eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Torzym › Dostawa dozowników do środków czystości wraz z ich montażem oraz sukcesywna dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych oraz ręczników papierowych i papieru toaletowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77443 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Torzym: Dostawa dozowników do środków czystości wraz z ich montażem oraz sukcesywna dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych oraz ręczników papierowych i papieru toaletowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42486-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 47289-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 8046718700000, ul. ul. Wojska Polskiego  52, 66235   Torzym, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 416 300, faks 68 341 30 40, e-mail d.jurkiewicz@szpitaltorzym.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitaltorzym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa dozowników do środków czystości wraz z ich montażem oraz sukcesywna dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych oraz ręczników papierowych i papieru toaletowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

4/ dostawa dozowników oraz środków czystości/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) dozowników do środków czystości wraz z ich montażem oraz sukcesywna dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych oraz ręczników papierowych i papieru toaletowego (zwanych łącznie środkami czystości), transportem Wykonawcy w budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. 2. Miejsce montażu dozowników wskaże Zamawiający 3. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) i istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 6) oraz w ofercie Wykonawcy. 4. Ilekroć w załączniku numer 2 i 3 do SIWZ użyta jest nazwa własna Zamawiający dopuszcza dostarczenie asortymentu równoważnego/ych; dostarczony asortyment musi/szą spełniać wymogi techniczne, funkcjonalne i użytkowe wskazanego/ych w załączniku numer 2 i 3 do SIWZ. 5. Dostawa ma objąć transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie oraz ich montaż do pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby oraz ich montaż. 6. Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy) całości dostarczonych dozowników: 24 miesiące od momentu dostarczenia przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33763000-6
Dodatkowe kody CPV: 33761000-2, 33711900-6, 33631600-8, 39831700-3, 39514400-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT307500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO HIGIENA Sp. z o.o.,  ,  ul. Gipsowa 13 Sierosław,  62-080,  Tarnowo Podgórne,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64973.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64973.71
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78578.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Termin dostawy i montażu dozowników: maksymalnie 30 dni od podpisania umowy. Zamówienie publiczne w przedmiocie dostaw środków czystości i dezynfekcyjnych oraz ręczników papierowych i papieru toaletowego (zwanych łącznie środkami czystości) - sukcesywnie w terminie 48 miesięcy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.