Og³oszenie z dnia 2025-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„ SUKCESYWNA DOSTAWA NABIA£U DLA POTRZEB STO£ÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczna Szko³a Podstawowa nr 2 im. Marii Sk³odowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001181386
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. M³odych 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3181210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp2jelcz_laskowice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.psp2jl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ SUKCESYWNA DOSTAWA NABIA£U DLA POTRZEB STO£ÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57a934ef-d659-4871-8400-d936b397103f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00482289
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00056021/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 sukcesywna dostawa artyk³ów zywno¶ciowych do szto³ówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Jelczu-Laskowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57a934ef-d659-4871-8400-d936b397103f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zmówienia jest bezp³atne
Szczegó³owy opis zawarty zosta³ w czê¶ci 4 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)UWAGA: Zamawiaj±cy nie korzysta i nie udostêpnia w przedmiotowym postêpowaniu interaktywnego formularza ofertowego opracowanego przez Platformê e-Zamówienia. W³a¶ciwym formularzem ofertowym, który powinien zostaæ wype³niony i z³o¿ony przez Wykonawcê jest formularz ofertowy opracowany przez Zamawiaj±cego stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
2)Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci : w jêzyku polskim, w formie elektronicznej, w formacie plików: .doc, ,docx, pdf,.odt, w sposób czytelny oraz podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt. 5.
3)Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji na Platformie e- Zamówienia. Ofertê nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w oryginale. W przypadku wype³nienia formularza ofertowego odrêcznie, niezbêdne jest aby formularz ofertowy zosta³ zeskanowany i opatrzony odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt 5.
4)Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa Wykonawca w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa". Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê".
5)Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w trybie zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê".
Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adanie wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny lub wewnêtrzny ) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê" dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) System sprawdza czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym Wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski".
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): okre¶lone w czê¶ci 19 SWZ
okre¶lone w czê¶ci 19 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PSP2.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 342842,95 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 60801,25 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabia³u dla potrzeb sto³ówki wg asortymentu okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia i dokumenty, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, sk³adane wraz z ofert± przez wykonawców w postêpowaniu w celu potwierdzenia, ¿e wykonawcy spe³ni± warunki udzia³u w postêpowaniu;
-o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone wg formularza – stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia i dokumenty, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, sk³adane wraz z ofert± przez wykonawców w postêpowaniu w celu potwierdzenia, ¿e wykonawcy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania
- o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, sporz±dzone wg formularza – stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.a) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia powy¿szego dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
b) Pe³nomocnictwo
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, nale¿y rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz± lub notariusz.
odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e zostaæ dokonana na warunkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci zmiany postanowieñ umowy mog± dotyczyæ:
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy,
2) ¿adna ze stron nie bêdzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy, spowodowanych si³± wy¿sz± tj. przez okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, b±d¼ te¿ niemo¿liwe do usuniêcia mimo mo¿liwo¶ci ich przewidzenia, w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, strajki, zamieszki, embarga, stany epidemii, pandemii oraz w przypadku, gdy na skutek rozporz±dzenia w³a¶ciwego ministra do spraw edukacji lub rozporz±dzenia Rady Ministrów zostanie wprowadzony obowi±zek nauczania zdalnego lub hybrydowego,
3)Strona staraj±ca siê o zwolnienie od odpowiedzialno¶ci, niezw³ocznie po wyst±pieniu si³y wy¿szej nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 3 dni oraz o powziêciu wiadomo¶ci o jej wp³ywie na terminowe i prawid³owe wykonanie umowy , powiadomi na pi¶mie drug± Stronê o powy¿szym zdarzeniu i jego wp³ywie na jej zdolno¶æ do realizacji umowy,
4) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt. 2) w trakcie trwania umowy, gdy us³uga w danym miesi±cu nie mo¿e byæ wykonywana wskutek ich wyst±pienia w ca³o¶ci lub w czê¶ci, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do zap³aty nie mniej ni¿ 20% warto¶ci ostatniego miesiêcznego wynagrodzenia Wykonawcy, w którym us³uga by³a ¶wiadczona w ca³o¶ci,
Zmiany w sposobie realizacji przedmiotu umowy w postaci:
3. Zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy (adresu),
1)Zmiany ustawowej stawki podatku VAT wprowadzona w ¿ycie po dacie podpisania umowy i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian)
2) Konieczno¶ci zmiany osób skierowanych do realizacji umowy
3)W przypadku, kiedy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, a tak¿e zapisy, których wykonanie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbêdny dla wyeliminowania tych b³êdów.
4)Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany sposobu wykonywania umowy w sytuacji zwi±zanej bezpo¶rednio z zagro¿eniami lub wytycznymi lub wymogami wynikaj±cymi ze stanu epidemii lub stanem zagro¿enia epidemiologicznego na terytorium RP w sposób dostosowuj±cy realizacjê zamówienia do obowi±zuj±cych w momencie wykonywania us³ugi wymagañ sanitarnych wraz z mo¿liwo¶ci± podwy¿szenia wynagrodzenia je¿eli bêdzie siê to wi±za³o z konieczno¶ci± wykonywania dodatkowych czynno¶ci niewchodz±cych w zakres umowy.
Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany. Podstaw± do zawarcia aneksu s± dokumenty, z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Stronom przys³uguje prawo do rozwi±zania umowy za obopóln± zgod±.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-22
INNE PRZETARGI Z JELCZA-LASKOWIC
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Urzêdu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorz±d w Gminie Jelcz-Laskowice"
- " SUKCESYWNA DOSTAWA NABIA£U DLA POTRZEB STO£ÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wêz³em cieplnym, wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w budynku PSP nr 2 w Jelczu-Laskowicach
wiêcej: przetargi w Jelczu-Laskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " SUKCESYWNA DOSTAWA NABIA£U DLA POTRZEB STO£ÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Jarominie
- Dostawa produktów mleczarskich i t³uszczów ro¶linnych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach ¦l±skich na rok 2026
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ciechanowie przy ulicy Kruczej 32.
wiêcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.