eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną real

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Warszawa: Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną realizowane w trzech częściach
Numer ogłoszenia: 218957 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 77503 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8277046, fax 022 8288459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wspomaganie zarządzania projektem - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną realizowane w trzech częściach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część pierwsza - wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Biura Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania Projektem odbywa się pod nadzorem Kierownika Projektu i Zastępcy Kierownika Projektu; 2. Wsparcie zarządzania Projektem obejmuje: 1) prowadzenie Sekretariatu Projektu w oparciu o Regulamin Organizacyjny Biura Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, współpracę z Sekretarzem Rady Programowej oraz Sekretarzem Komitetu Sterującego Projektu; 2) prowadzenie kalendarza realizacji projektu w zakresie monitorowania, sprawozdawczości, raportowania, rozliczeń i terminowości realizacji działań projektowych; 3) wprowadzanie zmian do plików numerycznych zawierających harmonogram realizacji Projektu, wynikających między innymi z przesunięć środków finansowych pomiędzy działaniami projektowymi oraz zmian terminów ich realizacji; 4) udział w: a) przygotowywaniu do akceptacji aktualnego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji Projektu oraz dokumentów pochodnych, w tym Planu Wdrażania Projektu; b) przygotowywaniu projektów sprawozdań, raportów, wniosków o płatność oraz prowadzeniu monitorowania rozliczeń finansowych w ramach poszczególnych działań projektowych oraz całego Projektu; 5) udział w merytorycznej realizacji projektu poprzez uczestnictwo między innymi w: a) przygotowywaniu projektów warunków technicznych do realizacji działań projektowych, opiniowaniu proponowanych przez Wykonawców rozwiązań technicznych, b) pracach odbioru realizowanych zamówień, c) identyfikowaniu ryzyka, d) prowadzeniu rejestru ryzyka e) proponowaniu działań zaradczych; 6) przygotowywanie projektów korespondencji w ramach realizacji Projektu, uchwał oraz ich uzgadnianie pomiędzy komórkami zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego; 7) koordynację uzgadniania dokumentów pomiędzy partnerami realizującymi Projekt, w tym wprowadzanie propozycji zmian wskazywanych przez Partnerów; 8) wykonywanie tłumaczeń z języka polskiego na angielski oraz z języka angielskiego na polski, niezbędnych dla prawidłowej realizacji Projektu. Miejsce realizacji - Biuro Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w godzinach pracy Biura. Przewidywana średnia ilość godzin niezbędna do realizacji części pierwszej zamówienia - 176 godzin (miesięcznie). Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 176 godz. x 12 mies. Część druga - wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Miasta Płocka, w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania projektem obejmuje: 1) udział w: a) przygotowywaniu danych, informacji i dokumentów niezbędnych do realizacji Projektu, b) pracach związanych z przekazywaniem dokumentów dotyczących realizacji Projektu pomiędzy uczestnikami Projektu oraz pomiędzy uczestnikami Projektu, a Wykonawcami zlecanych w ramach Projektu prac, 2) analizę danych źródłowych w zakresie rozbieżności bądź nieścisłości obiektów mapy zasadniczej i katastralnej w zakresie realizacji Projektu, 3) testowanie, weryfikację i obsługę aplikacji do zarządzania zintegrowaną bazą danych katastralnych oraz aplikacji do udostępniania danych przez Internet, 4) wdrażanie standardów technicznych przyjętych do realizacji Projektu w mieście Płocku, 5) prowadzenie zintegrowanej bazy danych katastralnych i obiektów mapy zasadniczej dla obszaru miasta Płocka realizowanej w ramach Projektu, 6) realizację zarządzania Projektem zgodną z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta, Regulaminem Organizacyjnym Wydziału Geodezji i Katastru i obowiązującymi Zarządzeniami Prezydenta Miasta Płocka. Miejsce realizacji - Urząd Miasta Płocka, Wydział Geodezji i Katastru, Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, w godzinach pracy Urzędu. Przewidywana liczba godzin w rozliczeniu miesięcznym niezbędna do realizacji przedmiotu zamówienia - średnio 176 godzin/miesięcznie. Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 176 godz. x 12 mies. Część trzecia - wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Starostwa Piaseczyńskiego w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r. 1. Wsparcie zarządzania projektem obejmuje: 1) udział w przygotowywaniu i analiza danych, informacji i dokumentów niezbędnych do realizacji Projektu w tym współpraca z partnerami Projektu oraz Wykonawcami realizującymi poszczególne działania projektowe, 2) testowanie, weryfikację oraz obsługę zintegrowanej bazy danych katastralnych, mapy zasadniczej oraz rejestru cen i wartości nieruchomości, 3) testowanie, weryfikację i obsługę aplikacji do zarządzania zintegrowaną bazą danych katastralnych oraz aplikacji do udostępniania danych przez Internet, 4) realizację poleceń Geodety Powiatowego w ramach realizacji Projektu, 5) współpracę z Biurem Geodety Powiatowego i Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Piasecznie oraz partnerami Projektu. Miejsce realizacji zamówienia - Starostwo Powiatowe w Piasecznie, w godzinach pracy Urzędu. Przewidywana ilość godzin w rozliczeniu miesięcznym niezbędna do realizacji przedmiotu zamówienia, średnio 160 godzin /miesięcznie. Niewykorzystane godziny w miesiącu przechodzić będą na następny miesiąc. Rozliczenie ilości godzin przewidywane jest w okresie każdego roku kalendarzowego. W ciągu roku kalendarzowego będzie to 160 godz. x 12 mies..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 678819.68 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak, projekt/program: Projekt Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną współfinansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Biura Geodety Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WGS84 Polska Sp. z o.o., ul. Puławska 100, 02-620 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 219803.28
  • Oferta z najniższą ceną: 219803.28 oferta z najwyższą ceną: 270071.97
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Miasta Płocka, w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych PRYZMAT Sp. z o.o., ul. Modlińska 310/312, 03-152 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 229508.20
  • Oferta z najniższą ceną: 229508.20 oferta z najwyższą ceną: 229508.20
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wsparcie w zakresie zarządzania Projektem na rzecz Starostwa Piaseczyńskiego w okresie od daty podpisania umowy do końca grudnia 2010 r

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Geodezyjnych i Kartograficznych PRYZMAT Sp. z o.o., ul. Modlińska 310/312, 03-152 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 229508.20
  • Oferta z najniższą ceną: 229508.20 oferta z najwyższą ceną: 229508.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.