (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Oświadczenie Wykonawcy w sprawie dysponowania przez Wykonawcę co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego w Starych Babicach przy ul. Kutrzeby 36, przy czym na potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ);
b) Certyfikaty, wyciągi z homologacji lub inne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane samochody spełniają normę Euro 6 zgodnie z Europejskim Standardem Emisji Spalin.
c) Katalogi oferowanych pojazdów ze zdjęciami oraz opisem technicznym w języku polskim jak i inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez pojazdy oferowane przez Wykonawcę wymagań określonych przez Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ), stanowiący wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca przy pomocy elektronicznego narzędzia do wypełniania JEDZ/ESPD (eESPD), dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych wypełnia formularz JEDZ. Zamawiający na swojej stronie internetowej zamieścił wstępnie przygotowany formularz JEDZ w formacie xml, stanowiący załącznik do SIWZ.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczące tych podmiotów.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 12.2.3) SIWZ potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednich dokumentów wskazanych w pkt 12.2.1) SIWZ potwierdzających spełnianie, w zakresie, w jakim powołuje się Wykonawca na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. (Dz. U. 2018, poz.1993).
6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt 12.2.3) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
7.Zamawiający przewiduje możliwość najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca,oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
8 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania oudzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie,zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej.
10.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia,zmiany,wycofania oferty itp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wysokość wadium.
1) Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych), w tym dla:
a) części I zamówienia w wysokości 60 000,00 zł, oraz
b) części II zamówienia w wysokości 20 000,00 zł
2. Forma wadium.
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem,
c) kwotę gwarancji / poręczenia,
d) termin ważności gwarancji / poręczenia,
e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub
d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, Pzp
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
3) Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia ma zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie tym, gwarant lub poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez Zamawiającego dodatkowych warunków (np. żądania przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo przedłożenia dodatkowych dokumentów, oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Warszawski Bank Spółdzielczy
77 8015 0004 0314 8744 2030 0106
2) W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową):
- na adres poczty elektronicznej: zamowienia@eko-babice.pl, w wydzielonym odrębnym pliku (np. pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości wskazać nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone lub
- złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np: pdf), w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 Pzp.
4. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Zwrot wadium.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp.
6. Utrata wadium.
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Gwarancja:10,00
Cena:55,00
Konstrukcja ścian zabudowy:4,00
Lokalizacja stacji serwisowej:5,00
Długość pakietu serwisowego:5,00
Konstrukcja dna wanny załadowczej:4,00
Kabina:2,00
Termin dostawy samochodów dostarczanych w ramach danej części zamówienia:15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z zastrzeżeniem ust. 4 umowy, wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jako Wykonawcę, jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, bez zmiany ceny jednostkowej netto dostarczanych samochodów, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
3. Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie swoich praw i obowiązków wynikających z Umowy bez zgody Zamawiającego.
4. Zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy oraz osób wyznaczonych przez Wykonawcy do realizacji przedmiotu Umowy, wraz z numerami telefonów, faksów, adresów poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych, nie wymaga dla swej skuteczności podpisania aneksu do Umowy. Dla skuteczności takich zmian wystarczające jest pisemne, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, powiadomienie drugiej Strony z zachowaniem odpowiednich terminów.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 02.02.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotowego postępowania zawarte są w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. 2.
Data wysłania niniejszego ogłoszenia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej: 26/12/2020

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia w Części I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa na potrzeby Zamawiającego 3 kompletnych nowych fabrycznie samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych (podwozie i zabudowa) wyposażonych w uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów zgodnych z normą EN 840-1/-2/-3 z dwiema niezależnie pracującymi jednostkami załadowczymi oraz ze składanymi ramionami i systemem podtrzymywania pojemników, wraz z pakietami serwisowymi na okres co najmniej 36 miesięcy.
2.Opis przedmiotu zamówienia - postanowienia wspólne dla obu części zamówienia:
1)Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody:
a)były nowe fabrycznie (wyprodukowane na 12 miesięcy przed datą dostawy lub później);
b)spełniały minimalną normę Europejskiego Standardu Emisji Spalin Euro 6;
c)były wyposażone w kabinę z klimatyzacją, automatyczną lub zautomatyzowaną skrzynię biegów, system GPS X TRAK oraz tachografy cyfrowe.
Uwaga: szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Zał. nr 10 do SIWZ.
2)Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody zostały objęte dodatkowym bezpłatnym pakietem serwisowym na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu każdego z samochodów bez uwag Zamawiającego.
Uwaga: minimalny zakres czynności objętych bezpłatnym pakietem serwisowym wymaganym przez Zamawiającego jest wspólny dla obu części Zamówienia. Szczegółowy wykaz tych czynności zawiera Zał.nr 11 do SIWZ).
3)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Starych Babicach przy ul Kutrzeby przy czym na potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów.
Uwaga: Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie dysponowania przez Wykonawcę co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż
3 / 10
100km. od siedziby Zamawiającego liczonych po istniejącej sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów stanowi Zał. nr 12 do SIWZ).
3.W związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością gospodarczą obejmującą w szczególności odbiór i przewóz drogowy odpadów komunalnych wszystkie samochody, o których mowa w pkt 2, muszą być wyposażone w system rejestracji codziennych tras przejazdu GPS X TRAK zgodny z wymaganiami Zamawiającego (szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Zał.nr 10 do SIWZ). W związku z powyższym wybrany Wykonawca obowiązany jest dostarczyć samochody wyposażone w taki system, a także przekazać Zamawiającemu dane do logowania umożliwiające pobieranie zapisów tego systemu z aplikacji rejestrującej. (Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie montażu systemu GPS X TRAK(oraz sposobu malowania i oznakowania oferowanych samochodów) stanowi Zał nr 12 do SIWZ).
4. W dniu przekazania dostarczanych samochodów Zamawiającemu Wykonawca przeprowadzi bez osobnego wynagrodzenia szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego (po czterech na każdy samochód) z zakresu obsługi i eksploatacji samochodu oraz zainstalowanych w nim urządzeń.
Wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotu dostawy Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim podwozia i zabudowy, certyfikaty i deklaracje w zakresie bezpieczeństwa zabudów oraz co najmniej dwa komplety kluczyków do każdego z samochodów: apteczkę, trójkąt itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 105

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Konstrukcja ścian zabudowy:4,00
Konstrukcja dna wanny załadowczej:4,00
Długość pakietu serwisowego:5,00
Kabina:2,00
Termin dostawy samochodów dostarczanych w ramach danej części zamówienia:15,00
Lokalizacja stacji serwisowej:5,00
Cena:55,00
Gwarancja:10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia dla części I został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do 15 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Przy czym termin stanowi kryterium oceny ofert
Część nr: 2
Nazwa: Opis przedmiotu części II zamówienia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Opis przedmiotu części II zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zamawiającego kompletnego 1 fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z podziałem skrzyni ładunkowej na dwie komory w proporcji objętości 60/40 (podwozie i zabudowa) wyposażonych w 2 uniwersalne urządzenie załadowcze oddzielnie dla każdej komory dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów zgodnych z normą EN 840-1/-2/-3 ze składanymi ramionami, wraz z pakietami serwisowymi na okres co najmniej 36 miesięcy.
2.Opis przedmiotu zamówienia - postanowienia wspólne dla obu części zamówienia:
1)Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody:
a)były nowe fabrycznie (wyprodukowane na 12 miesięcy przed datą dostawy lub później);
b)spełniały minimalną normę Europejskiego Standardu Emisji Spalin Euro 6;
c)były wyposażone w kabinę z klimatyzacją, automatyczną lub zautomatyzowaną skrzynię biegów, systemGPS X TRAK oraz tachografy cyfrowe.
Uwaga: szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Zał. nr 10 do SIWZ.
2)Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody zostały objęte dodatkowym bezpłatnym pakietem serwisowym na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu każdego z samochodów bez uwag Zamawiającego.
Uwaga: minimalny zakres czynności objętych bezpłatnym pakietem serwisowym wymaganym przez Zamawiającego jest wspólny dla obu części Zamówienia. Szczegółowy wykaz tych czynności zawiera Zał.nr 11 do SIWZ).
3)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Starych Babicach przy ul Kutrzeby przy czym na potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów.
Uwaga: Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie dysponowania przez Wykonawcę co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100km. od siedziby Zamawiającego liczonych po istniejącej sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów stanowi Zał nr 12 do SIWZ
3.W związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością gospodarczą obejmującą w szczególności odbiór i przewóz drogowy odpadów komunalnych wszystkie samochody, o których mowa w pkt 2, muszą być wyposażone w system rejestracji codziennych tras przejazdu GPS X TRAK zgodny z wymaganiami Zamawiającego (szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Zał.nr 10 do SIWZ). W związku z powyższym wybrany Wykonawca obowiązany jest dostarczyć samochody wyposażone w taki system, a także przekazać Zamawiającemu dane do logowania umożliwiające pobieranie zapisów tego systemu
z aplikacji rejestrującej. (Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie montażu systemu GPS X TRAK(oraz sposobu malowania i oznakowania oferowanych samochodów) stanowi Zał nr 12 do SIWZ).
4. W dniu przekazania dostarczanych samochodów Zamawiającemu Wykonawca przeprowadzi bez osobnego wynagrodzenia szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego (po czterech na każdy samochód) z zakresu obsługi i eksploatacji samochodu oraz zainstalowanych w nim urządzeń.
Wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotu dostawy Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim podwozia i zabudowy, certyfikaty i deklaracje w zakresie bezpieczeństwa zabudów oraz co najmniej dwa komplety kluczyków do każdego z samochodów: apteczkę, trójkąt itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 105

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:55,00
Gwarancja:10,00
Długość pakietu serwisowego:5,00
Konstrukcja ścian zabudowy:4,00
Termin dostawy samochodów dostarczanych w ramach danej części zamówienia:15,00
Lokalizacja stacji serwisowej:5,00
Konstrukcja dna wanny załadowczej:4,00
Kabina:2,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia dla części II został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do 15 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Przy czym termin stanowi kryterium oceny ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.