eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną real

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Warszawa: Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną realizowane w trzech częściach.
Numer ogłoszenia: 77503 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26 3, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8277046, fax 022 8288459.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgwm.pl; www.mazovia.pl; www.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną realizowane w trzech częściach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza - wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Biura Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania Projektem odbywa się pod nadzorem Kierownika Projektu i Zastępcy Kierownika Projektu; 2. Wsparcie zarządzania Projektem obejmuje: 1) prowadzenie Sekretariatu Projektu w oparciu o Regulamin Organizacyjny Biura Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, współpracę z Sekretarzem Rady Programowej oraz Sekretarzem Komitetu Sterującego Projektu; 2) prowadzenie kalendarza realizacji projektu w zakresie monitorowania, sprawozdawczości, raportowania, rozliczeń i terminowości realizacji działań projektowych; 3) wprowadzanie zmian do plików numerycznych zawierających harmonogram realizacji Projektu, wynikających między innymi z przesunięć środków finansowych pomiędzy działaniami projektowymi oraz zmian terminów ich realizacji; 4) udział w: a) przygotowywaniu do akceptacji aktualnego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji Projektu oraz dokumentów pochodnych, w tym Planu Wdrażania Projektu; b) przygotowywaniu projektów sprawozdań, raportów, wniosków o płatność oraz prowadzeniu monitorowania rozliczeń finansowych w ramach poszczególnych działań projektowych oraz całego Projektu; 5) udział w merytorycznej realizacji projektu poprzez uczestnictwo między innymi w: a) przygotowywaniu projektów warunków technicznych do realizacji działań projektowych, opiniowaniu proponowanych przez Wykonawców rozwiązań technicznych, b) pracach odbioru realizowanych zamówień, c) identyfikowaniu ryzyka, d) prowadzeniu rejestru ryzyka e) proponowaniu działań zaradczych; 6) przygotowywanie projektów korespondencji w ramach realizacji Projektu, uchwał oraz ich uzgadnianie pomiędzy komórkami zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego; 7) koordynację uzgadniania dokumentów pomiędzy partnerami realizującymi Projekt, w tym wprowadzanie propozycji zmian wskazywanych przez Partnerów; 8) wykonywanie tłumaczeń z języka polskiego na angielski oraz z języka angielskiego na polski, niezbędnych dla prawidłowej realizacji Projektu. Miejsce realizacji - Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w godzinach pracy Biura. Przewidywana średnia ilość godzin niezbędna do realizacji części pierwszej zamówienia - 176 godzin (miesięcznie). Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 176 godz. x 12 mies. Część druga - wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Miasta Płocka, w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania projektem obejmuje: 1) udział w: a) przygotowywaniu danych, informacji i dokumentów niezbędnych do realizacji Projektu, b) pracach związanych z przekazywaniem dokumentów dotyczących realizacji Projektu pomiędzy uczestnikami Projektu oraz pomiędzy uczestnikami Projektu, a Wykonawcami zlecanych w ramach Projektu prac, 2) analizę danych źródłowych w zakresie rozbieżności bądź nieścisłości obiektów mapy zasadniczej i katastralnej w zakresie realizacji Projektu, 3) testowanie, weryfikację i obsługę aplikacji do zarządzania zintegrowaną bazą danych katastralnych oraz aplikacji do udostępniania danych przez Internet, 4) wdrażanie standardów technicznych przyjętych do realizacji Projektu w mieście Płocku, 5) prowadzenie zintegrowanej bazy danych katastralnych i obiektów mapy zasadniczej dla obszaru miasta Płocka realizowanej w ramach Projektu, 6) realizację zarządzania Projektem zgodną z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta, Regulaminem Organizacyjnym Wydziału Geodezji i Katastru i obowiązującymi Zarządzeniami Prezydenta Miasta Płocka. Miejsce realizacji - Urząd Miasta Płocka, Wydział Geodezji i Katastru, Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, w godzinach pracy Urzędu. Przewidywana liczba godzin w rozliczeniu miesięcznym niezbędna do realizacji przedmiotu zamówienia - średnio 176 godzin/miesięcznie. Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 176 godz. x 12 mies. Część trzecia - wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Starostwa Piaseczyńskiego w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania projektem obejmuje: 1) udział w przygotowywaniu i analiza danych, informacji i dokumentów niezbędnych do realizacji Projektu w tym współpraca z partnerami Projektu oraz Wykonawcami realizującymi poszczególne działania projektowe, 2) testowanie, weryfikację oraz obsługę zintegrowanej bazy danych katastralnych, mapy zasadniczej oraz rejestru cen i wartości nieruchomości, 3) testowanie, weryfikację i obsługę aplikacji do zarządzania zintegrowaną bazą danych katastralnych oraz aplikacji do udostępniania danych przez Internet, 4) realizację poleceń Geodety Powiatowego w ramach realizacji Projektu, 5) współpracę z Biurem Geodety Powiatowego i Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Piasecznie oraz partnerami Projektu. Miejsce realizacji zamówienia - Starostwo Powiatowe w Piasecznie, w godzinach pracy Urzędu. Przewidywana ilość godzin w rozliczeniu miesięcznym niezbędna do realizacji przedmiotu zamówienia, średnio 160 godzin /miesięcznie. Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 160 godz. x 12 mies.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) dla części pierwszej : a) zrealizowali przynajmniej jedną usługę obejmującą zarządzanie oraz realizację projektu informatycznego lub z zakresu systemów informacji przestrzennej; b) dysponują co najmniej 1 osobą planowaną do realizacji pierwszej części przedmiotu zamówienia z: wykształceniem wyższym informatycznym lub geodezyjnym lub innym pochodnym; biegłą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie minimum na poziomie First Certyficate; posiadającą wiedzę i doświadczenie w profesjonalnym zarządzaniu opartą na metodyce PRINCE; posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie systemów informacji przestrzennej lub informatycznych; doświadczeniem w zakresie obsługi pakietu MS Office - Word, Excel, Power Point; 2) dla części drugiej: a) uczestniczyli w zrealizowaniu przynajmniej jednej usługi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych lub tworzeniu map numerycznych; b) dysponują co najmniej 1 osobą planowaną do realizacji części drugiej przedmiotu zamówienia, która posiada: wykształcenie co najmniej średnie geodezyjne; dobrą umiejętnością obsługi komputera w tym programów graficznych; umiejętnością czytania i analizy map; wiedzę z zakresu instrukcji technicznych Głównego Geodety Kraju K-1, O-1, O-2, G-5, oraz wytycznych technicznych Głównego Geodety Kraju G-4.4, K-1.2. 3) dla części trzeciej: a) uczestniczyli w zrealizowaniu przynajmniej jednej usługi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych lub tworzeniu map numerycznych; b) dysponują co najmniej 1 osobą planowaną do realizacji części trzeciej przedmiotu zamówienia, która posiada: wykształcenie co najmniej średnie geodezyjne; doświadczenie geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, opracowań numerycznych, mapy zasadniczej i dokumentacji do celów prawnych; umiejętność obsługi komputera; znajomość obsługi oprogramowania Geomedia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczeń zgodnych z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzory stanowią załączniki nr 4a i nr 4b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dopuszcza się wspólne złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 p.z.p. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, aktualny odpis składa każdy z podmiotów; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: dla części pierwszej: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz załączenia kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu ust. 3 pkt 1: a) kopii dyplomu ukończenia studiów; b) kopii certyfikatu na poziomie First Certificate; c) kopii certyfikatu PRINCE 2 lub równoważnego lub kopii dyplomu ukończenia studiów z zakresu zarządzania projektami; d) referencje od zleceniodawcy projektu (wyklucza się referencje od Wykonawcy) potwierdzające udział w co najmniej jednym projekcie, mających na celu tworzenie bądź wdrażanie systemów informacji przestrzennej lub systemów informatycznych, zrealizowanych w ostatnich 3 latach przed dniem ogłoszenia o wszczęciu postępowania dotyczącego niniejszego zamówienia, w których osoba ta wykonywała zadania o charakterze merytorycznym; e) referencji potwierdzających doświadczenie i biegłą znajomość pakietu MS Office. dla części drugiej: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz załączenia kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu ust. 3 pkt 2: a) dyplomu ukończenia szkoły o profilu geodezyjnym; b) zaświadczenia o ukończeniu kursu komputerowego albo oświadczenia o znajomości obsługi komputera i programów graficznych; c) oświadczenia o umiejętności czytania i analizy map, znajomości programów graficznych znajomości instrukcji i wytycznych technicznych K-1, O-1, O-2, G-5, G-4.4, K-1.2. dla części trzeciej: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, tj protokołu odbioru , potwierdzenia przyjęcia pracy geodezyjnej do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, mapy zasadniczej lub dokumentacji do celów prawnych; 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz załączenia kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu ust. 3 pkt 3: a) dyplomu ukończenia szkoły o profilu geodezyjnym; b) zaświadczenia o ukończeniu kursu komputerowego albo oświadczenia o znajomości obsługi komputera i programów graficznych w tym również o znajomości obsługi oprogramowania Geomedia; c) oświadczenia wraz ze wskazaniem zleceniodawcy i zakresu prac, o uczestnictwie w wykonywaniu opracowania numerycznego z zakresu mapy zasadniczej, przyjętego do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgwm.pl; www.mazovia.pl; www.ump.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie Al. Jerozolimskie 28 00-024 Warszawa pokój 406..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie Al. Jerozolimskie 28 00-024 Warszawa pokój 206 - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Założenia i cele projektu związane są z: - wypracowaniem standardów technicznych, kompetencyjnych i organizacyjnych w zakresie funkcjonowania polskiej służby geodezyjnej i kartograficznej, - zapewnieniem wiarygodnych i aktualnych danych georeferencyjnych stanowiących część infrastruktury informacji przestrzennej budowanej zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej, normami ISO - eliminacją redundancji i niespójności pomiędzy danymi, - podniesieniem jakości usług administracji publicznej, - zapewnieniem powszechnego dostępu do tych danych i usług, techniką internetową. Wybrane działania realizowane w ramach projektu - przeprowadzenie prac mających na celu określenie i wdrożenie standardów organizacyjnych, kompetencyjnych w ramach polskiej służby geodezyjnej i kartograficznej oraz standardów technicznych dotyczących danych przestrzennych i współdziałania baz danych krajowego systemu informacji o terenie tj. katastru nieruchomości, mapy zasadniczej oraz Bazy Danych Topograficznych, - konwersja do postaci cyfrowej oraz integracja baz danych mapy katastralnej, mapy zasadniczej oraz Bazy Danych Topograficznych (TBD), stanowiących część obligatoryjną krajowego systemu informacji o terenie oraz podstawę budowy i funkcjonowania innych baz danych tematycznych funkcjonujących w obszarze administracji publicznej, - tworzenie i wykorzystywanie metadanych tj. informacji o dostępnych zbiorach danych, - organizowanie systemu dostępu do zintegrowanych informatycznych baz danych zgodnie z założeniami społeczeństwa informacyjnego z wykorzystaniem sieci Internet oraz wdrożenie podpisu elektronicznego, - prowadzenie szkoleń, w tym szkoleń opartych na nowoczesnych platformach edukacyjnych z wykorzystaniem platform elektronicznych oraz e-learningu. Wybrane planowane efekty projektu - opracowanie zintegrowanego modelu danych katastralnych, mapy zasadniczej i rejestru cen i wartości nieruchomości oraz baz danych topograficznych - wypracowanie standardów technicznych, w tym zasad klasyfikacji i kodowania danych,

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Biura Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania Projektem odbywa się pod nadzorem Kierownika Projektu i Zastępcy Kierownika Projektu; 2. Wsparcie zarządzania Projektem obejmuje: a) prowadzenie Sekretariatu Projektu w oparciu o Regulamin Organizacyjny Biura Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, współpracę z Sekretarzem Rady Programowej oraz Sekretarzem Komitetu Sterującego Projektu; b) prowadzenie kalendarza realizacji projektu w zakresie monitorowania, sprawozdawczości, raportowania, rozliczeń i terminowości realizacji działań projektowych; c) wprowadzanie zmian do plików numerycznych zawierających harmonogram realizacji Projektu, wynikających między innymi z przesunięć środków finansowych pomiędzy działaniami projektowymi oraz zmian terminów ich realizacji; d) udział w: przygotowywaniu do akceptacji aktualnego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji Projektu oraz dokumentów pochodnych, w tym Planu Wdrażania Projektu; przygotowywaniu projektów sprawozdań, raportów, wniosków o płatność oraz prowadzeniu monitorowania rozliczeń finansowych w ramach poszczególnych działań projektowych oraz całego Projektu; e) udział w merytorycznej realizacji projektu poprzez uczestnictwo między innymi w: przygotowywaniu projektów warunków technicznych do realizacji działań projektowych, opiniowaniu proponowanych przez Wykonawców rozwiązań technicznych, pracach odbioru realizowanych zamówień, identyfikowaniu ryzyka, prowadzeniu rejestru ryzyka proponowaniu działań zaradczych; f) przygotowywanie projektów korespondencji w ramach realizacji Projektu, uchwał oraz ich uzgadnianie pomiędzy komórkami zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego; g) koordynację uzgadniania dokumentów pomiędzy partnerami realizującymi Projekt, w tym wprowadzanie propozycji zmian wskazywanych przez Partnerów; h) wykonywanie tłumaczeń z języka polskiego na angielski oraz z języka angielskiego na polski, niezbędnych dla prawidłowej realizacji Projektu. Miejsce realizacji - Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w godzinach pracy Biura. Przewidywana średnia ilość godzin niezbędna do realizacji części pierwszej zamówienia - 176 godzin (miesięcznie). Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 176 godz. x 12 mies..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga - wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Miasta Płocka, w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania projektem obejmuje: a) udział w: przygotowywaniu danych, informacji i dokumentów niezbędnych do realizacji Projektu, pracach związanych z przekazywaniem dokumentów dotyczących realizacji Projektu pomiędzy uczestnikami Projektu oraz pomiędzy uczestnikami Projektu, a Wykonawcami zlecanych w ramach Projektu prac, b) analizę danych źródłowych w zakresie rozbieżności bądź nieścisłości obiektów mapy zasadniczej i katastralnej w zakresie realizacji Projektu, c) testowanie, weryfikację i obsługę aplikacji do zarządzania zintegrowaną bazą danych katastralnych oraz aplikacji do udostępniania danych przez Internet, d) wdrażanie standardów technicznych przyjętych do realizacji Projektu w mieście Płocku, e) prowadzenie zintegrowanej bazy danych katastralnych i obiektów mapy zasadniczej dla obszaru miasta Płocka realizowanej w ramach Projektu, f) realizację zarządzania Projektem zgodną z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta, Regulaminem Organizacyjnym Wydziału Geodezji i Katastru i obowiązującymi Zarządzeniami Prezydenta Miasta Płocka. 2. Miejsce realizacji - Urząd Miasta Płocka, Wydział Geodezji i Katastru, Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, w godzinach pracy Urzędu. Przewidywana liczba godzin w rozliczeniu miesięcznym niezbędna do realizacji przedmiotu zamówienia - średnio 176 godzin/miesięcznie. Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 176 godz. x 12 mies..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część trzecia - wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Starostwa Piaseczyńskiego w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania projektem obejmuje: a) udział w przygotowywaniu i analiza danych, informacji i dokumentów niezbędnych do realizacji Projektu w tym współpraca z partnerami Projektu oraz Wykonawcami realizującymi poszczególne działania projektowe, b) testowanie, weryfikację oraz obsługę zintegrowanej bazy danych katastralnych, mapy zasadniczej oraz rejestru cen i wartości nieruchomości, c) testowanie, weryfikację i obsługę aplikacji do zarządzania zintegrowaną bazą danych katastralnych oraz aplikacji do udostępniania danych przez Internet, d) realizację poleceń Geodety Powiatowego w ramach realizacji Projektu. e) współpracę z Biurem Geodety Powiatowego i Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Piasecznie oraz partnerami Projektu. 2. Miejsce realizacji zamówienia - Starostwo Powiatowe w Piasecznie, w godzinach pracy Urzędu. Przewidywana ilość godzin w rozliczeniu miesięcznym niezbędna do realizacji przedmiotu zamówienia, średnio 160 godzin /miesięcznie. Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 160 godz. x 12 mies..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.