Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-25
Białystok: dostawy artykułów spożywczych do stołówki Bursy Szkolnej w Białymstoku, ul. Dobra 3 w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania przez okres 12 miesięcy od daty wskazanej w umowie /wyłączając okres wakacji, ferii zimowych i świątecznych/ na niżej podane grupy artykułów spożywczych zgodnie z kodem wg CPV
Numer ogłoszenia: 77548 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna , ul. Dobra 3, 15-034 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7326 989, faks 85 740 62 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów spożywczych do stołówki Bursy Szkolnej w Białymstoku, ul. Dobra 3 w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania przez okres 12 miesięcy od daty wskazanej w umowie /wyłączając okres wakacji, ferii zimowych i świątecznych/ na niżej podane grupy artykułów spożywczych zgodnie z kodem wg CPV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: Zadanie nr 1a Różne produkty spożywcze - CPV-15800000-6 wg załącznika nr 1 do SIWZ, Zadanie nr 1 b Różne produkty spożywcze - CPV-15800000-6 wg załącznika nr 2 do SIWZ, Zadanie nr 1c Różne produkty spożywcze -CPV-15800000-6 wg załącznika nr 3 do SIWZ, Zadanie nr 2a Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - CPV-15100000-9 wg załącznika nr 4 do SIWZ, Zadanie nr 2b Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -CPV-15100000-9 wg załącznika nr 5 do SIWZ, Zadanie nr 3 Produkty mleczarskie - CPV - 15500000 - 3 wg załącznika nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.18.00.00 - 15.18.00.00 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełnienia warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SIWZ ).Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawią konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnienie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia objętego przedmiotem postępowania. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SIWZ ) Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy,( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) załączniki do wybranych zadań: wypełnione formularze cenowe nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, ( załącznik nr 2 do SIWZ ) 3) projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Bursy Szkolnej w Białymstoku, ul. Dobra 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w Białymstoku ul. Dobra 3 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przedłużenie subskrypcji chmurowych Microsoft 365 Enterprise E3 Unified Per User oraz Microsoft Entra ID Premium P2 na okres 12 miesięcy.
- Dostawa wyposażenia meblowego do jednostki ds. dostępności UMB z podziałem na 2 części
- Dostawa testów combo 4w1 SARS-COV2, Grypa A/B, RSV na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie imiennych kart wstępu
- Usługi grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Sądu Rejonowego w Białymstoku oraz członków ich rodzin
- Dostawa artykułów gospodarstwa domowego 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 Przasnysz w roku szkolnym 2025/2026
- " SUKCESYWNA DOSTAWA NABIAŁU DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.