Og³oszenie z dnia 2025-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi grupowego ubezpieczenia na ¿ycie dla pracowników S±du Rejonowego w Bia³ymstoku oraz cz³onków ich rodzin
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321299
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: og@bialystok.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bialystok.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
s±downictwo powszechne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi grupowego ubezpieczenia na ¿ycie dla pracowników S±du Rejonowego w Bia³ymstoku oraz cz³onków ich rodzin
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02fe67b0-315b-4a43-954b-364c40f66064
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00481648
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00136301/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Ubezpieczenie grupowe pracowników
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02fe67b0-315b-4a43-954b-364c40f660643.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
email:og@bialystok.sr.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
eZamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych (oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w
tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym
mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2
ustawy Pzp), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.
2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej tj. w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-02fe67b0-315b-4a43-954b-364c40f66064
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Mickiewicza
103, 15-950 Bia³ystok;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Rejonowego w Bia³ymstoku jest Pani Renata Fajkowska, kontakt: adres e-mail
iod@bialystok.sr.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego G.261.2.2025 prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 w zwi±zku z art.
359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.)
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z pó¼n.
zm.),dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug grupowego ubezpieczenia na ¿ycie dla pracowników S±du Rejonowego w
Bia³ymstoku, cz³onków ich rodzin (wspó³ma³¿onków, pe³noletnich dzieci) oraz partnerów ¿yciowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66511000-5 - Us³ugi ubezpieczeñ na ¿ycie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule dodatkowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿: Posiada zezwolenie lub inny dokument uprawniaj±cy prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U.2024.0.838 t.j.)
W przypadku sk³adania ofert przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, minimum jeden wykonawca musi spe³niæ ten warunek.
Zamawiaj±cy za wystarczaj±ce uzna przed³o¿enie za¶wiadczenia wydanego przez Komisjê Nadzoru Finansowego , potwierdzaj±cego zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej
w wymaganych grupach.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³ano¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Zezwolenie lub inny dokument uprawniaj±cy prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U.2024.0.838 t.j.)
Zamawiaj±cy za wystarczaj±ce uzna przed³o¿enie za¶wiadczenia wydanego przez Komisjê Nadzoru Finansowego , potwierdzaj±cego zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej
w wymaganych grupach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy za³±cznik nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Przed³u¿enie subskrypcji chmurowych Microsoft 365 Enterprise E3 Unified Per User oraz Microsoft Entra ID Premium P2 na okres 12 miesiêcy.
- Dostawa wyposa¿enia meblowego do jednostki ds. dostêpno¶ci UMB z podzia³em na 2 czê¶ci
- Dostawa testów combo 4w1 SARS-COV2, Grypa A/B, RSV na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zapewnieniu dostêpu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Bia³ymstoku na podstawie imiennych kart wstêpu
- Us³ugi grupowego ubezpieczenia na ¿ycie dla pracowników S±du Rejonowego w Bia³ymstoku oraz cz³onków ich rodzin
- Dostawa artyku³ów gospodarstwa domowego 25. Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi grupowego ubezpieczenia na ¿ycie dla pracowników S±du Rejonowego w Bia³ymstoku oraz cz³onków ich rodzin
- Us³uga grupowego ubezpieczenia na ¿ycie pracowników oraz cz³onków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Do¶wiadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wroc³awiu
- Us³uga grupowego ubezpieczenia na ¿ycie pracowników oraz cz³onków rodzin pracowników Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wroc³awiu
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeñ na ¿ycie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.